Kto zafa連zowuje?

Data: 2014-12-14 17:08:08
Autor: El Comandante
Kto zafa連zowuje?
Partia Jaros豉wa Kaczy雟kiego zanotowa豉 du篡, sze軼ioprocentowy wzrost poparcia w najnowszym sonda簑 preferencji partyjnych, przygotowanym przez TNS Polska dla "Wiadomo軼i" TVP1. To wyra幡ie inne wyniki, ni te podane w tym tygodniu przez CBOS.

Na Prawo i Sprawiedliwo嗆 zamierza zag這sowa 34 proc. ankietowanych (28 proc. w poprzednim badaniu). Platforma Obywatelska cieszy si poparciem 31 proc. respondent闚 (wcze郾iej 32 proc.).

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Sondaz-dla-TVP-PiS-wyprzedza-PO,wid,17101497,wiadomosc.html?ticaid=113fa8&_ticrsn=3

~Patrol (14:08)

a wczoraj podawali co innego, 瞠 PO mia盥篡.

~k (14:07)

Przecie te sonda瞠, to czysta kpina...

~marek (14:15)

CBOS- Centralne Biuro Og逝piania Spo貫cze雟twa !!!!! PRL wita !!!!!

~ona (14:06)

hahahaha a wczoraj czyta豉m 瞠 PO wystrzeli這 w g鏎 ....to jak to jest zdecydujcie si bo z wyborami to przegjeli軼ie i to ostro

~jahaa (14:17)

bzdury ... nie dal bym PO nawet 18% ... ludzie maja dosc ... jak sfalszuja te wybory bedzie drugi majdan

~Imperator Torq (14:14)

Ale jak to Po na drugim miejscu? Przecie ostatnio 2 dni temu dla sonda簑 w CBOS mia豉 ponad 40% poparcia. Hahahah I oni maj czelno嗆 wmawia Nam, 瞠 w Polsce jest demokracja, uczciwo嗆 i rzetelno嗆. PO = Partia Oszust闚.

~Polak ma造 (14:04)

Ja ju kuw德a nic z tego nie wiem te notowania to jak wiatr zawieje przed huraganem prowadzi這 PO po huraganie PIS.

~xxx (14:07)

kocham platform i PSL za ich zad闚 mog zatrudni za plewy nie p豉ci podatk闚 niech 篡je ciemnota bezrobocie i praca do 鄉ierci.

~taaaa (14:13)

Bardziej od sondazy mnie interesuje kto I jak bedzie liczyc glosy

~AnnaE (14:34)

Najbardziej irytuje mnie mina i z這嗆 premier Kopacz , jej wypowiedzi i z這嗆 jak ujawnia s wr璚z skandaliczne , tak nie zachowuje si premier. Chyba ,瞠 nie ma czasu wcze郾iej przeczyta kartki jak jej napisano , lub nie rozumie tekstu. CBOS jest nadzorowane przez premiera , oraz cz窷ciowo op豉cany przez bud瞠t Pa雟twa, wi璚 nie dziwi nic , przy takich rz康z帷ych.

~zielony (14:08)

artyku 18 Ustawy o CBOS, prosz przytoczy gdy b璠ziecie publikowa jakiekolwiek wyniki sonda篡 wykonywane przez ten tw鏎.

Data: 2014-12-14 18:17:54
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
U篡tkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Mo瞠 to jest tak jak z Genowef Pigw.

A dla kogo jest ten wywiad?

Data: 2014-12-14 20:46:23
Autor: El Comandante
Kto zafa連zowuje?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA403C44263A76budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja tam tylko wiem, 瞠 w CBOS przewodnicz帷 rady nadzorczej jest pos豉nka PO, to ju chyba wiadomo, co ten sonda jest warty...

Data: 2014-12-14 20:59:58
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

Mo瞠sz poda konkrety?

Data: 2014-12-14 15:17:28
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 14 Dec 2014 20:59:58 GMT, Budzik napisa(a):

U髒ytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Mo髒e to jest tak jak z Genowef Pigw.

A dla kogo jest ten wywiad?

Ja tam tylko wiem, 髒e w CBOS przewodniczc rady nadzorczej jest
posanka PO, to ju髒 chyba wiadomo, co ten sonda髒 jest warty...

Mo髒esz poda konkrety?

Jolanta Gruszka jest dyrektorem generalnym Gabinetu Marszaek Sejmu Ewy
Kopacz

Iwona Sulik zostaa powoana na rzecznika prasowego rzdu Ewy Kopacz Rada CBOS skada si z 11 czonk籀w (przewodniczca: Renata Suchocka,
czonkowie: Henryk Domaski, Jarosaw G籀rniak, Jolanta Gruszka
(przedstawicielka Sejmu RP), Krzysztof Kosea, Anna Kubiak, Jacek
Kurczewski, Pawe Lisiewicz (przedstawiciel Prezydenta RP), Bogdan Mach,
Radosaw Markowski (przedstawiciel Prezesa Rady Ministr籀w), Krzysztof
Zag籀rski, Iwona Sulik (przedstawicielka Sejmu RP)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Badania_Opinii_Spo%C5%82ecznej

Data: 2014-12-15 00:59:57
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
U髒ytkownik Prinzlaff Herrlich "scheihaus\""@aoio.org ...

[...]

Czytasz co pisa boukun?

Data: 2014-12-15 05:43:41
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 15 Dec 2014 00:59:57 GMT, Budzik napisa(a):

[...]

Nie czytam. Pytanie o podanie konkretow zadales wiedzac ze klamie, czy nie
wiedzac co to jest rada nadzorcza CBOS?

Data: 2014-12-15 15:59:52
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
U篡tkownik Prinzlaff Herrlich "schei罫aus\""@aoio.org ...

Czytasz co pisa boukun?

Nie czytam.

Wtedy trudniej odpowiedzie na temat...

Pytanie o podanie konkretow zadales wiedzac ze klamie, czy
nie wiedzac co to jest rada nadzorcza CBOS?

Og鏊nie zak豉dam, ze boukun k豉mie.

