Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?

Data: 2014-07-27 13:07:24
Autor: Marcin N
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

--
MN

Data: 2014-07-27 16:50:24
Autor: tck

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:53d4dd62$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

ja planuje wkrotce;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-07-27 17:38:40
Autor: ToMasz
W dniu 27.07.2014 13:07, Marcin N pisze:
Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

przez pierwszą połowę życia zrobiłem wiele tysięcy km na motorowerach do 50cm. na kartę rowerową i bez kasku. Gdy wprowadzano obowiązek posiadania kasku na motorowery, prognozowałem koniec ery "piździków". Po kija męczyć półtora konny silniczek, skoro można w optymalnym zakresie ful ekonomik jechać na "etli"? (MZ ETZ-150, 251) PRawo jazdy A właściwie nie było problemem, a kask w obydwu przypadkach obowiązkowy.
Pomyliłem się w ocenie strasznie. Mimo że obecne motorowery są stosunkowo trudne w naprawach, kaski obowiązkowe, zainteresowanie takie samo jak było. ani ich węcej na drogach, ani mniej.
NAuczony więc na własnych błędach, prognozuję ze nie zmieni się absolutnie nic. Kto zaakceptował ograniczenia "piżdzika" ten będzie na nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm automatu to nie motor. kto zyska? Grubaski których 50cm nie dawało rady wciągnąć pod górkę? :)
ToMasz

Data: 2014-07-27 18:13:58
Autor: charwel(Oo)==:::
W dniu 2014-07-27 17:38, ToMasz pisze:
[...]

Może mieć manualną skrzynię biegów.

charwel

Data: 2014-07-27 18:14:54
Autor: neoniusz
W dniu 27.07.2014, 17:38, ToMasz pisze:
nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm
automatu to nie motor.

Jest tez sporo fajnych 125 bez automatu.

Data: 2014-07-27 18:24:21
Autor: tadzik
Kto z Was kupił już sobie skuter 125cc m?
W dniu 27-07-2014 17:38, ToMasz pisze:
kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm automatu to nie motor.

Ale wiesz, że Senat wniósł poprawkę do ustawy aby nie faworyzować producentów pierdziawek 'na pasku' i można będzie 125-tką z biegami też śmigać?
Jest już ogłoszona w Dzienniku Ustaw, tyle, że się pomylili i tako treść podali jakiś wyrok TK z pozycji powyżej. Teoretycznie ma obowiązywać od 24 sierpnia br.

--
Pozdro
tadzik

Data: 2014-07-27 18:54:44
Autor: J.F.
Kto z Was kupił już sobie skuter 125cc m?
Dnia Sun, 27 Jul 2014 18:24:21 +0200, tadzik napisa³(a):
W dniu 27-07-2014 17:38, ToMasz pisze:
kto chce mieæ motor, ten zrobi A, bo 125cm automatu to nie motor.

Ale wiesz, ¿e Senat wniós³ poprawkê do ustawy aby nie faworyzowaæ producentów pierdziawek 'na pasku' i mo¿na bêdzie 125-tk± z biegami te¿ ¶migaæ?
Jest ju¿ og³oszona w Dzienniku Ustaw, tyle, ¿e siê pomylili i tako tre¶æ podali jaki¶ wyrok TK z pozycji powy¿ej. Teoretycznie ma obowi±zywaæ od 24 sierpnia br.

Szybko idzie ... ktos dobrze smaruje ? J.

Data: 2014-07-29 11:36:31
Autor: tck

Użytkownik "tadzik" <tadbal@na.gmailu.com> napisał w wiadomości news:53d527b5$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jest jeszcze ograniczenie mocy, wiec np crossy z dwusuwem sie nie zalapia

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-07-28 09:17:51
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:lr36dv$71d$1dont-email.me...

[...]

Hmm
Moja 50 daje radę i pod górkę a ważę 120 kg :-)
Może teraz jakieś inne te 50-tki.
Co prawda dziewięćsetka (już nie skuter) daje radę dużo lepiej :-)
Co do 125 to do miasta i okolicy będzie dobra. Ale zdarza
mi się jechać motorem w towarzystwie skutera o poj. 400 i
na trasie, w górkach ten skuter bardzo odstaje od możliwości
motocykla.

Szymon

Data: 2014-07-27 17:42:30
Autor: fifak
W dniu 2014-07-27 13:07, Marcin N pisze:
Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

ja kupuje tylko najpierw znajdę garaż

Data: 2014-07-27 17:49:06
Autor: Rafał Grzelak
Marcin N wrote:

Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

Ja chetnie odkupie od jednego z tych, co sie rzucÄ… do zakupow, a potem
sie okaze, ze im sie nie podoba. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-07-27 19:48:45
Autor: HANA
Kto z Was kupi³ ju¿ sobie skuter 125ccm?

