Ktoś chce się wzbogacić na stanie woje nnym

Data: 2011-09-06 17:34:31
Autor: zdumiony
Ktoś chce się wzbogacić na stanie woje nnym
Data: 2011-09-06 17:44:45
Autor: u2
Uwaga GWno
Data: 2011-09-06 18:04:58
Autor: zdumiony
Uwaga NCzas
http://nczas.home.pl/publicystyka/ks-malkowski-dramat-ewangeliczny-trwa/
"Ksi±dz Jerzy Popiełuszko mawiał, że dramat ewangeliczny trwa, tylko zmieniaj± się twarze i nazwiska. W roli Heroda widziałbym prezydenta Bronisława Komorowskiego. Wi±załbym to ze współczesn± rzezi± niewini±tek. Dzi¶ tak± rzezi± jest in vitro czy zamach smoleński."

Data: 2011-09-06 18:14:06
Autor: Grzegorz Z.
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.
u2 napisał:

W dniu 2011-09-06 17:34, zdumiony pisze:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,10240614,Byly_opozycjonista_chce_dwoch_milionow_za_stan_wojenny.html

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-09-06 18:07:50
Autor: jadrys
Ktoś chce się wzbogacić na stanie w ojennym
W dniu 2011-09-06 17:34, zdumiony pisze:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,10240614,Byly_opozycjonista_chce_dwoch_milionow_za_stan_wojenny.html

Taka jest mentalność wielu byłych "opozycjonistów". O ile tych dywersantów można tak nazywać.

Data: 2011-09-06 18:12:36
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-06 18:07, jadrys pisze:
Taka jest mentalność wielu byłych "opozycjonistów". O ile tych
dywersantów można tak nazywać.

Z tym "wielu" to przesada. Chodzi o jednego. Problemem są nieograniczone wysokości odszkodowań, gdzie każdy będzie czuł się poszkodowany aby zarobić. To jest jeden z wpływów USA gdzie to szaleństwo trwa w najlepsze. Na przykład ktoś pozywa McDonalda o milionowe odszkodowanie za byle co.

Data: 2011-09-06 18:14:42
Autor: u2
Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym
W dniu 2011-09-06 18:12, zdumiony pisze:
Na przykład kto¶ pozywa McDonalda o milionowe odszkodowanie za byle co.

Jak sie produkuje GWno to trzeba byc przygotowanym na procesy. GWno
zreszta slynie z gwnianych procesow.

Data: 2011-09-06 18:19:16
Autor: zdumiony
Ktoś chce się wzbogacić na stanie w ojennym
W dniu 2011-09-06 18:12, zdumiony pisze:
Z tym "wielu" to przesada. Chodzi o jednego. Problemem sÄ… nieograniczone
[...]

Tak jak chociażby jeden facet pozywa firmę o 3 miliony dolarów że zdjęcia jego żony z telefonu wyciekły do internetu. Powodem jest to że zgubił telefon akurat w McDonaldzie.
Albo facet pozywa Facebooka na 40 milionów, za to że pojawiły się tam gruby ubliżające mu.

Data: 2011-09-06 18:26:33
Autor: jadrys
[...]

Wielu czerpaĹ‚o korzyĹ›ci z finansowania byĹ‚ych organizacji (opozycyjnych) w kraju przez zachodni imperializm. O dzisiejszych ich dzisiejszych roszczeniach finansowych wzglÄ™dem Polski i PolakĂłw to na dobra sprawÄ™ pierwsze sĹ‚yszÄ™.. Ale to tylko potwierdza poglÄ…d ĹĽe nie byli i nie sa  to ludzie dziaĹ‚ajÄ…cy bezinteresownie.

A w kwestii McDonalda czy Philipa Morrisa to nie daj się zwieźć propagandzie. W USA jest najbardziej sprawiedliwy system zasądzania odszkodowań i uwierz - prawie nikt tych milionów wykazanych w pozwach nie dostaje, Tzn. muszą być nie lada podstawy żeby takie miliony dostać, a mało kto ma takie podstawy.

Data: 2011-09-06 18:58:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j45ghi$qia$1news.onet.pl...
[...]

Opozycjoniści są to zdrajcy narodu opłacanie przez obce mocarstwa w celu wszczynania zamieszek i zmiany władzy. Dokładnie tak robi Polska na Białorusi.

Data: 2011-09-06 18:26:02
Autor: obserwator
Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Opozycjoni¶ci s± to zdrajcy narodu opłacanie przez obce mocarstwa w celu wszczynania zamieszek i zmiany władzy. Dokładnie tak robi Polska na Białorusi.

a twoj kacapski psychiatra co ci poleca na takie ataki?

Data: 2011-09-07 02:04:00
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 20:26:02 obserwator   <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Tobie, leczenie w Tworkach.
--
stevep

Data: 2011-09-07 07:39:05
Autor: jadrys
[...]

Nie mogę się zgodzić z taką opinią. Bywają opozycjoniści-patrioci, którym zależy tylko i wyłącznie na pomyślności swojego kraju i mieszkających tam ludzi.

