Kto wywiesza bia³o-czerwone flagi?

Data: 2010-05-02 18:18:17
Autor: boukun
Kto wywiesza bia³o-czerwone flagi?
Mój s±siad wywiesi³ dzisiaj, w dniu tzw. ¶wiêta flagi, bia³o-czerwon± flagê. Nie by³oby w tym nic dziwnego i nadzwyczajnego, gdyby nie to, ¿e nie widzia³em, ¿eby przy jakiejkolwiek innej okazji to zrobi³. A trzeba dopowiedzieæ, ¿e ten s±siad, to jest zakamuflowany ¯yd, o którym to fakcie mi inny, ¿ydowski handlarz drzewem kominkowym powiedzia³.

Hm, to mi siê zaraz kojarzy z Kaczyñskimi i PiS...

A ja tam z siebie nie robie durnia i na hucpê Kaczyñskich, którzy chc± nabraæ Polaków na to, ¿e Polska jest niby wolna i pozosta³a jej jeszcze tylko, no co? bia³o-czerwona szmata?, i nie wywieszam ¿adnej nic nie znacz±cej flagi, w zniewolonym pañstwie...

Po demonstracyjnym wywieszaniu bia³o-czerwonej flagi ich poznajemy...

boukun

Kto wywiesza bia³o-czerwone flagi?