Kto z was chciałby być rządzony przez Polaka?...

Data: 2009-03-28 20:17:06
Autor: konserwator
Kto z was chciałby być rządzony przez Polaka?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a13c7791-47c6-41a0-b99a-be4a43b158ady9g2000yqg.googlegroups.com...
Tylko szczerze... Ja na przykład nie wyobrażam sobie, żebym po
przykrych doświadczeniach mógł jeszcze kiedykolwiek zatrudnić się w
polskiej firmie.. Takiego kurewstwa, zdzierstwa i wyzysku jaki panuje
w przedsiębiorstwach znajdujących się w polskich rękach, nie ma chyba
nawet w krajach 3go świata..

a ktore firmy w Polsce sa polskie? chcetnie sie w takiej zatrudnie!

rym

Data: 2009-03-28 20:32:54
Autor: bolek
Kto z was chciałby być rządzony przez Polaka ?...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomoœci news:gqltkj$986$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Spokojnie, każde szambo można oczyœcić.

bolek

Kto z was chciałby być rządzony przez Polaka?...