Data: 2014-12-16 10:59:14
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 15 Dec 2014 15:59:52 GMT, Budzik napisa(a):

U篡tkownik Prinzlaff Herrlich "schei罫aus\""@aoio.org ...

Czytasz co pisa boukun?

Nie czytam.

Wtedy trudniej odpowiedzie na temat...

Nie sadze ze trudniej, odpowiadam tobie a nie jemu, twoje pytanie i temat
mozna odniesc do cytatu z artykulu: "To wyra幡ie inne wyniki, ni te podane
w tym tygodniu przez CBOS."

Pytanie o podanie konkretow zadales wiedzac ze klamie, czy
nie wiedzac co to jest rada nadzorcza CBOS?

Og鏊nie zak豉dam, ze boukun k豉mie.

Nie ma ludzi ktorzy caly czas klamia, czyli zalozenie jest bledne, a
sprawdzenie takiej informacji jest dziecinnie proste, dlatego nie wierze,
ze tego nie sprawdzales przed zadaniem pytania. Jesli zalozymy, ze przed
zadaniem pytania nie wiedziales nic na temat rady nadzorczej CBOS, to teraz
juz wiesz i zakladam ze potrafisz te informacje samodzielnie sprawdzic.
Skoro mowienie prawdy ma dla ciebie tak duze znaczenie, zakladam rowniez ze
nie klamiesz i dlatego mam pytanie: czy w radzie nadzorczej CBOS pracowaly
i nadal pracuja osoby zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria
Komorowskiego?

Data: 2014-12-16 17:38:34
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

My郵, ze do czego odnosi這 sie moje pytanie by這 ca趾owicie jasne - po to tnie si cytaty i odpowiada na konkretn cze嗆 wypowiedzi zeby by wiadomo, do czego si odnosz.
Ale mo積a oczywi軼ie odpowiada nie znaj帷 kontekstu, byle co napisa...

Pytanie o podanie konkretow zadales wiedzac ze klamie, czy
nie wiedzac co to jest rada nadzorcza CBOS?

Og鏊nie zak豉dam, ze boukun k豉mie.

Nie ma ludzi ktorzy caly czas klamia, czyli zalozenie jest bledne

Zgoda, ale co sprawdze, to wychodzi k豉mstwo wi璚 na potrzeby rozmowy z boukunem poczynie takie w豉snie za這zenie, pozwolisz?

, a
sprawdzenie takiej informacji jest dziecinnie proste, dlatego nie
wierze, ze tego nie sprawdzales przed zadaniem pytania.

No i? Czynisz mi zarzut z tego, ze nie napisa貫m boukunowi w twarz: "k豉miesz" tylko grzecznie poprosi貫m o uszczego這wienie wypowiedzi?

Jesli
zalozymy, ze przed zadaniem pytania nie wiedziales nic na temat rady
nadzorczej CBOS, to teraz juz wiesz i zakladam ze potrafisz te
informacje samodzielnie sprawdzic.

Strasznie duzo tych za這瞠. Jakie ma to dla Ciebie znaczenie?

Skoro mowienie prawdy ma dla ciebie
tak duze znaczenie,

Ze co? A dla Ciebie nie ma?

zakladam rowniez ze nie klamiesz i dlatego mam
pytanie: czy w radzie nadzorczej CBOS pracowaly i nadal pracuja osoby
zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria Komorowskiego?

A spodziewa豚y si czego innego wiedz帷 瞠 w radzie 1 miejsce jest zarezerwowane dla przedstawicieja sejmu a inne dla przedstawiciela prezydenta RP?
Nie znam Paw豉 Lisiewicza ani Micha豉 Marcinkiewicza ale rozumiem, ze te dwie osoby masz na mysli?

Data: 2014-12-16 12:00:59
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 16 Dec 2014 17:38:34 GMT, Budzik napisa(a):

U篡tkownik Prinzlaff Herrlich "schei罫aus\""@aoio.org ...

My郵, ze do czego odnosi這 sie moje pytanie by這 ca趾owicie jasne - po to tnie si cytaty i odpowiada na konkretn cze嗆 wypowiedzi zeby by wiadomo, do czego si odnosz.

No wiec, tym razem wycinam reszte twoich zupelnie zbednych wywodow i
zostawiam konkretna czesc do ktorej sie odnosze.
Nie znam Paw豉 Lisiewicza ani Micha豉 Marcinkiewicza ale rozumiem, ze te dwie osoby masz na mysli?

Pytanie jest proste, nie ma potrzeby robienia z siebie Nowaka w sadzie. Czy
wymienione nizej osoby, zasiadajace w radzie nadzorczej CBOS byly/sa
zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria Komorowskiego?

Rados豉w Markowski - przedstawiciel Prezesa Rady Ministr闚
Jolanta Gruszka - przedstawicielka Sejmu RP
Iwona Sulik - przedstawicielka Sejmu RP
Pawe Lisiewicz - przedstawiciel Prezydenta RP
Micha Marcinkiewicz - przedstawiciel Sejmu RP
Jacek Kurczewski - przedstawiciel Senatu RP

Data: 2014-12-16 23:59:47
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

B喚dnie zak豉dasz 瞠 stwierdzenie "nie wiem" jest czyms z造m.

Czy wymienione nizej osoby, zasiadajace w radzie nadzorczej
CBOS byly/sa zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria Komorowskiego?

Rados豉w Markowski - przedstawiciel Prezesa Rady Ministr闚

Rozumiem, ze oczekiwa豚ys aby np. przedstawicielem Prezesa Rady Mnisitr闚 by ktos z PiS?

Jolanta Gruszka - przedstawicielka Sejmu RP

Nie widz takiej osoby w radzie CBOS na ich stronie.

Iwona Sulik - przedstawicielka Sejmu RP

j.w.
Czuje, ze sprawdzaj帷, trace czas.
Strona CBOS jest nieaktualna, czy ty celowo wysy豉sz mnie na manowce?

Data: 2014-12-17 01:20:11
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 16 Dec 2014 23:59:47 GMT, Budzik napisa(a):

[...]

