Kto za Komorowskiego?

Data: 2011-01-29 14:12:11
Autor: brat_olin
Kto za Komorowskiego?
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

--
Smart questions tpo stupid answers

Data: 2011-01-29 14:30:16
Autor: Hans Kloss
Kto za Komorowskiego?
On 29 Sty, 23:12, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

Ktokolwiek, może być nawet ten Wiśniewski co mieszka naprzeciwko.
Większej hańby urzędowi  niż to coś z wąsami na pewno nie przyniesie.
J-23

Data: 2011-01-29 23:37:09
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-29 23:12, brat_olin pisze:
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

--
Smart questions tpo stupid answers

Powiedz mi co ty do niego masz że go nie lubisz? To jest jakiś fenomen na skalę pojęć socjologicznych gdy się patrzy jak (sorry za wyrażenie) stado baranów na psp wzajemnie się napędza w krytyce faceta który na tak dobrą sprawę jaszcze nic nie zrobił, ani dobrego ani złego.

Data: 2011-01-29 14:44:30
Autor: brat_olin
Kto za Komorowskiego?
On 29 Jan, 23:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

stado baranów na psp wzajemnie się napędza w krytyce faceta który na tak
dobrą sprawę jaszcze nic nie zrobił, ani dobrego ani złego.

Bronek jest ze WSI, to widac i czuc.  I buc do tego, daleko
mu do sofistykacji chocby Czeska Kiszczaka.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-30 00:01:20
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-29 23:44, brat_olin pisze:
[...]

Akurat po nim ( z całej tej szajki) to widać najmniej.. Moim zdaniem jest to figurant postawiony przez układ na tym stanowisku. Rezygnacja Tuska z kandydowania to potwierdza. A prezydenturę  Komorowskiego lepiej oceniać po skończonej kadencji. Może nie zrobi takiej rzeczy jak uznanie Kosova, i to tylko po to  żeby się przypodobać jankesom..

Data: 2011-01-29 14:55:44
Autor: Hans Kloss
Kto za Komorowskiego?
On 29 Sty, 23:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

stado baranów na psp wzajemnie się napędza w krytyce faceta który na tak
dobrą sprawę jaszcze nic nie zrobił, ani dobrego ani złego.
 Czyżby? Brał czynny i niepośledni udział w ordynarnej nagonce na
poprzedniego Prezydenta RP. Na mojego Prezydenta. Robił to, wraz z
innymi swoimi kolesiami, uporczywie systematycznie, metodycznie, przez
lata. I udało się, zaszczuli. Na śmierć. A potem to coś z wąsami
zajęło Jego miejsce,  ale  niech nie liczy że będzie sobie tego
żyrandola w pałacu namiestnikowskim pilnował w spokoju.
J-23

Data: 2011-01-30 00:07:32
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-29 23:55, Hans Kloss pisze:
[...]

To ma odejść tylko dlatego bo nie lubił swojego poprzednika? Ja daję mu szansę na bycie najlepszym Prezydentem w historii kapitalistycznej Polski, może nie zaprzeda bardziej naszego kraju jankesom za parę odczytów na uniwerkach.

Data: 2011-01-29 15:21:48
Autor: Hans Kloss
Kto za Komorowskiego?
On 30 Sty, 00:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To ma odejść tylko dlatego bo nie lubił swojego poprzednika?
Nie, nie dlatego że go nie lubił. Dlatego że go szczuł i zaszczuł na
śmierć.
Teraz on będzie berek, niech sam posmakuje tego czym wykańczał innych..
J-23

Data: 2011-01-30 09:45:26
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-30 00:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Jak to szczuł? Ciągał po sądach i inne tym podobne sprawy? Choć muszę przyznać że i mnie zbulwersowała jedna sprawa, - to że jako marszałek sejmu pokpiwał z zamachu na niego w Gruzji. - W tym wypadku zachował się jak normalny prostak i cham.

Data: 2011-01-30 10:24:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto za Komorowskiego?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii38fa$6rj$1news.onet.pl...
[...]

Miał rację. Nasz prezydent dał się podpuścić, jak dziecko, cwanemu Gruzinowi.

Data: 2011-01-30 12:57:35
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?

[...]

Nie marszałkowi Sejmu,  i nie w ten sposób oceniać incydent z Gruzji.

Data: 2011-01-30 15:24:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto za Komorowskiego?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii3kag$ha6$1news.onet.pl...

