Kto z was chciałby być rządzony p rzez Polaka?...

Data: 2009-03-28 20:00:07
Autor: matador
Kto z was chciałby być rządzony p rzez Polaka?...
Tzva Adonai pisze:
Tylko szczerze... Ja na przykład nie wyobrażam sobie, żebym po
przykrych doświadczeniach mógł jeszcze kiedykolwiek zatrudnić się w
polskiej firmie..

Nareszciee... wypierdolili Tzwacha roboty !!!
Jakże mi miło !

matador.

Data: 2009-03-28 12:02:07
Autor: Tzva Adonai
Kto z was chciałby być rządzony przez Polaka? ...

Data: 2009-03-28 20:04:13
Autor: raff
Kto z was chciałby być rządzony p rzez Polaka?...
Nareszciee... wypierdolili Tzwacha roboty !!!

Mój kontakt z polskim pracodawcą miał po raz ostatni miejsce cztery
lata temu...

Kupa, ja ciebie dobrze radze, jest interes. Wielki geszeft, stracic nie stracisz.

Dimona tarczy potrzebuje. Twoj psuty leb jak znalazl, a i szekli duzo wezmiesz.

R.

Data: 2009-03-28 20:04:45
Autor: matador
Tzva Adonai pisze:
On 28 Mar, 20:00, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Nareszciee... wypierdolili Tzwacha roboty !!!

Mój kontakt z polskim pracodawcą miał po raz ostatni miejsce cztery
lata temu...

Pewnie , żaden Polak nie  zatrudniłby takiej gnidy jak ty...

matador.

Data: 2009-03-28 20:31:14
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:5a29c6ed-e4d5-4c61-b482-70dab06e6a8av38g2000yqb.googlegroups.com...
On 28 Mar, 20:00, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Nareszciee... wypierdolili Tzwacha roboty !!!

Mój kontakt z polskim pracodawcą miał po raz ostatni miejsce cztery
lata temu...

No jaki polski pracodawca zatrudniłby takiego śmiecia ?

Kto z was chciałby być rządzony p rzez Polaka?...