Blednie zakladasz, ze ja tak wlasnie zakladam. W zdaniu ktore cytowalem i
do ktorego sie odnioslem, ja widze u ciebie "Nie znam", a ty widzisz u
siebie "nie wiem", moze okulista to dla ciebie sprawdzi bo ja nie nosze
okularow. Wczesniej podalem odnosnik do wikipedii wlasnie po to zebys
wiedzial i poznal. Skoro nadal nie wiesz i nie znasz, to poznaj:
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Lisiewicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Marcinkiewicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Kurczewski#cite_note-2

Poznale? To raz jeszcze zapytam. Czy to prawda, ze te trzy osoby z rady
nadzorczej CBOS sa zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria Komorowskiego?

[...]

Podalem odnosnik do wikipedii i zadalem proste pytanie, nie potrafiles
udzielic prostej odpowiedzi, podalem liste nazwisk z opisem uzywanym przez
CBOS, nadal nie potrafisz udzielic prostej odpowiedzi. Jezeli bede chcial
wiedziec czego ja bym oczekiwal, na pewno dam ci znac, na razie trzymaj sie
tematu i tego co wiesz.

Jolanta Gruszka - przedstawicielka Sejmu RP

Nie widz takiej osoby w radzie CBOS na ich stronie.

Nie widze, nie wiem, nie znam, to po co zajmujesz sie tematem jezeli nie
potrafisz samodzielnie przeczytac, zrozumiec lub sprawdzic?

Podawalem juz wczesniej, ze Gruszka byla tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Badania_Opinii_Spo%C5%82ecznej

Po zmianie w tym roku skladu rady nadzorczej CBOS, Gruszka jest tutaj:

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3581473,iwona-sulik-jolanta-gruszka-kobiety-pani-premier-czyli-na-kogo-moze-liczyc-ewa-kopacz,id,t.html?cookie=1

Iwona Sulik - przedstawicielka Sejmu RP

j.w.

j.w. Raz jeszcze zapytam. Czy te dwie kobiety zwiazane z rzadem Kopacz,
byly wczesniej w radzie nadzorczej CBOS? Jezeli nie wiesz, nie znasz, potrzebujesz konkretow, zak豉dasz ze ktos
k豉mie, to moze sprawdz przed udzieleniem kolejnej pokretnej odpowiedzi:

Sekretariat:
tel.: 22 628 37 04   22 629 35 69
fax:  22 629 40 89
e-mail: sekretariat@cbos.pl
 O鈔odek Informacji:
tel.: 22 625 76 23
e-mail: info@cbos.pl

Czuje, ze sprawdzaj帷, trace czas.
Strona CBOS jest nieaktualna, czy ty celowo wysy豉sz mnie na manowce?

Nie, to twoje braki w umiejetnosciach przyswajania prostych informacji daja
o sobie znac, pewnie dlatego konieczne jest wielokrotne powtarzanie i
przypominanie tego co juz raz bylo podawane.

Data: 2014-12-17 11:59:44
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

Wsp馧czuje tak literalnego czytania tekstu. To sie jakos nawet nazywa - pono cierpi na to 20% spoleczenstwa nie potrafi帷ego poprawnie wyp窸nic karty do g這sowania.
Podpowiem: nie wiem, tak samo jak nie znam to tylko s這wa pozwalaj帷e stwierdzi w豉sn niekompetencj. Sa zdecydowanie blizkosznaczne.

[...]

Zacznijmy moze od ustalenia stanu faktycznego.
Rzadko cerpie wiedze z wikipedii, wole ze zr鏚豉.
Jestes pewien, ze sk豉d rady podany w wiki jest aktualniejszy niz ten na stronie cbos?

Czy wymienione nizej osoby, zasiadajace w radzie nadzorczej
CBOS byly/sa zwiazane z PO, rzadem Kopacz i kancelaria
Komorowskiego? Rados豉w Markowski - przedstawiciel Prezesa Rady Ministr闚

[...]

Zn闚 literalnie...
A moje pytanie mia這 w sobie odpowied.
Odpowiedz kt鏎ej sie domyslam - na razie nie szukam kim s te osoby, bo poda貫s zr鏚這 jako wiki (a to zawsze jest loteria).
Domyslam sie ze sa powiazane z PO lub PSL bo, powtorze, z kim mia豚y by powi您any przedstawiciel premiera w CBOS?

[...]

Zeby sie dowiedziec. Skoro dyskutuje ze znawc tematu to zadaje pytanie - widzisz w tym co dziwnego?
Ja przeczyta貫m, sprawdzi貫m, widze, ze podanych przez Ciebie danych jest pe軟o niezgodnosci to dopytuj.

[...]

To jest w tym CBOS czy nie? Bo zaczynam widziec niekonsekwencje...

Iwona Sulik - przedstawicielka Sejmu RP

j.w.

j.w. Raz jeszcze zapytam. Czy te dwie kobiety zwiazane z rzadem
Kopacz, byly wczesniej w radzie nadzorczej CBOS?
To by造 czy s?

Jezeli nie wiesz, nie znasz, potrzebujesz konkretow, zak豉dasz ze ktos
k豉mie, to moze sprawdz przed udzieleniem kolejnej pokretnej
odpowiedzi:
To ja myl sk豉d rady nadzorczej czy Ty?
Bo ja zajrza貫m do zr鏚豉, Ty poda貫s nazwiska z wiki - dziwi Ci ze pytam o rozbierznosci?
M鏬豚ym oczywiscie podac Ci zrod豉 na tacy, ale wole da w璠k, moze nastepnym razem postarasz si, aby podawane przez Ciebie dane by造 rzetelniejsze...

[...]

Aha, czyli zarzut ze ktos jest w CBOS, chociaz nie jest, jest merytoryczny i na temat.
C騜, w sumei wszystko pasuje poza tym, ze boukunowi pomyli造 si osoby, stanowiska, tobie za to data (co za r霩nica czy ktos jest czy nie jest) a wszystko po to, zeby udowodnic, ze premier z PO maj帷y desygnowa do CBOS swojego pe軟omocnika robi to z grona os鏏 sobie zaufanych a nie z PiS. Dziwne.

