Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?

Data: 2009-10-19 17:41:42
Autor: Alex D. B.
Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?

Uzytkownik "Lukasz Baranski" <gorry@o2.pl> napisal w wiadomosci news:2c34423b-efa6-41b0-9db8-1662a3196299f16g2000yqm.googlegroups.com...
Drogie Bravo,

Podczas parkingowej gleby wgiela mi sie nieco dzwigienka zmiany biegow
w Deauvilce.
Da sie jezdzic, ale jest nieco krzywa (dzwignia, nie Deauvilka).
Chcialbym przywrocic ja do oryginalnego wygladu ale nie mam do tego
ani dobrych narzedzi
ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.

nie wiem jak wyglada u Ciebie, ale jak mialem identyczny problem w intruderze, to... wyprostowalem ja w rece. pytanie, ile wygieta jest u Ciebie, i mnie bylo to jakies 4 cm

Alex.

Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?