Natomiast gnoi (często opłacanych przez zagranicę) knujących przeciw krajowi w którym mieszkają w interesie zagranicy nazwać można tylko w jeden sposób - dywersanci. I tak się właśnie wydaje być na Białorusi.

Data: 2011-09-06 18:19:31
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,10240614,Byly_opozycjonista_chce_dwoch_milionow_za_stan_wojenny.html

Tusk (czyli tak naprawdę  - my wszyscy) ma im płacić odszkodowanie za to,
za to że teraz jeszcze trudniej byłoby im znaleĽć pracę na "dynamicznym
rynku pracy" niż wtedy "z wilczym biletem w stanie wojennym".

Tyle z tego zrozumiałem.

Data: 2011-09-06 18:37:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Kto¶ chce się wzbogacić na stanie wojennym
W dniu 2011-09-06 17:34, zdumiony pisze:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,10240614,Byly_opozycjonista_chce_dwoch_milionow_za_stan_wojenny.html

Bardzo dobry pomysł.
Trzymanie SW "w zawieszeniu" przez miło¶ciwie nam panuj±ca III RP denerwuje mnie niezwykle dlatego tez dobrze, że kto¶ zamierza r±bn±ć państwo po kieszeni. A najlepiej niech zaczn± odpowiadać personalnie autorzy SW.

--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieli¶cie w mroku, w ¶wietle będzie słyszane, a co¶cie w izbie szeptali do ucha, głosić będ± na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-09-06 18:43:33
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 18:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
A najlepiej niech zaczn± odpowiadać personalnie autorzy SW.

Zapomnij o tym. teraz rzadza ich agenciaki, ktorym przekazali wladzuchne
przy okraglym stoliku.

Data: 2011-09-06 19:18:23
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-09-06 18:43, u2 pisze:
[...]

Wiem o tym.
I wiem, że dlatego nie zrobili¶my z PRL-em tego, co Niemcy z III Rzesz± a przypominam - III Rzesza była państwem SUWERENNYM.

Data: 2011-09-06 19:24:25
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 19:18, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-09-06 18:43, u2 pisze:
W dniu 2011-09-06 18:37, Andrzej Zbierzchowski pisze:
A najlepiej niech zaczną odpowiadać personalnie autorzy SW.

Zapomnij o tym. teraz rzadza ich agenciaki, ktorym przekazali wladzuchne
przy okraglym stoliku.

Wiem o tym.
I wiem, że dlatego nie zrobiliśmy z PRL-em tego, co Niemcy z III Rzeszą
a przypominam - III Rzesza była państwem SUWERENNYM.

Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_nazistowska

W latach 1959–1989 Główna Komisja Badania Zbrodni Hitlerowskich
przekazała Centrali Badania Zbrodni Narodowosocjalistycznych[uwaga 1] w
Ludwigsburgu kilkaset tysięcy oryginalnych dowodów zbrodni niemieckich w
Polsce w okresie okupacji (co najmniej 36 000 protokołów zeznań, 150 000
fotografii, kilkadziesiąt tysięcy mikrofilmów i 12 000 kompletnych akt
prowadzonych śledztw). Zachodzi obawa, że dokumentacja ta została
bezpowrotnie utracona[9].

Prof. Daria Nałęcz, jako ówczesny Dyrektor Naczelny Archiwów Państwowych
tak podsumowała w 2006 r. tę sytuację:

Utrata znacznej części tak ważnego dla Polski archiwum dokumentującego
niemieckie zbrodnie to kuriozum. Mogłabym jeszcze zrozumieć, gdyby
chodziło tylko o naszą pomoc prawną, bo do tego jesteśmy zobowiązani.
Jednakże niewykonanie kopii, brak dbałości o zwrot oryginałów, nie
mĂłwiÄ…c juĹĽ o utajnieniu tego procederu przed negocjatorami procesu
restytucji archiwaliĂłw z Niemiec, jest co najmniej niepokojÄ…ce. Mam
nadzieję, że ktoś w tej sprawie pójdzie jednak po rozum do głowy. Dobrze
byłoby wiedzieć, czy chociaż jedna ze spraw, których akta przekazano,
zakończyła się procesem lub skazaniem winnego.[10]

Data: 2011-09-06 18:24:06
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

..ale przedpiscy nie o to chodzi. Niemcy nie rozliczyli sie z Polska, bo rzadzili komunisci, a im na takim rozliczeniu nie zalezalo bo oni bardziej
uwazali sie za sowietow, anizeli za Polakow.

Po tzw. okraglym stole, komuchu byly zajete rozkradaniem Polski, a nie interesami panstwa.

Sutuacja jest w tej chwili taka, ze postkomuna doprowadzila do kolejnego zadluzenia Polski (wiekszego nawet jak za Gierka) i totalnego rozpizdzenia panstwa.

Data: 2011-09-06 20:29:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:24,  obserwator pisze:
> [...]

uwazali sie za sowietow, anizeli za Polakow.

Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.