To moze teraz porozmawiamy merytorycznie?
Co to jest ten CBOS? :) Dlaczego az typu przedstawicieli rz康u i sejmu ma w swojej radzie nadzorczej. Kto ustali taki sk豉d rady? Dlaczego wreszcie nikt tego dotychczas nie zmieni? Dlaczego mimo to wyniki bada CBOS uchodz wsr鏚 fachowcow za wiarygodne w przeciwienstwie do np. wynik闚 instytutu Homo Homini?
Jestes zainteresowany merytoryczn dyskusja?

Data: 2014-12-17 07:40:27
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 17 Dec 2014 11:59:44 GMT, Budzik napisa(a):

Wsp馧czuje tak literalnego czytania tekstu.

Czytasz co pisal Budzik? Chyba nie, a wtedy trudniej odpowiedziec na temat,
po to tnie sie cytaty i odpowiada na konkretna czesc wypowiedzi zeby bylo
wiadomo, do czego sie odnosze.

To sie jakos nawet nazywa

Tak, to sie nazywa POomania.

pono cierpi na to 20% spoleczenstwa

Nie, w ostatnich wyborach na PO glosowalo tylko 11% spoleczenstwa

Zacznijmy moze od ustalenia stanu faktycznego.

W jaki sposob? Ty piszesz to co sobie wyobrazasz i to sie nazywa stan
faktyczny?

Rzadko cerpie wiedze z wikipedii, wole ze zr鏚豉.

Dlatego podalem zrodlo. Sekretariat:
tel.: 22 628 37 04   22 629 35 69
fax:  22 629 40 89
e-mail: sekretariat@cbos.pl

Sprawdziles czy wolisz gledzic jak Tusk o swoich osiagnieciach?

Jestes pewien, ze sk豉d rady podany w wiki jest aktualniejszy niz ten na
stronie cbos?

Potrafisz zrozumiec co ktos napisal czy trzeba to kilka razy tlumaczyc
zanim zrozumiesz?

Zn闚 literalnie...

Bez znaczenia, trzymaj sie tematu i przynajmniej odpowiadaj na proste
pytania, ale bez zbednych komentarzy.

Ja przeczyta貫m, sprawdzi貫m, widze, ze podanych przez Ciebie danych jest
pe軟o niezgodnosci to dopytuj.

Ja ich nie widze, moze zmien okulary, okuliste, zrodla, sposob sprawdzania,
bo ktos cie oszukuje, albo klamiesz jak boukun.

To jest w tym CBOS czy nie? Bo zaczynam widziec niekonsekwencje...

Potrafisz zrozumiec proste informacje pisane po polsku? Nie? To jeszcze raz
ale duzymi literami. SKLAD RADY NADZORCZEJ CBOS PRZED ZMIANA SKLADU W 2014:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Badania_Opinii_Spo%C5%82ecznej

3. Rada CBOS. cbos.pl. [dost瘼 11 kwietnia 2014].

SKLAD RADY NADZORCZEJ CBOS PO ZMIANIE SKLADU W 2014:

http://www.cbos.pl/PL/o_firmie/radacbos.php

To by造 czy s?

Byly. Nadal, pomimo tlumaczenia nie potrafisz zrozumiec tego co czytasz?
To ja myl sk豉d rady nadzorczej czy Ty?

Ty.

Bo ja zajrza貫m do zr鏚豉, Ty poda貫s nazwiska z wiki - dziwi Ci ze pytam
o rozbierznosci?

Tak, podalem zrodla informacji z ktorych kazdy kto ukonczyl szkole
podstawowa powinien zrozumiec kto, gdzie i kiedy byl, tobie trzeba to
tlumaczyc jak dziecku. Podalem rowniez numer telefonu do CBOS, ktos
posiadajacy minimum inteligencji, albo sam znajdzie odpowiedz, albo
zadzwoni i zapyta.

M鏬豚ym oczywiscie podac Ci zrod豉 na tacy, ale wole da w璠k, moze
nastepnym razem postarasz si, aby podawane przez Ciebie dane by造
rzetelniejsze...

Nie udawaj Nowaka w sadzie, nie jestes taki przebiegly jak to sobie
wyobrazasz. To jak jest z ta Gruszka w twoich zrodlach, zanim przeszla do
rzadu Kopacz byla w radzie nadzorczej CBOS czy nie byla?

Jestes zainteresowany merytoryczn dyskusja?

Pod warunkiem, ze bedziesz uwazniej czytal, najlepiej kilka raz zeby
zrozumiec to co czytasz, a odpowiedzi beda na temat a nie na wlasne
spekulacje

Data: 2014-12-17 14:59:43
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
U篡tkownik Prinzlaff Herrlich "schei罫aus\""@aoio.org ...

Wsp馧czuje tak literalnego czytania tekstu.

Czytasz co pisal Budzik?

Wszystko ci si pomiesza這.

Chyba nie, a wtedy trudniej odpowiedziec na
temat, po to tnie sie cytaty i odpowiada na konkretna czesc wypowiedzi
zeby bylo wiadomo, do czego sie odnosze.

B貫dna diagnoza, b喚dne wnioski.

To sie jakos nawet nazywa

Tak, to sie nazywa POomania.

To podpowiem: analfabetyzm wt鏎ny.

pono cierpi na to 20% spoleczenstwa

Nie, w ostatnich wyborach na PO glosowalo tylko 11% spoleczenstwa

Dyskutujesz z w豉sn tez? Czy ja pisa貫m ze wiecej albo mniej?

[...]

Ja nie bede sprawdza za ciebie.
Na razie mamy knflikt: oficjalna strona CBOS vs wiki - sam sobie odpowiedz co jest bardziej wiarygodne.
Zreszta wysz這 juz przy p. Gruszce...

[...]

Wybacz, ale takie rady to mozesz zonie w kuchni serwowa. B璠e pisa jak mi si podoba, zw豉szcza, ze od tematu nie odbiegam.

[...]

T sobie dopisa貫m, bo w pierwszym po軼ie tej informacji nie by這. Sam widzisz, zeby wyci庵n帷 prawde z Twojej informacji trzeba dopytywa, sprawdza, etc. M璚z帷e i niestety nie buduj帷e Twojej wiarygodnosci w moich oczach, delikatnie m闚i帷...