[...]

Taaa, sraj na muchy, będzie wiosna. Prawdę powiedział.

Data: 2011-01-30 10:24:26
Autor: Hans Kloss
Kto za Komorowskiego?
On 30 Sty, 15:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
. Prawd powiedzia .
 Owszem i to w dodatku prawdę tzw. Trzeciego Rodzaju. Czyli gówno
prawdę.
J-23

Data: 2011-01-30 21:40:01
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?

[...]

On g*no znał prawdę, podobnie jak ty.

Data: 2011-01-30 13:40:01
Autor: D. J. MC Donald Musk
Kto za Komorowskiego?

[...]

bo to jest prostak i Cham...

Data: 2011-01-30 21:39:45
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-30 13:40, D. J. MC Donald Musk pisze:

[...]

No gwoli sprawiedliwości trzeba przyznać że ma też parę zalet.

Data: 2011-01-29 22:53:21
Autor: obserwator
Kto za Komorowskiego?
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a): Powiedz mi co ty do niego masz że go nie lubisz? To jest jakiś fenomen na skalę pojęć socjologicznych gdy się patrzy jak (sorry za wyrażenie) stado baranów na psp wzajemnie się napędza w krytyce faceta który na tak dobrą sprawę jaszcze nic nie zrobił, ani dobrego ani złego.

nie dowartosciowuj sie nazywajac innych stadem baranow, bo sam jestes baranem
i to do potegi entej.
Po co baranie siedzisz na tej grupie i ciagniesz za soba ten ogon z durna
sygnaturka, mimo, ze wiele osob udawadnialo ci, ze jest to sygnaturka absurdalna. Jednak ty jako typowy baran i przymul, nadal nie reagujesz na zadne argumenty.
A teraz smiesz baranie innych nazywac baranami?

Data: 2011-01-30 08:51:55
Autor: cytryna
Kto za Komorowskiego?
> [...]

Powiedz mi co ty do niego masz że go nie lubisz? To jest jakiś fenomen na skalę pojęć socjologicznych gdy się patrzy jak (sorry za wyrażenie) stado baranów na psp wzajemnie się napędza w krytyce faceta który na tak dobrą sprawę jaszcze nic nie zrobił, ani dobrego ani złego.

Póki co zostawił pięciu członków gminy wyznaniowej, tak po mamusi mają ten
zaszczyt reprezentantów. Wyeksportował na użytek prezudenta USA tajny przepis
na bigos gajowego, zachęcał do mordowania zwierzątek. Tyle tylko, że mądrości
pana z wąsami zbierają się a następnie spływają do morza razem z destruktorami
którymi są bobry. No i to posiadywanie pod żyrandolem na czerwonym dywanie jako
podnóżek Dimki. Mało jeszcze?

Data: 2011-01-30 09:38:31
Autor: jadrys
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-30 08:51, cytryna pisze:

--
[...]

Jak dla mnie nie zrobił jaszcze nic szkodliwego dla naszego kraju, A nawet wykazał sie bardzo cenną innicjatywą  polegającą na projekcie nowelizacji  ustawy o prawie  pracy.
A współpracownicy jego, no cóż mi oni też sie nie podobają,. ale to w końcu on sobie dobiera pomagierów.

Data: 2011-01-30 10:00:14
Autor: Jan Kowalski
Kto za Komorowskiego?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:30e91127-e2d8-4ad7-bd17-d29892079bb3k18g2000vbq.googlegroups.com...
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

Tylko Jaroslaw Kaczynski. On nas wybawi od zla wszelkiego!

Data: 2011-01-30 15:04:35
Autor: the_foe
Kto za Komorowskiego?
W dniu 2011-01-30 10:00, Jan Kowalski pisze:

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

Tylko Jaroslaw Kaczynski. On nas wybawi od zla wszelkiego!

no i praca bedzie dla mlodych w wojsku, a ze wiekszosc nie wroci to dla starszych bedzie wiecej pracy przy odgruzowaniu Warszawy.

--
the_foe

Data: 2011-01-30 12:32:39
Autor: cyc
Kto za Komorowskiego?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:30e91127-e2d8-4ad7-bd17-d29892079bb3k18g2000vbq.googlegroups.com...
Jakby nie daj Boze o azyl gdzies poprosil, to kto za niego?

Tylko Rydzyk wchodzi w gre , tylko Rydzyk , inaczej hanba !.

cyc

Kto za Komorowskiego?