Kto zwyciężył w drugiej debacie prezydenckiej?

Data: 2010-06-30 22:19:34
Autor: awe
Kto zwyciężył w drugiej debacie prezydenckiej?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0g86e$l8e$1inews.gazeta.pl...
Ogółem oddano głosów: 113247

Bronisław Komorowski

61% (68953)

Jarosław Kaczyński

32% (35959)

Bez rozstrzygnięcia

7% (8335)

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3314237,aktualnosc.htmlPrzemysław Warzywny-- "Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierwnauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoimdługim życiu"Daniel Olbrychski
wiem rece sie trzesly i zle wkleiles linka - ale sie poprawiles wiec spoko. nie bede cie dzis wkurzal bo wiem ze miales ciezki dzien:-)
awe

Kto zwyciężył w drugiej debacie prezydenckiej?