To by造 czy s?

Byly. Nadal, pomimo tlumaczenia nie potrafisz zrozumiec tego co
czytasz?
Alez ja tylko wytykam Ci niezgodnosci w Twoich wypowiedziach.
Dwa posty wy瞠j jeszcze pani Gruszka zgodnie z Twoj wypwoiedzi, by豉 w CBOS.

[...]

Poda貫s, bo zacz掖em dr捫y temat.
W pierwszym poscie nie zaj彗n掖es si na ten temat.
Dopiero moje wytkniecie b貫du spowodowa這, ze teraz brniesz, ze nie jest tylko by豉 i og鏊nie obra瘸sz sie, ze ktos nie sprawdza twoich cytat闚 ze zr鏚豉mi ktorych nie podajesz...

M鏬豚ym oczywiscie podac Ci zrod豉 na tacy, ale wole da w璠k, moze
nastepnym razem postarasz si, aby podawane przez Ciebie dane by造
rzetelniejsze...

Nie udawaj Nowaka w sadzie,

Spodoba這 ci si to stwierdzenie - bo zaczynasz go naduzywac.

nie jestes taki przebiegly jak to sobie
wyobrazasz. To jak jest z ta Gruszka w twoich zrodlach, zanim przeszla
do rzadu Kopacz byla w radzie nadzorczej CBOS czy nie byla?

A ja nie twierdzi貫m, ze nie by豉, wiec sk康 to pytanie?

Jestes zainteresowany merytoryczn dyskusja?

Pod warunkiem, ze bedziesz uwazniej czytal, najlepiej kilka raz zeby
zrozumiec to co czytasz, a odpowiedzi beda na temat a nie na wlasne
spekulacje

Mia貫s okazj.
Oczywi軼ie zamiast merytoryki, znowu rady, przytyki etc.
Chyba b璠ziesz musia bawi si ze sob sam...

Data: 2014-12-17 09:13:55
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kto zafa連zowuje?
Dnia 17 Dec 2014 14:59:43 GMT, Budzik napisa(a):

To podpowiem: analfabetyzm wt鏎ny.

Nie ma potrzeby juz za duzo podpowiedziales, POmania to dolegliwosc z
ktorej wyleczy was Kopacz.

Chyba b璠ziesz musia bawi si ze sob sam...

Ty chyba tez, nie lubie marnowac czasu na analfabetow.

Data: 2014-12-17 15:59:42
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

To musisz si strasznie meczyc ze sob.

I tyle z merytorycznej dyskusji.
Tak mysla貫m.

Data: 2014-12-15 17:52:54
Autor: MarkWoydak
Kto zafaszowuje?
From: Prinzlaff Herrlich <"scheihaus\""@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Kto =?iso-8859-2?Q?zafa=B3szowuje=3F?=
Date: Mon, 15 Dec 2014 05:43:41 -0600
 logging-data="27995"; mail-complaints-to="abuse@eternal-september.org"; posting-account="U2FsdGVkX1/IIw5GRVQYinIzkQA021EP"

U髒ytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheihaus\""@aoio.org> napisa w wiadomoci news:u8bwsxthc90.6aznz7voaggy$.dlg40tude.net...

Data: 2014-12-14 22:30:24
Autor: El Comandante
Kto zafa連zowuje?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA403DBD822EB1budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Lena Kolarska-Bobi雟ka jednak zdoby豉 mandat

Socjolog, liderka listy PO na Lubelszczy幡ie, prof. Lena Kolarska-Bobi雟ka zdoby豉 mandat w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Otrzyma豉 ponad 47 tys. g這s闚 - najwi璚ej spo鈔鏚 kandydat闚 PO w okr璕u lubelskim.
Kolarska-Bobi雟ka jest socjologiem. Pracowa豉 w Polskiej Akademii Nauk. W latach 1991-1997 by豉 dyrektorem Centrum Badania Opinii Spo貫cznej; przez ostatnie 12 lat kierowa豉 Instytutem Spraw Publicznych.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,6729273,Kolarska_Bobinska_wstepuje_do_PO.html

Notowania PO wzrosn? Kolarska-Bobi雟ka: Ju wzros造. Kaczy雟ki powinien si martwi

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16575529,Notowania_PO_wzrosna__Kolarska_Bobinska__Juz_wzrosly_.html

Data: 2014-12-15 00:59:57
Autor: Budzik
Kto zafa連zowuje?
[...]

To jest swietna odpowiedz ale nie na to pytanie.
Nie pisa貫s, 瞠 europose PO by豉 15 lat temu dyrektorem CBOS.
Pisa貫, ze pos豉nka PO JEST przewodnicz帷 rady nadzorczej CBOS.
Znowu z豉pa貫m cie na k豉mstwie?

Data: 2014-12-14 20:35:06
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
Mo髒e ju髒 czas aby kto z t platformersk bandyck band zrobi porzdek. Nie wiadomo jak to bdzie z pisuarami, ale brak jest alternatyw a Polacy ju髒 nie maj wyjcia, nie da si ju髒 髒y du髒ej pod wadz tego syndykatu, mniemy nadziej 髒e jak si uda pisuarom przebrn i nie dopuci do zafaszowania kolejnych wybor籀w to zrobi z platfusami porzdek a nie zamiot sprawy pod dywan jak to zrobiono po przegranej UW przez SLD, no i pisuary nie wskocz w buty swoich poprzednik籀w i zaczn rzdzi podobnie. Faktem jest 髒e Polacy maja dosy rzd籀w tej autorytarnej bandy, kt籀ra jak wida dokonaa ju髒 tyle zbrodni na naszym kraju, 髒e zaczyna si ba utraty wadzy i rozliczenia za okres swoich rzd籀w, zaczynaj grozi narodowi jak to si dzieje w przypadku ka髒dych upadajcych re髒im籀w, bo sowa - jak nar籀d mie podnie wadze na legaln panujc wadz i kwestionowa jej spos籀b rzdzenia jak to si dzieje po braku wiary w sfaszowane wybory s zawsze wypowiadane przez upadajcego dyktatora kiedy ju髒 cakowicie traci zaufanie spoeczne. Co musi si zmieni u nas w kraju, je髒eli nie zapobiegn fuszerstwom i bandyckiej wadzy tej sterowanej przez syndykat oligarch籀w z UE ju髒 nawet nie autorytarnej bandy to raczej grozi nam wojna domowa, podejrzewam 髒e przysze wybory to ostatni dzwonek kiedy jeszcze moga by zadziaa demokracja je髒eli jeszcze jej resztki pozostay, i nie jest to tylko nic nie znaczca zapiska w konstytucji, p籀驕niej to mo髒emy mie jedynie Donieck i ugask w caym kraju, UE pom籀wi nasz nar籀d o terroryzm i zacznie tak zwan stabilizacj jak to robi w przypadku innych niewdzicznych i zbuntowanych ich woli kraj籀w.

