Kto zabił Popiełuszkę?

Data: 2012-04-14 11:27:49
Autor: Klin
Kto zabił Popiełuszkę?
Data: 2012-04-14 11:39:39
Autor: Klin
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 11:27, Klin > pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Piotrowski_(oficer_SB)

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kotlinski-radwanska-jest-smieszna-w-swym-powierzch,1,5098391,wiadomosc.html

    ...gdyby wam było ciężko się doczytać!

   - Nie przeszkadzało panu, że współpracuje z zabójcą ks. Jerzego Popiełuszki?

- Nie, bo Piotrowski nie zabił ks. Jerzego.

- A kto zabił ks. Popiełuszkę?

- Prawdopodobnie Rosjanie z KGB. On tylko uprowadził ks. Jerzego i im go przekazał. Nie wiedział, że go zamordują. Grzegorz Piotrowski nie jest winien śmierci Popiełuszki. Kiedy Grzegorz Piotrowski był aresztowany, to Popiełuszko jeszcze żył. Są świadkowie, że ksiądz był reanimowany w szpitalu we Włocławku.

Data: 2012-04-14 12:06:23
Autor: Klin
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 11:39, Klin > pisze:
[...]

   Ciekawe ile srebrników dostał, że zgodził się być kozłem ofiarnym.

Data: 2012-04-14 20:57:02
Autor: jadryś
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 12:06, Klin > pisze:

  Ciekawe ile srebrników dostał, że zgodził się być kozłem ofiarnym.

Ciekawe co mu obiecano za wyeliminowanie tego księdza..

Data: 2012-04-14 21:50:18
Autor: Klin
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 20:57, jadryś pisze:
W dniu 2012-04-14 12:06, Klin > pisze:

Ciekawe ile srebrników dostał, że zgodził się być kozłem ofiarnym.

Ciekawe co mu obiecano za wyeliminowanie tego księdza..

   Pewnie bez porównania mniej dlatego w sumie dalej milczy dając
   co nieco tylko do zrozumienia.

Data: 2012-04-18 10:29:34
Autor: jadryś
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 21:50, Klin > pisze:

  Pewnie bez porównania mniej dlatego w sumie dalej milczy dając
  co nieco tylko do zrozumienia.

Osobiście sądzę że to była jego własna inicjatywa, i zrobił to na własną rękę. Facet wręcz zionie nienawiścią do koloru czarnego.

Data: 2012-04-14 12:47:31
Autor: u2
Kto zabił Popiełuszkę?
[...]

A dlaczego ruskie chcieliby zabic Popieluszke ?

Data: 2012-04-14 20:36:10
Autor: Michał Szatański
Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8955c7$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Kwestionował prawomocnośc władzy.

Data: 2012-04-14 20:56:35
Autor: u2
Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-14 20:36, Michał Szatański pisze:
A dlaczego ruskie chcieliby zabic Popieluszke ?

 Kwestionował prawomocnośc władzy.

W jaki sposób kwestionował ?

Data: 2012-04-15 09:41:52
Autor: pluton
Kto zabił Popiełuszkę?

>  Kwestionował prawomocnośc władzy.

W jaki sposób kwestionował ?

Grał walce Strausa na lutni.

Nullification

Data: 2012-04-15 11:26:37
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f89c867$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-14 20:36, Michał Szatański pisze:
A dlaczego ruskie chcieliby zabic Popieluszke ?

 Kwestionował prawomocnośc władzy.

W jaki sposób kwestionował ?

 Twierdził, że władza oparta tylko na sile jest uzurpacją - wytykał ruskim pazernośc.

Data: 2012-04-15 12:08:41
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-15 11:26, Michał Szatański pisze:
W jaki sposób kwestionował ?

Twierdził, że władza oparta tylko na sile jest uzurpacją - wytykał
ruskim pazernośc.

Kiedy ? W jakim kazaniu ?

Data: 2012-04-15 13:44:50
Autor: pluton
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

> Twierdził, że władza oparta tylko na sile jest uzurpacją - wytykał
> ruskim pazernośc.

Kiedy ? W jakim kazaniu ?

O 9.30 . W Kazaniu nad Wołgą.

Nullification

Data: 2012-04-16 12:18:19
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8a9e2d$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 A w jakim? A kiedy pisze Łysiak ("Najlepszy", mniej więcej). Happy?

