Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA

Data: 2011-11-06 21:33:52
Autor: boukun
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?

boukun

Data: 2011-11-06 12:43:56
Autor: Marek
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA
On Nov 6, 9:33 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
eby przylecieli ze Stan w i wcisn li guzik?

boukun

Anodina.

Data: 2011-11-07 05:50:05
Autor: stevep
Dnia 06-11-2011 o 21:33:52 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?

boukun

Hugo.  :D
--
stevep

Data: 2011-11-07 06:48:02
Autor: jerzy.n

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j96r13$36n$1mx1.internetia.pl...
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?

boukun
Zapłacili amerykanie bo samolot jest w leasingu , mówi to cos ...

Data: 2011-11-07 12:40:58
Autor: boukun

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:j97rer$r2s$1news.icm.edu.pl...

[...]

Co z tego, że w leasingu? Użytkownikiem na czas Leasingu jest PLL LOT... Jak się ostatecznie okaże, że samolot przyziemił bez kół z winy pilotów, to każą sobie z pewnością za przelot i godziny pracy odszkodować...

boukun

Data: 2011-11-07 11:51:52
Autor: MH
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?

boukun

==================

Wierzysz w te pierdoty guzikowe ??  Taak , Wrona nie nadusił guzika i wylądował.
Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..  MH

Data: 2011-11-07 12:56:37
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w rywalizacji  do katastrofy smoleńskiej?

Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...

boukun

Data: 2011-11-07 12:14:14
Autor: MH
> [...]

Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...

=============

Że co ??  Źle mnie zrozumiałeś !!  Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA , nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku". MH

Data: 2011-11-07 13:22:02
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".

Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych. Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...

Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!

boukun

boukun

Data: 2011-11-07 12:39:20
Autor: MH
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych.

Otóż i to !!! Informacje z innej beki , też powinno się przyjmować z pewną
dozą zaufania. Mam na myśli wszelakie TV

Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...

Eee tam , nie mam na to czasu !!

Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!

Był , albo nie był , wuj to wie..  Ani ja ani Ty nie byliśmy w kokpicie. A
zresztą i tak się na tym nie znamy.  Tym bardziej dziennikarze , tumaniści się
na tym nie znają !!

MH

Data: 2011-11-07 13:48:25
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98jho$cqj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale w takicm przypadku, gdzie technicy Boeinga wcisnęli wyłączony guzik i uruchomili awaryjne wysuwanie podwozia, prezydent powinien być wyjątkowo powściągliwy, w sianiu euforii!

A tak, to błaznenada...

boukun

Data: 2011-12-02 11:06:33
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98k4m$m8r$1mx1.internetia.pl...

[...]

A tak, to nie tylko błazenada, ale pewnego rodzaju naciski na prokuraturę...

boukun

Data: 2011-12-02 11:05:11
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98ij7$dpu$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!

Nie inaczej...

boukun

Data: 2011-11-07 13:39:15
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".

Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".

Data: 2011-11-07 12:51:57
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

===============

A więc właśnie !!  Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!!  Kto dał DUPY ??!! PRODUCENT !!!

MH

Data: 2011-11-07 13:56:28
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet dla kierowców samochodów osobowych obowiązuje zasada, szcególnej ostrożności i przenikliwości.. i... kierowco, przewiduj...

Ale osim godzin spać i sie nie przejmować, to jest karygodne!

boukun

Data: 2011-12-02 11:07:43
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98kjp$ou1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jak widać, nie dla prezydenta...

boukun

Data: 2011-11-07 14:00:04
Autor: boukun
[...]

Ja już dzisiaj śmiem wątpić, że w procedurze uruchomienia awaryjnego wysunięcia podwozia, w szczegółowych instrukcjach obsługi, nie ma mowy o takim przycisku...

Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się poinstruować szczegółowo... i przygotować...

boukun

Data: 2011-11-07 13:21:10
Autor: MH

.

Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się poinstruować szczegółowo... i przygotować...

boukun

===================

"Guzik" prawda z tym "guzikiem" !! Ten latawiec kosztuje LADNYCH PARĘ GROSZY
!!  I zasranym obowiązkiem jest dostarczenie instrukcji obsługi w języku
ojczystym odbiorcy !! Nawet do duperelnego telewizora za parę zeta ,
wyprodukowanego w Chinach , masz instrukcję po naszemu !!!

MH

Data: 2011-11-07 14:31:31
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98m06$ksq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ojczystym odbiorcy !! Nawet do duperelnego telewizora za parę zeta ,
wyprodukowanego w Chinach , masz instrukcję po naszemu !!!

Dlaczego jesteś taki zacietrzewiony? Dlaczego masz klapki na oczach? Przeczytaj artykuł, który wraz z linkiem zapodałem w osobnym dzisiejszym wątku pt. "Awaryjne lądowanie Boeinga - nowe szokujące ustalenia". Każdego rozsądnego człowieka zastanowiłaby taka awaria, sygnalizowana w kilka sekund po starcie i by nie mógł spokjojnie pilotować, gdyby tego nie zasygnalizował Amerykanom...

boukun

Data: 2011-12-02 11:08:41
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98mlh$5h3$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Dlaczego jesteś taki zacietrzewiony? Dlaczego masz klapki na oczach? Przeczytaj artykuł, który wraz z linkiem zapodałem w osobnym dzisiejszym wątku pt. "Awaryjne lądowanie Boeinga - nowe szokujące ustalenia". Każdego rozsądnego człowieka zastanowiłaby taka awaria, sygnalizowana w kilka sekund po starcie i by nie mógł spokjojnie pilotować, gdyby tego nie zasygnalizował Amerykanom...

??????????

boukun

Data: 2011-11-07 14:24:51
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Bezpiecznik, jak nazwa wskazuje, służy do zabezpieczania.
Zastanowiłeś się, po co konstruktor umieścił w tym obwodzie bezpiecznik? Sądzisz że konstruktor umieścił ten bezpiecznik, by cała tablica ładnie wyglądała? Jeśli na żadnej checkliście w posiadaniu pilotów nie ma pozycji, która odnosi się do sprawdzania bezpieczników, to znaczy, że piloci nie mają wiedzy i uprawnień, by włączać bezpiecznik i że to nie spowoduje zwarcia i pożaru, czy jakiegoś innego kataklizmu.

Data: 2011-11-07 14:35:36
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7dc26$0$5818$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Buuuaaahhhaahhhaaa.

Bezpiecznik w cokpicie z napisem "nie dotykaj" dla pilotów... To kto powinien mieć uprawnienia, do obsługi cocpitu?

boukun

Data: 2011-12-02 11:09:20
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98mt6$72c$1mx1.internetia.pl...

[...]

????????????????????????????

boukun

Data: 2011-11-07 13:50:43
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7d176$0$8458$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".

O nie, ba na terenie USA mogliby się dowiedzieć, że należy taki guzik najpierw wcisnąć... A nawet podczas wielogodzinnego lotu, gdyby się tą wcześniejszą awarią choć trochę przejęli i zaczęli się odpowiednio wcześnie przygotowywać do tego, co będzie ich ewentualnie czekać...

boukun

boukun

Data: 2011-12-02 11:07:13
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98k90$n1a$1mx1.internetia.pl...

> [...]

O nie, ba na terenie USA mogliby się dowiedzieć, że należy taki guzik najpierw wcisnąć... A nawet podczas wielogodzinnego lotu, gdyby się tą wcześniejszą awarią choć trochę przejęli i zaczęli się odpowiednio wcześnie przygotowywać do tego, co będzie ich ewentualnie czekać...

Szkoda słów...

boukun

Data: 2011-12-02 11:04:37
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98h3i$594$1mx1.internetia.pl...

[...]

Widać, tak samo traktował to prezydent...

boukun

Data: 2011-12-02 11:03:57
Autor: boukun
[...]

No kto?

boukun

Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA