Kto z Was przeczytał w ogóle raport MAK

Data: 2011-01-16 10:09:00
Autor:
Kto z Was przeczytał w ogóle raport MAK
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):
Dajmy przykład tym z góry.

Problem w tym, że tzw. góra (która tak naprawdę dawno jest dołem postawionym
do góry nogami) z dobrych przykładów będzie się w kuluarach rechotać i dalej
robić swoje. Jedny dobry przykład jaki możemy dać tzw. górze, to wybory i taki ich
przykładowy wynik:

PO - 1%
PIS- 1%
SLD- 1%
PSL- 1%

glosów nieważnych 96%
frekwencja 80%

Data: 2011-01-16 11:15:01
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-16 11:09, newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

[...]

O lala, alez bracie poszalal w swej szczodrosci.
0,6 generala potwierdza, ze skala nie zaczyna sie od "1" ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-16 12:57:01
Autor:
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
> [...]

> PSL- 1%

O lala, alez bracie poszalal w swej szczodrosci.
0,6 generala potwierdza, ze skala nie zaczyna sie od "1" ;)

Jak dostan± za mało, to nie będzie ich na słupkach w TV albo wpadn± w
'pozostali'. I będzie ich mniej bolało. Ważne, żeby byli 'imiennie' na
słupkach, z informacj± 'poniżej progu'.

Co do 0,6 promila ¶.p. generała: informacje rosyjskich oficjeli s± tak samo
wiarygodne jak informacje od tubylców Amazonii o losach zaginionych turystów.
Zaznaczam, że rozróżniam Rosjan (cudny naród) i rosyjsk± władzę. I mówię o
informacjach od tych drugich.

--

Kto z Was przeczytał w ogóle raport MAK