Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(

Data: 2010-06-18 07:13:04
Autor: Tzva Adonai
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Antenka napisał(a):

"Tajemnicza śmierć dr Dariusza Ratajczaka

Pewnie zachlał się na śmierć, patologiczny alkoholizm to zupełnie
normalna rzecz w środowisku stróży nocnych...

Data: 2010-06-18 10:36:44
Autor: Antenka
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Pewnie zachlał się na śmierć, patologiczny alkoholizm to zupełnie
normalna rzecz w środowisku stróży nocnych...<

I sam wcisnął się między przednie a tylnie siedzenie auta? Ochraniarze
opolskiego marketu zeznali, że auto dr Ratajczaka wcześniej nie stało
na parkingu, a kiedy zauważono, że ktoś w nim leży, ciało historyka
było w stanie daleko posuniętego rozkładu. Ktoś pomógł mu zejść z tego
świata. Wiem kto - mossad.
Typowe rytualne zabójstwo.

Antenka

Data: 2010-06-18 19:38:54
Autor: Grzegorz Z.
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Typowe rytualne zabójstwo.

Typowe rytualne zabójstwa to z tego co słyszałem popełniają katolicy na
żydowskich dzieciach.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 20:25:20
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:5530dc1f-c963-41e7-a957-7a58c9423884j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Rytualne nie rytualne, morderstwo z zemsty za demaskację kłamstwa oświęcimskiego. Nie ma na świecie bardziej zakłamanej i morderczej sekty nad parchactwo.

Data: 2010-06-18 12:33:09
Autor: Antenka
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Rytualne nie rytualne, morderstwo z zemsty za demaskacj k amstwa
o wi cimskiego. Nie ma na wiecie bardziej zak amanej i morderczej
sekty nad parchactwo.<

Panie Slavisto oczywiście,  że nie ma. A teraz wszystko pięknie
zatuszują tak jak wiele innych mordów politycznych.

Antenka

Data: 2010-06-18 20:35:13
Autor: Grzegorz Z.
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:25:20 +0200, Panslavista napisał(a):

parchactwo.

Tzn o kogo chodzi?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 20:54:52
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:13uyszhl33f2o$.jivb9px252ic.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:25:20 +0200, Panslavista napisał(a):

parchactwo.

Tzn o kogo chodzi?

O winowajców, którym podpadł delikwent wiele lat temu.

Data: 2010-06-18 21:08:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:54:52 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Bez względu na to jakiej są narodowości?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 21:14:39
Autor: precz z gnomem
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ochraniarze opolskiego ....

Cóż to takiego ci "ochraniarze"?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-18 12:41:50
Autor: Antenka
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
On 18 Cze, 21:14, "precz z kupą śmierdzącego gówna".pl> wrote:

Kupa - Kupa <

"Ochranierzem" parchackiego interesu w judeoPolonii jest twój
mocodawca niejaki Szechterowicz Ilicz Lenin. A teraz wypier...j kupo
Gówna!

Antenka

Ssspierdalaj! No!

Data: 2010-06-18 21:45:35
Autor: precz z gnomem
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(

Użytkownik "Kałenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Trans wyluzuj, bo jak ci żyłka pierdyknie, to lekarz się zleje ze śmiechu jak cię w kiecce zobaczy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-18 21:51:12
Autor: Grzegorz Z.
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Trans wyluzuj, bo jak ci żyłka pierdyknie, to lekarz się zleje ze śmiechu jak cię w kiecce zobaczy.

ROTFL!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 13:48:37
Autor: Antenka
On 18 Cze, 21:51, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> Trans wyluzuj, bo jak ci y ka pierdyknie, to lekarz si zleje ze miechu
> jak ci w kiecce zobaczy.

:-P bleeee

Antenka

Data: 2010-06-18 22:55:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:48:37 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nawet kliknąć na poście na który odpowiadasz nie umiesz.

Pamiętaj żeby na wybory iść na czczo, w przeciwnym razie trafisz swoim
"znakiem krzyża" w Bobra zamiast w Kaczora.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 14:03:20
Autor: Antenka
On 18 Cze, 22:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Pamiętaj żeby na wybory iść na czczo, w przeciwnym razie trafisz swoim
"znakiem krzyża" w Bobra zamiast w Kaczora.

Bleeeee

Data: 2010-06-19 00:11:14
Autor: Grzegorz Z.
Kto zamordował dr historii Dariusza Ratajczaka?! :-(
Dnia Fri, 18 Jun 2010 14:03:20 -0700 (PDT), Kałtenka napisał(a):

Bleeeee

Co?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-19 07:41:58
Autor: precz z gnomem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ob54e5g46fvw$.1fr1ff1lrf0yj$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 18 Jun 2010 14:03:20 -0700 (PDT), Kałtenka napisał(a):

Bleeeee

Co?

Chyba żyłka ;-)

Przemysław Warzywny