Kto wysłał wojska do pacyfikacji Donbasu panie Jaceniuk ?

Data: 2015-02-15 20:22:40
Autor: boukun
Kto wysłał wojska do pacyfikacji Donbasu panie Jaceniuk ?
Premier Ukrainy Arsenij Jaceniuk uznał, że Rosja powinna zapłacić za odbudowę Donbasu na wschodzie jego kraju, który został zrujnowany przez wspieranych przez nią separatystów. Szef rządu napisał o tym w niedzielę na swoim Facebooku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Premier-Ukrainy-Rosja-powinna-zaplacic-za-zniszczenie-Donbasu,wid,17261510,wiadomosc.html?ticaid=114595&_ticrsn=3

~Ron 23 minuty temu

Sprawa jest oczywista że Dombas odbuduje Rosja bo to już jej tereny

~polak 24 minuty temu

Zapłacić powinni ci co bombardują Donieck , Ługańsk i inne miasta w Donbasie. I nie tylko finansowo ale również karnie. Kto wysłał wojska do pacyfikacji Donbasu panie Jaceniuk ?

~Karol 14 minut temu

Jacyniuk kpisz czy o drogę pytasz?

~kuba 20 minut temu

Odbudują .....odbudują. Zaraz po tym jak wysiedlą z tamtych terenów wszystkich Ukraińców. A tak po prawdzie to ilu prawdziwych Ukraińców mieszka na tamtych terenach ? 10 no.... może 15 % Panie Jaceniuk. Tak naprawdę Ukraina to zlepek ziem różnych państw zagrabionych przez Stalina . Teraz z ruskimi gotujecie się w tym sosie a ograbione państwa powinny tylko się grzać przy tym ognisku. W tym sęk że niewinnych ludzi żal a nie Ukrainy z którą mamy wiele niewyrównanych krzywd.

~obłuda upaińska 26 minut temu

wystarczy ze uznał i juz, a kto wali w miasta z ciezkiej artylerii ?

~Maria 27 minut temu

Ten Ukrainiec niech nie grozi tym paluchem ja mam papiery mojej mamy na majątek który jej rodzice zostawili niedaleko Lwowa

~zniewolona Ukraina 16 minut temu

Rosja odbuduje Donbas rosyjski.

~grandabanda? 20 minut temu

A kto wysłał ochotnicze czarne sotnie z majdanu celem zbrojnego przyłaczenia Donbasu do Zachodu wbrew woli mieszkańców? Kto skierował armię celem zbrojnego podporzadkowania Donbasu swoim celom?

~s 25 minut temu

I niuech Ukraina buli. To Ukraina bombardowala i ostrzeliwala Dombas, wiec niech odbudowuje.

Kto wysłał wojska do pacyfikacji Donbasu panie Jaceniuk ?