Kto zabił Premiera Leppera? - sonda

Data: 2011-08-07 05:23:10
Autor: Dochodzenie w sprawie ¶mierci
Kto zabił Premiera Leppera? - sonda
Proszę o głosowanie zgodnie z własnym sumieniem: Link: http://sonda.hanzo.pl/sondy,128027,hx5Q.html

--

Data: 2011-08-07 07:59:48
Autor: jadrys
Kto zabił Premiera Leppera? - sonda
W dniu 2011-08-07 07:23, Dochodzenie w sprawie śmierci pisze:
Proszę o głosowanie zgodnie z własnym sumieniem:

Link: http://sonda.hanzo.pl/sondy,128027,hx5Q.html

W związku z tym że nia ma w tej sondzie układu okrągłostołowego - nie oddałem głosu na nikogo.

Data: 2011-08-07 17:01:08
Autor: pluton
Kto zabił Premiera Leppera? - sonda

W zwi±zku z tym że nia ma w tej sondzie układu okr±głostołowego - nie
oddałem głosu na nikogo.

A mnie brakuje Edwarda Gierka i Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonej
PArtii Robotniczej.

Nullification

Data: 2011-08-07 19:45:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-07 17:01, pluton pisze:
W związku z tym że nia ma w tej sondzie układu okrągłostołowego - nie
oddałem głosu na nikogo.

A mnie brakuje Edwarda Gierka i Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonej
PArtii Robotniczej.

A mnie nie. Nie wszyscy widzą Gierka tak jak ty. Ja bym mu obil buxkę za te bezmyślne melioracje - osuszanie (unikatowych nieraz) bagien.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He®Sk].
On Sun, 07 Aug 2011 19:45:59 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A mnie brakuje Edwarda Gierka i Komitetu Centralnego Polskiej Zjednoczonej
> PArtii Robotniczej.

A mnie nie. Nie wszyscy widz± Gierka tak jak ty. Ja bym mu obil buxkę za te bezmy¶lne melioracje - osuszanie (unikatowych nieraz) bagien.

 tak. z porzadnej rzeki zrobiono strumyk.  znam wiele takich przypadkow. dolaczam sie.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-07 11:55:00
Autor: u2
W dniu 2011-08-07 07:23, Dochodzenie w sprawie ¶mierci pisze:
Proszę o głosowanie zgodnie z własnym sumieniem: Link: http://sonda.hanzo.pl/sondy,128027,hx5Q.html

Brakuje wersji o samobójstwie i ew. wymuszonym samobójstwie oraz o UFO.

Kto zabił Premiera Leppera? - sonda