Data: 2014-12-14 20:49:02
Autor: El Comandante
Kto zafaszowuje?
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m6kop6$crr$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie zrobi, nie tak rol im przydzieli Kiszczak... Ju髒 mieli okazj, ba..., mogli wyprowadzi ludzi na ulic, jak bandziory z PO wraz z de bulem ograbili polski nar籀d z wielu lat emerytury. I co, nic nie zrobili, wic jest to chuj, nie opozycja...

Data: 2014-12-14 22:33:17
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
[...]

Zawsze wadzy wydawao si 髒e jest ju髒 tak mocna 髒e jest nie do ruszenia, ale w historii wiele re髒im籀w tak upado. Nawet UE wydawao si 髒e jest tak mocna 髒e nikt z okupowanych kraj籀w si nie przeciwstawi , a tu popatrze do tej pory nie mog zajc caej Ukrainy, po prostu ka髒dy re髒im dojdzie do punktu po kt籀rym ludzie nie wytrzymaj, bdzie wprowadza coraz ostrzejsze i absurdalne prawa, dzi gez mrugnicia okiem strzela si gumowymi kulami i pauje protestujcych, pod oskar髒eniami za kibolizm, terroryzm, itp... zamyka si w wizieniach lub wykacza finansowo, pauje i wywleka si z redakcji si dziennikarzy tylko dlatego 髒e ujawnili jak afer korupcyjn, lub daj nieprzychylne komentarze do polityki oszust籀w, jak to w historii bywao nastpstwem takich praw zawsze jest rewolucja, prdzej czy p籀驕niej, miejmy nadziej, 髒e ta bdzie bezkrwawa jak i poprzednia kiedy to podobne bandy w latach 80 jak platfusy zaczy mie nar籀d w dupie, zaczli sobie przywaszcza sobie jego dobra, myleli 髒e ju髒 nic ich nie ruszy. Chocia髒 po ostatniej rewolucji mo髒na postawi pod znakiem zapytania kto tak naprawd wygra, czy na pewno to by nasz nar籀d i polscy obywatele?

Data: 2014-12-15 06:20:08
Autor: stevep
Kto zafa連zowuje?
W dniu .12.2014 o 20:35 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Mo瞠 ju czas aby kto z t platformersk bandyck band zrobi  porz康ek. Nie wiadomo jak to b璠zie z pisuarami, ale brak jest  alternatyw a Polacy ju nie maj wyj軼ia, nie da si ju 篡 d逝瞠j pod  w豉dz tego syndykatu, mniemy nadziej 瞠 jak si uda pisuarom przebrn望  i nie dopu軼i do zafa連zowania kolejnych wybor闚 to zrobi z platfusami  porz康ek a nie zamiot sprawy pod dywan jak to zrobiono po przegranej UW  przez SLD, no i pisuary nie wskocz w buty swoich poprzednik闚 i zaczn  rz康zi podobnie. Faktem jest 瞠 Polacy maja dosy rz康闚 tej  autorytarnej bandy, kt鏎a jak wida dokona豉 ju tyle zbrodni na naszym  kraju, 瞠 zaczyna si ba utraty w豉dzy i rozliczenia za okres swoich  rz康闚, zaczynaj grozi narodowi jak to si dzieje w przypadku ka盥ych  upadaj帷ych re磨m闚, bo s這wa - jak nar鏚 鄉ie podnie嗆 w豉dze na  legaln panuj帷 w豉dz i kwestionowa jej spos鏏 rz康zenia jak to si  dzieje po braku wiary w sfa連zowane wybory s zawsze wypowiadane przez  upadaj帷ego dyktatora kiedy ju ca趾owicie traci zaufanie spo貫czne. Co  musi si zmieni u nas w kraju, je瞠li nie zapobiegn fuszerstwom i  bandyckiej w豉dzy tej sterowanej przez syndykat oligarch闚 z UE ju  nawet nie autorytarnej bandy to raczej grozi nam wojna domowa,  podejrzewam 瞠 przysz貫 wybory to ostatni dzwonek kiedy jeszcze mog豉 by  zadzia豉 demokracja je瞠li jeszcze jej resztki pozosta造, i nie jest to  tylko nic nie znacz帷a zapiska w konstytucji, p騧niej to mo瞠my mie  jedynie Donieck i ㄆga雟k w ca造m kraju, UE pom闚i nasz nar鏚 o  terroryzm i zacznie tak zwan stabilizacj jak to robi w przypadku  innych niewdzi璚znych i zbuntowanych ich woli kraj闚.

Pewnie tw鎩 le郾y dziadek zrobi ten porz康ek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-16 21:50:33
Autor: the_foe
Kto zafaszowuje?
W dniu 2014-12-14 o 20:35, Lord Donald pisze:
[...]

cos z logik masz na bakier. Jesli sfaszowano ostatnie wybory to nic nie jest w stanie ich powstrzyma w sfaszowaniu nastpnych. A jeli PIS mo髒e nie dopuci do faszerstwa w nastpnych wyborach to tym bardziej by powinie nie dopuci do faszerstw w obecnych.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-17 00:13:51
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
W dniu 16.12.2014 o 21:50, the_foe pisze:
[...]

Wszystko da si nagina dop籀ki nie pknie, to zale髒y chyba od wytrzymaoci materiau i napr髒e, istnieje jeszcze zjawisko karbu, po tych sfingowanych wyborach mo髒e nie by ju髒 tak atwo, bo mo髒e co w kocu pkn.