U¿ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:53d4dd62$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
Kto ju¿ kupi³ sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupiæ?

Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wp³ynie na nasze ¿ycie.

-- MN

Ja juz szukam od dluzszego czasu
ale jak to ja,
zalozenia mam takie ze narazie kiepsko idzie...
jeszcze ze 2 tyg. poszukam jak nic sie nie trafi to chyba pojade do salonu rometa.

Andrzej
www.hana.com.pl
www.fortunegreen.pl
www.osiedlekaskada.pl -- -
Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2014-08-04 20:18:48
Autor: BUNIEK
Kto z Was kupi³ ju¿ sobie skuter 125ccm?
jeszcze ze 2 tyg. poszukam jak nic sie nie trafi to chyba pojade do salonu rometa.

Jak siê nie nabijasz, to mimo wszystko polecam cos markowego :) honda yamaha etc.
Choæ 125 to ju¿ nieco lepsza technika

A skuter czy motocykl ??

BUNIEK.

Data: 2014-07-27 22:26:43
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Marcin N pisze tak:

Kto ju¿ kupi³ sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupiæ?

Mój kolega kupi³ 3 miesiace temu bo wyjdzie taniej ni¿ Audi. Ju¿ dwa razy by siê zabi³. Jednak to zbyt s³aby sprzêt i nie dla 60 latków co ledwo stoj±. Rusza to jak mucha w smole.

--
Piter

golf - 350 ty¶ km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzyma³. P³aka³ jak sprzedawa³.

Data: 2014-08-04 09:26:38
Autor: glang
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

ja planujÄ™ ale MOTOCYKL 125 cc :)
pzdr
GL

Data: 2014-08-04 09:32:00
Autor: WOJO
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
ja planujÄ™ ale MOTOCYKL 125 cc :)
Jaki?
Viadradero? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-04 09:57:56
Autor: Hinek
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
Użytkownik "glang"  napisaÅ‚

ja planujÄ™ ale MOTOCYKL 125 cc :)

Czyli  MOTOCYKIELEK  :]
Jak dla mnie przezabawnie wygląda dorosły
facet na takim pierdopędzie

--
Hinek

Data: 2014-08-04 10:35:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kto z Was kupi³ ju¿ sobie skuter 125ccm?
Hello Hinek,

Monday, August 4, 2014, 9:57:56 AM, you wrote:

ja planujê ale MOTOCYKL 125 cc :)
Czyli  MOTOCYKIELEK  :]
Jak dla mnie przezabawnie wygl±da doros³y
facet na takim pierdopêdzie

To jak nazwiesz 49ccm?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-08-04 11:02:20
Autor: glang
[...]

odpowiem Wam obu :)

mi wystarczy np taki:

http://otomoto.pl/yamaha-xv-125-virago-1-wl-oryginal-z-de-M3540175.html

http://otomoto.pl/honda-ca-125-rebel-motocykl-na-kat-b-gwarancja-vl-M4092653.html

http://otomoto.pl/suzuki-gz-marauder-125-motocykl-na-kategorie-b-vs-M4087769.html

pzdr
GL

Data: 2014-08-04 11:20:55
Autor: WOJO
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
Data: 2014-08-04 12:01:09
Autor: Alf/red/
Kto z Was kupił już sobie skuter 125cc m?
On 04/08/14 11:20, WOJO wrote:
Nie zapominasz o jednym ważnym szczególe dotyczącym skrzyni biegów?

Jakim?
(hint: halo tu ziemia, wymóg automata zniknął w ostatecznej wersji)

--
Alf/red/

Data: 2014-08-04 12:34:28
Autor: WOJO
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
(hint: halo tu ziemia, wymóg automata zniknął w ostatecznej wersji)
Na urlopie byłem...
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-04 18:04:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-08-04 09:57, Hinek pisze:

ja planujÄ™ ale MOTOCYKL 125 cc :)
Jak dla mnie przezabawnie wygląda dorosły
facet na takim pierdopędzie

Jak dla mnie przezabawnie wygląda imitacja faceta na normalnym motocyklu nie mogąca przepchać się między autami i blokująca możliwość przejazdu w korku ludziom na pierdopędach i pedalarzom.

Trza mieć naprawdę wielkiego huja i ego przerośnięte stosunkiem wprostproporcjonalnym do pojemności by zachowywać się jak pies ogrodnika.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-08-05 09:06:47
Autor: Hinek
Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚

Jak dla mnie przezabawnie wygląda imitacja faceta na normalnym motocyklu nie mogąca przepchać się między autami

Jak to mówią: "Uderz w stół a nożyce się odezwą..."
:)

--
Hinek

Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?