Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr

Data: 2010-01-13 00:13:25
Autor: Shuwar
Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr
Czesc,

Wlepiam oczy w kamerki internetowe, czytam komunikaty pogodowe i jakos
tak nie bardzo mi sie chce wierzyc ze w Tatrach jest taka zimowa kicha
w stosunku do reszty kraju ;-))))

Ma ktos moze obecne fotki tatr / zakopca? Ktos jest / byl tam
ostatnio, i wie jak wygladaja drogi, zakopiec... czy na hali
gasienicowej rzeczywiscie sniegu jak w listopadzie?

A jak z widocznoscia?
Czy spacery w tej chwili sprowadzaja sie tylko i wylacznie do
ogladania wszechobecnego mleka? (czytaj nic nie widac) ;-)

Pozdrawiam,
Shuwar

--
www.Domowe-Finanse.pl
Kontrolowanie Domowego Budzetu

Data: 2010-01-13 01:02:06
Autor: koszulka
Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr
Data: 2010-01-13 01:12:48
Autor: Shuwar
Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr
On 13 Sty, 10:02, koszulka wrote:
Moze komunikat TOPR jest bardziej wiarygodny :P

Komunikat znam... ale to suche fakty ;-)
Znalazlem cos lepszego:

http://www.zol.pl/webcam/

i jeszcze tu:

http://www.pkl.pl/zima/kamery.html

Data: 2010-01-13 01:36:33
Autor: koszulka
Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr
a ten drugi link calkiem przyjemny :]

Data: 2010-01-13 12:18:26
Autor: AmperioR
koszulka pisze:
a ten drugi link calkiem przyjemny :]

Grr, słabowato to wyglada. Jutro będę w Moku może się przejaśni troszkę.

--
Pozdrawiam AmperioR

Data: 2010-01-13 04:27:43
Autor: Shuwar
On 13 Sty, 12:18, AmperioR wrote:
Grr, słabowato to wyglada. Jutro będę w Moku może się przejaśni troszkę.

Wcale nie tak slabo. Zobaczcie tu:

Na dole: Zakopiec jest pod chmurami (widok na kasprowy)
http://www.zakopaneonline.eu/webcam3/zakopane.jpg

A na gorze... widok na swinice z kasprowego (chmury sa ponizej)
http://www.pogodynka.pl/kamery/kasprowy.jpg

Pozdrawiam
Shuwar

Data: 2010-01-13 07:04:56
Autor: koszulka
Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr
a gdy ja bylam w gorach..... to bylo tak :D

w zakopcu lało na ceprów a powyżej było rajsko :P

http://picasaweb.google.com/michal.szymon.wiktor/TatrySylwestrowo20092010#5422252915624543138

Kto zna: obecna pogoda i fotki Tatr