Kto zastraszył twórców "Dnia bez Smoleńska" na Facebooku ?!?!?

Data: 2011-01-25 18:59:07
Autor: Eulalia Browarek
Kto zastraszył twórców "Dnia bez Smoleńska" na Facebooku ?!?!?
103 000 ludzi i nagle organizatorzy ogłaszają, że dziś w nocy wyłączają profil? Kto i jak ich zastraszył? Mam nadzieję, że dziennikarze, a potem prokuratura zainteresuje się tym przypadkiem szantażu wobec wolności słowa i poglądów.

Zennon

p.s Nie byłem tam wpisany, ale zaraz sie dopisze!!!

Data: 2011-01-25 10:27:29
Autor: brat_olin
On 25 Jan, 18:59, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
[...]

Czy Krzywonosowa ma wciaz setki tysiecy fanow na Facebooku, czy sie ze
wstydu pokasowali?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-25 19:29:25
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:23197331-923b-43a0-9772-c891a6192879fm22g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ma nadal 75 000. Jarosław Kaczyński ma około 3 000. Chce Pan jeszcze o czymś podyskutować?

Zennon

Data: 2011-01-25 19:31:57
Autor: u2
Kto zastraszył twórców "Dnia bez Smoleńska" na Facebooku ?!?!?
W dniu 2011-01-25 19:29, Eulalia Browarek pisze:
Ma nadal 75 000.

Nic się nie ruszyło ?

Data: 2011-01-29 18:31:36
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ihn4s6$i6i$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

a co on wogole robi na portalu dla idiotow?

Data: 2011-01-25 13:13:41
Autor: Bruner
Kto zastraszył twórców "Dnia bez Smoleńska" na Facebooku ?!?!?
w rachube wchodza mocodawcy PISu Ruski wywiad, odeska mafia lub Watykan

Kto zastraszył twórców "Dnia bez Smoleńska" na Facebooku ?!?!?