Data: 2014-12-17 02:04:34
Autor: the_foe
Kto zafaszowuje?
W dniu 2014-12-17 o 00:13, Lord Donald pisze:
[...]

tak naprawd nikt nie wierzy w faszowanie wybor籀w w Polsce, bo ju髒 byyby tumy na ulicach, juz sami wybrocy PIS wystarczyliby by pogoni obence wadze. Jak wida gosowanie na PIS nie jest do konca jednoznaczne z byciem pomylonym.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-17 14:23:25
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
[...]

Jak si kogo nie zapyta to ka髒dy twierdzi 髒e wybory byy ustawione, nawet zwolennicy platfus籀w w tym przypadku maj wtpliwoci, ludzie nie zbyt chtnie wychodz na ulic, ale sytuacja jest ju髒 bardzo napita 90% polak籀w kt籀rzy nie zdecydowali si na niewolniczy wyjazd z kraju 髒yje w ndzy, a ci co wyjechali nie zbyt zadowoleni s z widzenia rodziny z 3 razy do roku, w kocu bd musieli co zrobi z tymi mafijnymi rzdami PO, platfusy sobie zdaj spraw, wiedz 髒e ryzykuj przewrotem w kraju nie dajc ludziom demokratycznej mo髒liwoci zakoczenia tej bandyckiej wadzy robic przekrty wyborcze, a taki re髒im i ndza zawsze koczy si 驕le dla takich bandyt籀w, i nikt im nie pomo髒e jak do czego dojdzie, nawet Ukraicy mimo 髒e teraz komor wymienia z nimi faszystowskie saluty.

Data: 2014-12-17 15:09:29
Autor: the_foe
Kto zafaszowuje?
W dniu 2014-12-17 o 14:23, Lord Donald pisze:

Jak si kogo nie zapyta to ka髒dy twierdzi 髒e wybory byy ustawione,

Nie jeste Polakiem? Gdyby by, to by wiedzia, ze Polak gada na jedn nut. Ka髒dy twierdzi, ze KAZDE wybory si faszuje. Od zawsze. Nie oznacza to jednak, ze tak myl. To raczej narodowy sport w oralnym mczeniu si nawzajem tzw "zyciowymi mdrociami".

--
@foe_pl

Data: 2014-12-18 06:42:28
Autor: stevep
Kto zafa連zowuje?
W dniu .12.2014 o 00:13 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

cos z logik masz na bakier. Jesli sfa連zowano ostatnie wybory to nic
nie jest w stanie ich powstrzyma w sfa連zowaniu nast瘼nych. A je郵i PIS
mo瞠 nie dopu軼i do fa連zerstwa w nast瘼nych wyborach to tym bardziej
by powinie nie dopu軼i do fa連zerstw w obecnych.

Wszystko da si nagina dop鏦i nie p瘯nie, to zale篡 chyba od  wytrzyma這軼i materia逝 i napr篹e, istnieje jeszcze zjawisko karbu, po  tych sfingowanych wyborach mo瞠 nie by ju tak 豉two, bo mo瞠 co w  ko鎍u p瘯n望.

Uwa瘸j, 瞠by ci nie p瘯 karb na m霩gu, o ile taki organ posiadasz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-18 10:20:18
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
Zaplatfusiae lachocigi takie jak ty na pewno nie maja mo髒liwoci posiadania m籀zgu, macie tam co w rodzaju interfejsu i bufora, takiego aby pomieci druta swojego wieszcza z PO, kt籀ry codziennie wam aduje kutasa w ryj aby naadowa was tym g籀wnem kt籀rym p籀驕niej sracie na forach internetowych, a ci lapsi z was co maj bardziej pojemne mordy mog wyadowa to g籀wno w propagandowych polskich mediach. Ci najbardziej zaniedbani z was kt籀rym wieszczysz si z nudzi i aduje w ryj bardzo rzadko zmuszenie byli do emigracji do fryca, zwyrodniae zgrzybiae pedzie fryce bardzo lubi adowa takie elementy jak ty, std statystycznie jest tak was wielu debili kt籀rzy w poni髒eniu robi druta szwabowi i jeszcze chwal g籀wno kt籀re zmusio ich do takiego poni髒enia.

Data: 2014-12-19 06:16:31
Autor: stevep
Kto zafa連zowuje?
W dniu .12.2014 o 10:20 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

Zaplatfusia貫 lachoci庵i takie jak ty na pewno nie maja mo磧iwo軼i  posiadania m霩gu, macie tam co w rodzaju interfejsu i bufora, takiego  aby pomie軼i druta swojego wieszcza z PO, kt鏎y codziennie wam 豉duje  kutasa w ryj aby na豉dowa was tym g闚nem kt鏎ym p騧niej sracie na  forach internetowych, a ci lapsi z was co maj bardziej pojemne mordy  mog wy豉dowa to g闚no w propagandowych polskich mediach. Ci  najbardziej zaniedbani z was kt鏎ym wieszczysz si z nudzi i 豉duje w  ryj bardzo rzadko zmuszenie byli do emigracji do fryca, zwyrodnia貫  zgrzybia貫 pedzie fryce bardzo lubi 豉dowa takie elementy jak ty, st康  statystycznie jest tak was wielu debili kt鏎zy w poni瞠niu robi druta  szwabowi i jeszcze chwal g闚no kt鏎e zmusi這 ich do takiego poni瞠nia.

A ten karb jeszcze ca造?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-17 08:58:48
Autor: Kasper
Kto zafaszowuje?
W dniu 12/16/2014 2:50 PM, the_foe pisze:
[...]

wietny przykad mylenia typowego wyborcy PO :)

Po maej przer籀bce:
Jeli PO twierdzi, 髒e posowie nadu髒ywali rodk籀w publicznych, to nic
nie jest w stanie ich powstrzyma od dalszego nadu髒ywania. A jeli PO mo髒e nie dopuci do nadu髒ywania tych rodk籀w w przyszoci, to tym bardziej powinno nie dopuci do nadu髒ywania przez ostatnie osiem lat.