Data: 2011-09-06 18:38:56
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.

to ty pierdolisz, bo nie czytasz tekstow ze zrozumieniem. Nie zrozumiales
tekstu przedpiscy, a teraz mojego. Ja nie rozgrzeszam Niemcow, tylko w
tlumacze dlaczego takie rozliczenie nie nastapilo.

Skoro jestes takim fanem Michalkiewicza, to powinienes znac jego wypowiedzi na
ten temat chociazby te z pod namiotu Solidarni 2010. P. Michakiewicz opowiadal jak on sam zalatwil penien problem na lini Polska
-Niemcy, ktory dla postkomunistycznych poslow byl nie do zalatwienia, bo im wszytko dynda.

TY sie w koncu zdecyduj KIM wlasciwie jestes, Polakiem czy przybleda.

Data: 2011-09-06 20:41:23
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:38,  obserwator pisze:
[...]

"Kto sie tlumaczy ten sie oskarza".

Dlatego Niemcy nigdy sie nie wytlumaczyli ze swoich aberracji wojennych.
Czyscioszki rasowe. K... ich mac.

Data: 2011-09-06 18:49:38
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
"Kto sie tlumaczy ten sie oskarza".

synek, to jest grupa dyskusyjna. Skoro pieprzysz jak pijany na bankiecie, to
cie trzeba wyprostowac.

Dlatego Niemcy nigdy sie nie wytlumaczyli ze swoich aberracji wojennych.
Czyscioszki rasowe. K... ich mac.

Ty nie sciemniaj, synek. Znasz niemiecki (i takze ruski), to napisz do nich
list i popros o wyjasnienie:)

A tak na serio: to trza ich do tlumaczenia zmusic a nie calowac po doopie tak
jak to robi Donald Kaczor.

Data: 2011-09-06 20:52:52
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 20:49,  obserwator pisze:
> [...]
> Czyscioszki rasowe. K... ich mac.
Ty nie sciemniaj, synek. Znasz niemiecki (i takze ruski), to napisz do nich

Chlopcze kolorowy, z tego co napisalem wynika, ze prozne zal, daremny
trud przeszlych pokolen. Niemieccy zbrodniarze zniszczyli dowody swoich
zbrodni. Are you happy now ? :)

Data: 2011-09-06 19:05:12
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Chlopcze kolorowy, z tego co napisalem wynika, ze prozne zal, daremny
trud przeszlych pokolen. Niemieccy zbrodniarze zniszczyli dowody swoich
zbrodni. Are you happy now ? :)

to ze ja z toba nadal dyskutuje, chociaz wiem ze czesto metlikujesz na tej
grupie, to nie powod abys sie spoufalal. Rozumiesz?

Nie weksluj dyskusji na manowce, tylko trzymaj sie tematu.
Dla takich jak ty narzekaczy, to wszytko jest problemem.

Czekaj az znowu przyjda np. jankesi i zrobia to za ciebie, a ty im bedziesz
robil za to kolo tylka.

Data: 2011-09-06 21:07:13
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 21:05,  obserwator pisze:
Czekaj az znowu przyjda np. jankesi i zrobia to za ciebie, a ty im bedziesz
robil za to kolo tylka.

Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

Data: 2011-09-06 19:15:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed komputerem?

Data: 2011-09-06 21:16:08
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 21:15,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed komputerem?

Ano nie, bo latwo z niego spasc :)

Data: 2011-09-07 02:09:18
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 21:15:04  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Pomyliles jankesow z sowietami. Jankesi nigdy nie byli moimi wrogami,
sowieci jak najbardziej byli. :)

nie wiem czy sam masz taka pewnosc. Ty nie siedzisz na bujaku przed  komputerem?

A ty buraku siedzisz przy komputerze żłopiesz piwsko i ogl±dasz pornosy?

--
stevep

Data: 2011-09-07 02:07:58
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 20:49:38  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty się lepiej poliż po swojej czerwonej doopie małpo nieczłekokształtna.

--
stevep

Data: 2011-09-07 02:06:08
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 20:29:34 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Nie pierdol, nadajacy z GWna. Zbrodnia pozostaje zbrodnia, niewazne czy
popelnili ja Polacy, Niemcy czy sowieci.
No chyba, żeby zwolennik PiS- pokroju "Starucha".

--
stevep

Data: 2011-09-07 15:23:09
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-09-06 19:24, u2 pisze:
Mylisz sie, do dzisiaj Niemcy nie rozliczyli sie ze swoich zbrodni
wojennych popelnionych w okupowanej Polsce :

O tym wiem. Chodzi mi o stworzenie podstaw prawnych poprzez delegalizację zbrodniczego ustroju.

U nas nawet tego nie zrobiono, a komunizm był o wiele gorszy od hitleryzmu. Przykład pierwszy z brzegu - Wielki Głód...
--
Wolno¶ć nie przyprawiona odpowiedzialno¶ci±, szacunkiem i pokor± jest najtoksyczniejsz± trucizn± z istniej±cych...

Data: 2011-09-07 02:04:49
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 18:43:33 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

W opinii tobie podobnych debili.
--
stevep

Ktoś chce się wzbogacić na stanie woje nnym