Kto z was bral udzial w ...

Data: 2009-11-15 09:05:14
Autor: :he®sk:
Kto z was bral udzial w ...

http://miniurl.pl/kto_byl ?

http://miniurl.pl/klechogejocyklista

ciekaw jestem wypowiedzi grupowych zwolennikow kochajacych inaczej.

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

Data: 2009-11-15 07:18:41
Autor: Antenka
Kto z was bral udzial w ...
On 15 Lis, 09:05, ":heĀ®sk:" <globalne bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

To tak wygl±daj± lesbijki....hmm

Antenka

Data: 2009-11-15 12:08:30
Autor: Piotr
Kto z was bral udzial w ...
Dnia Sun, 15 Nov 2009 09:05:14 +0100, ":he®sk:" napisał(a):

http://miniurl.pl/kto_byl ?

A ja się pytam, kto tak strasznie skrzywdził to biedne dziewczę?
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11686694,title,W-Poznaniu-demonstrowali-przeciwko-nietolerancji-- -zdjecia,gpage,4,img,11686695,galeria.html
Piotr

Data: 2009-11-15 13:47:31
Autor: Jadrys
Kto z was bral udzial w ...
Piotr pisze:
[...]

Chyba nietolerancyjne oszołomy..

Data: 2009-11-15 14:14:11
Autor: HaMMeR
Kto z was bral udzial w ...
Jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powiedz tolerancjuszu, jak oni sa dyskryminowani i czego oczekuja
w ramach tolerancji?
Zachodze w glowe i NIC nie jest w stanie uzasadnic ich tak nachalnie demonstrowane
'poczucie krzywdy'..;)

Data: 2009-11-15 14:23:41
Autor: jadrys
Kto z was bral udzial w ...
HaMMeR pisze:
Jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

Po prostu zakazuje im się prawa czegoś co "normalni" mają "z urzędu".

Data: 2009-11-15 17:32:50
Autor: bolek
Kto z was bral udzial w ...

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdovdf$k79$1news.onet.pl...
HaMMeR pisze:
Jadrys wrote:
Piotr pisze:
[...]

A kto im czego zakazuje ?
Chcą się homopieprzyć, to niech to robią.
Tylko po co z tym wychodzić na ulicę ?
Oni nawet nie wyglądają normalnie.
Wystarczy obejrzeć zdjęcia.

bolek

Data: 2009-11-15 19:55:34
Autor: jadrys
Kto z was bral udzial w ...

HaMMeR pisze:

Jadrys wrote:

Piotr pisze:

[...]

Nie maj± pe³nych praw..
A co ciź ich wygl±d obchodzi?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2009-11-15 20:12:50
Autor: bolek
Kto z was bral udzial w ...

Uæytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdpird$6r4$1news.onet.pl...

HaMMeR pisze:

Jadrys wrote:

Piotr pisze:

[...]

To prawa do czego im jeszcze brakuje.
A moæe po prostu chc± wywalczyę ekstra przywileje ?

bolek

Data: 2009-11-15 20:43:18
Autor: Piotr
Kto z was bral udzial w ...
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:12:50 +0100, bolek napisa³(a):

To prawa do czego im jeszcze brakuje.
A moæe po prostu chc± wywalczyę ekstra przywileje ?

Potrzebuj± prawa do zniewolenia nas.
Piotr

Data: 2009-11-15 21:06:07
Autor: Jadrys
Kto z was bral udzial w ...
Piotr pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:12:50 +0100, bolek napisa³(a):

To prawa do czego im jeszcze brakuje.
A moæe po prostu chc± wywalczyę ekstra przywileje ?

Potrzebuj± prawa do zniewolenia nas.
Piotr

Naprawdź masz obawź przed tym Piotrze? To raczej my ich chcemy zniewolię.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2009-11-16 08:22:33
Autor: Roman Rumian
Kto z was bral udzial w ...
Piotr pisze:
Dnia Sun, 15 Nov 2009 20:12:50 +0100, bolek napisa³(a):

To prawa do czego im jeszcze brakuje.
A moæe po prostu chc± wywalczyę ekstra przywileje ?

Potrzebuj± prawa do zniewolenia nas.
Piotr

Oczywi¶cie - maj± dok³adnie_co_do_joty te same prawa co reszta, wiźc chc± NIEUZASADNIONYCH przywilejów, aby zniewalaę nas tak ja robi± to z innymi nacjami (Brytyjczycy, Amerykanie, Szwedzi itd.).
Próbuje to robię agresywna czź¶ę homosiów, klasyfikowana jako 'geje', wyróæniaj±cy siź stopniem aktywno¶ci i zamoæno¶ci±. To bardzo niebezpieczna 'mniejszo¶ę' z silnymi inklinacjami do zamordyzmu.
A to ostatni przyk³ad ich chamstwa i agresji:

http://www.rp.pl/artykul/389852_Sceny_z_filmow_porno_obok_Reksia.html

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-11-16 16:21:26
Autor: jadrys
Kto z was bral udzial w ...
Roman Rumian pisze:
Piotr pisze:
[...]

Na czym mia³yby polegaę te ich przywileje? Choę jeden przyk³ad proszź..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2009-11-15 21:06:13
Autor: Jadrys
Kto z was bral udzial w ...

HaMMeR pisze:

Jadrys wrote:

Piotr pisze:

[...]

Chc± (chyba)tylko równego traktowania.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2009-11-15 17:10:42
Autor: Piotr
Kto z was bral udzial w ...
Dnia Sun, 15 Nov 2009 13:47:31 +0100, Jadrys napisa³(a):

Chyba nietolerancyjne oszo³omy..

Boszz, i to oni jej tak podopinali te æelastwo do dzioba?
Ubrali i uczesali jak córkź bezrobotnego wodza Kombinaczów ze ¦widnicy?
Piotr

Data: 2009-11-15 12:34:55
Autor: jacek_placek_01
Kto z was bral udzial w ...
:heĀ®sk: pisze:
http://miniurl.pl/kto_byl ?

http://miniurl.pl/klechogejocyklista

ciekaw jestem wypowiedzi grupowych zwolennikow kochajacych inaczej.

I smrĆ³d kału z penetracja analnej ciągnął się po ulicach Poznania.
Babranie się w kupie to obecnie szczyt humanizmu i postępu.
Ciekawy mamy świat. Może pedały od razu zaczną od kąpieli w szambie. to
musi być szczyt szczytĆ³w.

Kto z was bral udzial w ...