Kto zapłaci za szkody, które uczynili na torach ?

Data: 2012-11-13 22:01:42
Autor: Jusuf
Kto zapłaci za szkody, które uczynili na torach ?
Kompromitacja policji podczas Marszu Niepodległości 2012

Policjanci nie potrafili odkopać samochodu - zniszczyli torowisko i słupki odgradzające - przez ich nieudolność wstrzymano ruch tramwajowy Dopiero interwencja specjalnego samochodu z Tramwajów Warszawskich wyciągnęła z opałów "stróżów prawa"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fuX8szyGBOI

Normalni obywatele mają już ich dosyć. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 22:55:25
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-13 22:01, Jusuf pisze:
Normalni obywatele mają już ich dosyć.

Żebyś wiedział... Mam dosyć tych lemurów z ruchu narodowego i tej całej niby prawicy, która obrosła w piórka lewicy :>

Data: 2012-11-14 07:54:38
Autor: Jusuf

Ruch Narodowy przyniesie Polsce Odrodzenie, bo to bandyctwo co jest, długo już nie po pasożytuje na zdrowej tkance narodu. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 08:02:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-14 07:54, Jusuf pisze:
[...]

Odrodzenie? Wiesz może coś o ich programie? Czy nie planują aby powrócić do tradycji obowiązkowej spowiedzi wielkanocnej dla obywateli.?  Że o reaktywacji obozu w Oświęcimiu dla Żydów nie wspomnę?  Oczywiście są to pytania trochę na wyrost, ale chyba nikogo nie obrażają..

Data: 2012-11-14 11:54:29
Autor: stevep
Dnia 14-11-2012 o 07:54:38 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

Pewnie odrodzenie faszyzmu.

--
stevep

Data: 2012-11-14 17:49:58
Autor: Przemysław M.
Kto zapłaci za szkody, które uczynili na torach ?
Dnia Tue, 13 Nov 2012 22:01:42 +0100, Jusuf napisaů(a):

Kompromitacja policji podczas Marszu Niepodlegůoúci 2012

Policjanci nie potrafili odkopaă samochodu - zniszczyli torowisko i sůupki odgradzajŕce - przez ich nieudolnoúă wstrzymano ruch tramwajowy Dopiero interwencja specjalnego samochodu z Tramwajów Warszawskich wyciŕgnćůa z opaůów "stróýów prawa"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fuX8szyGBOI

Normalni obywatele majŕ juý ich dosyă. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Co ty powiesz? Kto zakopaů ten samochód?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Kto zapłaci za szkody, które uczynili na torach ?