Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z W P7 w Orange?

Data: 2011-10-06 13:45:08
Autor: Krystek
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z W P7 w Orange?
Nikt nie psia艂 o tym na grupie, wi臋c pewnie wszyscy po cichu si臋 rejestruj膮, by otrzyma膰 smartfona z Orange ;-) - <http://www.testuj.orange.pl/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-06 14:09:02
Autor: Pendrive
Strata czasu,
To jest konkurs w ktorym mozna w pierwszym etapie wygrac mozliwosc testowania - bo to jest uznaniowe - jak sie glupie filmy im zrobi i przesle

P.
--
http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn, Ksi臋gowo艣膰 - 35 z艂!

Data: 2011-10-06 23:58:10
Autor: zlotowinfo
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
U偶ytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6k4c5$u7e$3node2.news.atman.pl...
Nikt nie psia艂 o tym na grupie, wi臋c pewnie wszyscy po cichu si臋 rejestruj膮, by otrzyma膰 smartfona z Orange ;-) - <http://www.testuj.orange.pl/>

tyle telefon贸w, po co interesowa膰 si臋 akurat tym jednym
dwa lata temu kupi艂em i p贸ki nie padnie nie zmieni臋

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-10-07 01:18:38
Autor: JoteR
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
"zlotowinfo" napisa艂:

<http://www.testuj.orange.pl/>

tyle telefon贸w, po co interesowa膰 si臋 akurat tym jednym
dwa lata temu kupi艂em i p贸ki nie padnie nie zmieni臋

Taaak, dwa lata temu kupi艂e艣 model wprowadzony na rynek rok temu.
Takie g艂odne kawa艂ki mo偶esz wstawia膰 w knajpie na rynku w Z艂otowie.

JoteR

Data: 2011-10-07 14:39:03
Autor: zlotowinfo
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
U偶ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6ld16$if5$1inews.gazeta.pl...
"zlotowinfo" napisa艂:

<http://www.testuj.orange.pl/>

[...]

masz m贸zg? po co mi model wprowadzony rok temu?
ja kupi艂em 2 lata temu model wprowadzony 2 lata temu

nie jakie艣 nowe pierdo艂y potrzebne tylko nastolatkom

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-10-07 18:06:20
Autor: JoteR
[...]

2 lata temu wprowadzono HTC 7 Mozart?
Nie brnij ju偶 dalej, przyg艂upie.

JoteR

Data: 2011-10-07 22:58:29
Autor: zlotowinfo
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
U偶ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6n824$5mh$1inews.gazeta.pl...
"zlotowinfo" napisa艂:

2 lata temu wprowadzono HTC 7 Mozart?
Nie brnij ju偶 dalej, przyg艂upie.

przyg艂up to ty jeste艣 bo uwa偶asz si臋 za jasnowidza
nie pisa艂em jak膮 kom贸rk臋 mam

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-10-07 23:06:21
Autor: JoteR
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
"zlotowinfo" napisa艂:

przyg艂up to ty jeste艣 bo uwa偶asz si臋 za jasnowidza
nie pisa艂em jak膮 kom贸rk臋 mam

A o czym, 膰woku, jest w膮tek? Do czego prowadzi odno艣nik, bezpo艣rednio pod kt贸rym raczy艂e艣 si臋 zdefekowa膰? Ale czego tu wymaga膰 od mi臋dzygrupowego pacana, z pewno艣ci膮 nie umiej臋tno艣ci pisania na temat.
Spadaj, grz膮siu.

JoteR

Data: 2011-10-08 14:48:36
Autor: zlotowinfo
Kto艣 ch臋tny na testowanie smartfona z WP7 w Orange?
U偶ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6npko$24d$1inews.gazeta.pl...
[...]

偶e ty pr贸bujesz r偶n膮膰 idiot臋 to twoja sprawa

odrazu pisa艂em 偶e kupi艂em telefon 2lata
takie zabawy o ktorych mowa w膮tku to dla nastolatk贸w