Kto zgubił telefon na Pilsku?

Data: 2009-05-04 21:52:02
Autor: krzysiek
Kto zgubił telefon na Pilsku?
Witam!

Trzy dni temu w topniejącym śniegu na trasie Miziowa - Szczawiny znalazłem Nokię (a dokładnie to moja żona znalazła). Udało mi się uruchomić telefon i w kontaktach znalazłem numer do kogoś o nicku Domin, więc pomyślałem, że może właściciel czyta tę grupę albo jest Domina znajomym. Celowo nie podaję modelu telefonu bo oddam go tylko temu kto będzie umiał go szczegółowo opisać.

Krzysiek

[W adresie przestaw ostatnie dwie litery]

Data: 2009-05-05 01:35:05
Autor: DominN
Kto zgubił telefon na Pilsku?
Udało mi się uruchomić telefon i w kontaktach znalazłem numer do kogoś o nicku Domin, więc pomyślałem, że może właściciel czyta tę grupę albo jest Domina znajomym.

  Nie, to nie moj telefon. A czyj moze byc nie mam pojecia, chociaz kandydatow za duzo nie bedzie, bo zazwyczaj nie rozdaje swojego numeru. Najlepiej zadzwon do mnie to powinno mi sie wyswietlic czyj to numer, no chyba, ze to jakis nowy numer i go nie mam w ksiazce.

DominN

Data: 2009-05-05 10:26:12
Autor: krzysiek
DominN pisze:

Najlepiej zadzwon do mnie to powinno mi sie wyswietlic czyj to numer, no chyba, ze to jakis nowy numer i go nie mam w ksiazce.

Nie zadzwonię z tego numeru bo nie znam PIN-u do karty (kontakty są w pamięci telefonu). Na razie zrobiłem to co najprostsze, czyli dałem ogłoszenie na grupie, którą właściciel telefonu z dużym prawdopodobieństwem czyta.

Data: 2009-05-07 21:05:54
Autor: krzysiek
DominN pisze:

Nie, to nie moj telefon. A czyj moze byc nie mam pojecia ...

Namierzyłem właścicielkę telefonu. Ma na imię Karolina i mieszka w Tychach. :)

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2009-05-07 23:48:34
Autor: Titus Atomicus
Kto zgubił telefon na Pilsku?
In article <gtvc07$29n$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 krzysiek <vbmp@wp.lp> wrote:

DominN pisze:

> Nie, to nie moj telefon. A czyj moze byc nie mam pojecia ...

Namierzyłem właścicielkę telefonu. Ma na imię Karolina i mieszka w Tychach. :)

Pokaz fotke.

TA

Data: 2009-05-05 07:28:20
Autor: J.F.
On Mon, 04 May 2009 21:52:02 +0200,  krzysiek wrote:
[...]

Nie lepiej przekazac operatorowi ? Oni powinni wiedziec do kogo nalezala karta i miec kontakt z
wlascicielem.

J.

Data: 2009-05-05 10:32:00
Autor: krzysiek
J.F. pisze:

Nie lepiej przekazac operatorowi ? Oni powinni wiedziec do kogo nalezala karta i miec kontakt z
wlascicielem.

Jakoś nie wierzę w to, że operatorowi będzie się chciało szukać właściciela. Wrzuci do szuflady i zapomni o sprawie. A jak to prepaid to operator nie ma danych właściciela. Już lepiej niech ta Nokia leży w mojej szufladzie a ja się pobawię w detektywa. Ogłoszenie na grupie to pierwszy krok :)

Data: 2009-05-05 18:14:45
Autor: Titus Atomicus
Kto zgubił telefon na Pilsku?
In article <gtou3i$f4o$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 krzysiek <vbmp@wp.lp> wrote:

A jak to prepaid to operator nie ma danych właściciela.

Czasem ma. Ale co do reszty to zgoda.

TA

Kto zgubił telefon na Pilsku?