Data: 2012-04-16 12:41:34
Autor: Pan hrabia Bobrowski
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jmgrl5$90r$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nie dyskutuj z tym u2 bo to dureń.

BBR

Data: 2012-04-16 17:15:11
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 12:18, Michał Szatański pisze:

[...]

A coz to za odpowiedz pytaniem ?

Data: 2012-04-16 21:15:21
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c3783$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 A nie można? Czy są różne rodzaje kazań?

Data: 2012-04-16 21:21:10
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:15, Michał Szatański pisze:
A coz to za odpowiedz pytaniem ?

A nie można? Czy są różne rodzaje kazań?

Jakich kazań ?

Data: 2012-04-16 21:47:01
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:37, Michał Szatański pisze:
Jakich kazań ?

A o co pytałeś?

Nie widzisz ?

Data: 2012-04-16 21:53:51
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c773a$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-16 21:37, Michał Szatański pisze:
Jakich kazań ?

A o co pytałeś?

Nie widzisz ?

 Czy są różne rodzaje kazań, o które pytałeś?

Data: 2012-04-16 22:55:36
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:53, Michał Szatański pisze:

Nie widzisz ?

Czy są różne rodzaje kazań, o które pytałeś?

O te, o ktore sie pytalem.

Data: 2012-04-17 00:46:36
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c874d$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-16 21:53, Michał Szatański pisze:

Nie widzisz ?

Czy są różne rodzaje kazań, o które pytałeś?

O te, o ktore sie pytalem.

 Chyba nie rozumiem Twojego pytania, kazanie było normalne powiedzmy.

Data: 2012-04-16 16:42:26
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

 Czy to zabójstwo nie wydaje Ci się dziwne?

Data: 2012-04-16 17:16:13
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 16:42, Michał Szatański pisze:

Czy to zabójstwo nie wydaje Ci się dziwne?

Nie, to normalka dla SB, ktora miala departament do zwalczania kosciola
oraz tajny zespol mordercow.

Data: 2012-04-16 21:16:38
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c37c1$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-16 16:42, Michał Szatański pisze:

Czy to zabójstwo nie wydaje Ci się dziwne?

Nie, to normalka dla SB, ktora miala departament do zwalczania kosciola
oraz tajny zespol mordercow.

 Srali muchy będzie wiosna. Bezsensu to zabójstwo czy morderstwo - niesprawiedliwe.

Data: 2012-04-16 21:22:01
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:16, Michał Szatański pisze:
Nie, to normalka dla SB, ktora miala departament do zwalczania kosciola
oraz tajny zespol mordercow.

Srali muchy będzie wiosna. Bezsensu to zabójstwo czy morderstwo -
niesprawiedliwe.

No nie, kara śmierci dla seryjnych morderców jak najbardziej zasłużona.

Dlatego skazałbym brewika na nią.

Data: 2012-04-16 21:39:50
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c715e$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Jak się to ma do zabitego (?) księdza?

Data: 2012-04-16 21:47:54
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:39, Michał Szatański pisze:
No nie, kara śmierci dla seryjnych morderców jak najbardziej zasłużona.

Dlatego skazałbym brewika na nią.

 Jak się to ma do zabitego (?) księdza?

Zabojcy ksiedza byli i nadal sa fachowcami w swoim "fachu". Dlatego dla
nich mialbym tylko kulke.

Data: 2012-04-16 21:55:42
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c776f$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Tylko po co mieliby go zabijac (albo zabili)?

Data: 2012-04-16 22:56:13
Autor: u2
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?
W dniu 2012-04-16 21:55, Michał Szatański pisze:
Zabojcy ksiedza byli i nadal sa fachowcami w swoim "fachu". Dlatego dla
nich mialbym tylko kulke.

Tylko po co mieliby go zabijac (albo zabili)?

Bo byl niewygodny.

Data: 2012-04-17 00:53:50
Autor: Michał Szatański
.. Re: Kto zabił Popiełuszkę?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f8c8772$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Chyba raczej ze strachu.

Data: 2012-04-15 09:42:59
Autor: pluton
Kto zabił Popiełuszkę?
A dlaczego ruskie chcieliby zabic Popieluszke ?

Podlacze sie z pytaniem: dlaczego ruskie chcieliby zabic
kartofla ?

Nullification

Data: 2012-04-14 12:31:53
Autor: matusm
Kto zabił Popiełuszkę?

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Kto zabił Popiełuszkę?