Kto z grona Szanownych Panstwa.

Data: 2010-04-16 15:06:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kto z grona Szanownych Panstwa.
...uczestnikow tej zacnej Listy zyczyl wielkiemu
inspiratorowi Sztuki Wspolczesnej ...

inspiratorowi i beinteresownemu darczyncy
tego SZliscia by Mu pikawa wykorkowala.

Na Czesc Pana Wieslawa ze Szwecji

Chlip... Chlip Urra REM

Data: 2010-04-16 19:02:43
Autor: HaMMeR
On 2010-04-16 15:06, Wlodzimierz Zabotynski wrote:
[...]

Czyzby jakies wiesci dotarly do Pana na temat tego szwedzkiego obWiesia??
'Darlem koty' z nim bez opetania i zdziwilem sie jego gwaltownej absencji na liscie.., podejrzewalem ze...

Data: 2010-04-16 19:22:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-16 15:06, Wlodzimierz Zabotynski wrote:
> [...]

'Darlem koty' z nim bez opetania i zdziwilem sie jego gwaltownej absencji

POZWOLE sobie na wzniesienie poprawki 1 RzeTU /134M wie mi mi Michnik7

[moj kochany Beck]

C=
..

Kto z grona Szanownych Panstwa.