Data: 2014-12-17 19:45:07
Autor: the_foe
Kto zafaszowuje?
W dniu 2014-12-17 o 15:58, Kasper pisze:
[...]

absolutna prawda, ciesz si, ze ze mn si zgadzasz.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-17 16:26:01
Autor: Kasper
Kto zafaszowuje?
W dniu 12/17/2014 12:45 PM, the_foe pisze:
[...]

Abym m籀g si z tob zgadza, musiaaby wczeniej o tym napisa. Pisae, 髒e PO jest nieudolna w sprawowaniu wadzy, a jej dziaania to tylko pozoranctwo i propaganda?

Art. 417 KC przewiduje odpowiedzialno za szkod wyrzdzon przy wykonywaniu wadzy publicznej:

"Za szkod wyrzdzon przez niezgodne z prawem dziaanie lub zaniechanie przy wykonywaniu wadzy publicznej ponosi odpowiedzialno Skarb Pastwa lub jednostka samorzdu terytorialnego lub inna osoba prawna wykonujca t wadz z mocy prawa."

Kogo proponujesz pocign do odpowiedzialnoci? Tuska czy Kopacz?

Data: 2014-12-15 06:07:39
Autor: MarkWoydak
Kto zafa連zowuje?
U篡tkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:m6kcl5$cvc$1speranza.aioe.org...
[...]

No i co z tego skoro jest ju po wyborach? ;-)))

MW

Data: 2014-12-15 10:35:56
Autor: El Comandante
Kto zafa連zowuje?
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m6lqmi$q95$8news.albasani.net...
[...]

PO fa連zerwstwach, PO fa連zerstwach jest ju kolejnych, a teraz szykuj si do kolejnych fa連zerstw, przy pomocy fa連zerstw i ob逝dy...

Data: 2014-12-15 17:52:05
Autor: MarkWoydak
Kto zafa連zowuje?
U篡tkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:m6ma1v$lu3$1speranza.aioe.org...
[...]

Prezes robi tym durniom z m霩gu krupnik. Gdyby nie "fa連zerstwo" prezes ju siedzie豚y na taczce! ;-)

MW

Data: 2014-12-16 12:25:14
Autor: Lord Donald
Kto zafaszowuje?
To i tak wielki skok moralny w przypadku PO i PSL, faszowanie wybor籀w jest bardziej poprawnie moralne ni髒 masowe mordowanie swoich przeciwnik籀w politycznych.

Data: 2014-12-16 16:37:25
Autor: MarkWoydak
Kto zafaszowuje?
U髒ytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa w wiadomoci news:m6p4qn$n3n$1speranza.aioe.org...
To i tak wielki skok moralny w przypadku PO i PSL, faszowanie wybor籀w jest bardziej poprawnie moralne ni髒 masowe mordowanie swoich przeciwnik籀w politycznych.

Za co wyrzuca Agatk z PiS? Za to, 髒e wg jej opinii wybory nie zostay sfaszowane. apiesz?

MW

Data: 2014-12-18 06:35:38
Autor: stevep
Kto zafa連zowuje?
W dniu .12.2014 o 12:25 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

To i tak wielki skok moralny w przypadku PO i PSL, fa連zowanie wybor闚  jest bardziej poprawnie moralne ni masowe mordowanie swoich  przeciwnik闚 politycznych.

I jeszcze ci nie zamordowali kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-16 14:57:12
Autor: brat_olin
Kto zafa連zowuje?
El Comandante wrote:

Na Prawo i Sprawiedliwo嗆 zamierza zag這sowa 34 proc. ankietowanych (28 proc. w poprzednim badaniu). Platforma Obywatelska cieszy si poparciem 31 proc. respondent闚 (wcze郾iej 32 proc.).

Ten sondaz TNS Polska juz nie jest akuratny, bo widocznie ktos zwrocil im uwage, ze nie nada:

http://wpolityce.pl/polityka/226149-tns-polska-poprawia-sam-siebie-przedwczoraj-dawal-zwyciestwo-pis-owi-dzis-po-magia

Do tego, 瞠 wyniki sonda篡 r騜nych pracowni badawczych r騜ni si od siebie diametralnie - od dawna si przyzwyczaili鄉y. Ale, 瞠 ta sama firma co trzy dni publikuje zupe軟ie inne rezultaty - to pewna nowo嗆. Wprowadzi j w豉郾ie TNS Polska.

W opublikowanym dwa dni temu badaniu przeprowadzonym dla TVP na czo這 wysforowa si PiS, kt鏎y wraz z koalicjantami, mia 34 proc. poparcia.. PO mog豉 liczy na 29 proc.
ZOBACZ: Ogromny wzrost poparcia dla PiS! Sensacyjny sonda: Prawica zyskuje a 6 pp. i wyprzedza Platform

Ale ju dzi ta sama pracownia og這si豉 zupe軟ie inne badanie!:

34 proc. respondent闚 deklaruj帷ych zamiar udzia逝 w wyborach parlamentarnych chce g這sowa na PO; 29 proc. na reprezentant闚 PiS, Solidarnej Polski i Polski Razem. Na SLD i PSL chce odda g這s po 9 proc. badanych
-- wynika z najnowszego sonda簑.

Notowania Platformy Obywatelskiej w stosunku do listopada wzros造 o 8 proc., natomiast w przypadku reprezentant闚 Prawa i Sprawiedliwo軼i, Solidarnej Polski Zbigniewa Ziobry i Polski Razem Jaros豉wa Gowina wynik nie zmieni si.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2014-12-17 08:42:36
Autor: Kasper
Kto zafa連zowuje?
W dniu 12/16/2014 4:57 PM, brat_olin pisze:

Ten sondaz TNS Polska juz nie jest akuratny, bo widocznie ktos zwrocil im uwage, ze nie nada:

http://wpolityce.pl/polityka/226149-tns-polska-poprawia-sam-siebie-przedwczoraj-dawal-zwyciestwo-pis-owi-dzis-po-magia

Manipulacja tym razem datami sonda篡:

http://naszeblogi.pl/51543-manipulacja-malenka-taka

Kto zafa連zowuje?