Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakr esie OC ?

Data: 2011-04-19 21:20:49
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakr esie OC ?
Oc:

- Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie może rozpędzić się do 200 km/h ... i jest z 1994 roku ... więc rozpędzić się rozpędzi, ale pewnie nie wyhamuje ;)

- Pojazd marki ŻUK, starszy 3 lata, rozpędzi się do 70 km/h (pójdzie i więcej, ale strefa niekontrolowanego hałasu natychmiast skłania kierowcę do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

Panie i panowie ;) Oto wynik:

BMW : OC=430 PLN
ŻUK : OC=3 600 PLN :)

Kto da więcej ?

P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ? Szmata stoi ciągle na parkingu, ma w planie przejechać w roku aż 10 000 kilometrów (wliczony w to złombol), Uwentualnie za dobrą cenę ubezpieczenia przyjmę za free reklamę na żula ;)

RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzók.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub paliwo !

Data: 2011-04-19 21:22:58
Autor: Grejon
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
W dniu 2011-04-19 21:20, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
Oc:

- Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie mo¿e rozpêdziæ siê do 200 km/h
... i jest z 1994 roku ... wiêc rozpêdziæ siê rozpêdzi, ale pewnie nie
wyhamuje ;)

- Pojazd marki ¯UK, starszy 3 lata, rozpêdzi siê do 70 km/h (pójdzie i
wiêcej, ale strefa niekontrolowanego ha³asu natychmiast sk³ania kierowcê
do tego by 70 nie przekraczaæ). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA
SIÊ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zni¿ki.

Panie i panowie ;) Oto wynik:

BMW : OC=430 PLN
¯UK : OC=3 600 PLN :)

Kto da wiêcej ?

Hmmm... a PZU?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-04-19 22:04:08
Autor: 085
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iokng3
¯UK : OC=3 600 PLN :)

Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji wlacza sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

p, zul

Data: 2011-04-19 21:23:49
Autor: Czarek Daniluk
On 19 Kwi, 22:04, "085" <z...@grzybach.pl> wrote:
U ytkownik "Grejon" <grejo...@gmail.com> napisa w wiadomo ci news:iokng3

Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji wlacza
sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

p, zul

A nie przypadkiem 2124ccm ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-19 22:10:13
Autor: 085
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
U¿ytkownik "085" <zul@grzybach.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dadeabd$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Doczytalem, ze jednak diesel, nici z mojej zelaznej logiki ;) Moj jest benzynowy - wysokosc OC podobna. I przygniatajaca wiekszosc zukow taka byla.

p, zul

Data: 2011-04-20 01:56:21
Autor: RudeBoy
W dniu 2011-04-19 22:04, 085 pisze:

Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji
wlacza sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

Jak benzyna w ¿uku to albo S-21 albo M-20 oba o pojemno¶ci 2,1l

--
RudeBoy Selecta
Bless...

Data: 2011-04-20 02:06:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-20 01:56, RudeBoy pisze:

Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z
korporacji
wlacza sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]
Jak benzyna w żuku to albo S-21 albo M-20 oba o pojemności 2,1l

Heloł, Panowie ! 2,4 ANDORIA.

RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-04-19 21:34:32
Autor: Agent

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ioknag$oii$1node2.news.atman.pl...
[...]

Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa przeciążony i kierowany przez kierowników często wczorajszych. Jak wjedzie w inne auto taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

Data: 2011-04-19 21:36:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-19 21:34, Agent pisze:

Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa
przeciążony i kierowany przez kierowników często wczorajszych.
Jak wjedzie w inne auto taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

Masz rację ... moja beemka nie ma w ogóle hamulcy, też jeżdżę nią wczorajszy i to żwawiej ... w zabudowanym żulem rozpędzę się między światłami do 50 km/h ... beemą do 150 ... z jakiej prędkości wyjdzie tańszy dzwon ? :)

Data: 2011-04-20 06:25:05
Autor: Karolek
[...]

Nie sciemniaj, beta miala w swoim czasie chyba najlepsze hamulce w klasie :>
Zuk pewnie najgorsze :P

--
Karolek

Data: 2011-04-19 22:08:45
Autor: 085
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:ioko46$8lq$1news.onet.pl...

Żuk ma słabe hamulce nawet jeśli są sprawne do tego bywa przeciążony i kierowany przez kierowników często wczorajszych. Jak wjedzie w inne auto taka kupa złomu to jaki będzie efekt?

Pierdolisz jak potluczony, dane w rodzaju "kierowcy zukow sa czesto pijani" sa tak samo fajne jak "posiadacze aut niemieckich czesto siegaja po narkotyki".

zul

Data: 2011-04-19 22:11:25
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-04-19 22:08, 085 pisze:
[...]

Przecież to najprawdziwsza prawda. Toyotami też jeżdżą tylko idioci...

Data: 2011-04-19 21:39:24
Autor: Adam P³aszczyca
Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakr esie OC ?
Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:20:49 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

P.S. Kto¶ ma do¶wiadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyæ ¿uka ?

PZU? Masz Diesla, OIDP. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-04-19 21:51:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-19 21:39, Adam PÅ‚aszczyca pisze:

P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?
PZU? Masz Diesla, OIDP.

No, andoria 2,4
Beemka też diesel 2,4

Data: 2011-04-20 06:27:24
Autor: Karolek
[...]

Chyba 2,5 bylo w BMW no i to rodzinna limuzyna, a nie jakis lazik dla zula ;>

--
Karolek

Data: 2011-04-19 21:39:42
Autor: Krzysztof 45
Ktoś mówił, że mbank jest tani w z akresie OC ?
Rafał "SP" Gil napisał(a):
BMW : OC=430 PLN
ŻUK : OC=3 600 PLN :)
To jest wspieranie Polskiej Motoryzacji LOL
--
Krzysiek

Data: 2011-04-19 21:50:57
Autor: Adam Szewczak
[...]

    Podejrzewam ze Å»uk nie istnieje w wiekszosci kalkulatorow, i prawdopodobnie jest stawka wyliczna w/g pojemnosci.

Ale Żuk jest chyba jako ciezarowy zarejestrowany ?

A ja Ci powiem ze jak ubezpieczalem swoje samochody to mnie nigdy ani link4 ani mBank nie wyszedl najtaniej. Najtaniej mialem w Generali i roznica byla spora.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-19 21:55:42
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-19 21:50, Adam Szewczak pisze:
Ale Żuk jest chyba jako ciezarowy zarejestrowany ?

Ciężarowy +7 osób. Pojemność silnika identyczna co BMW.

A ja Ci powiem ze jak ubezpieczalem swoje samochody to mnie
nigdy ani link4 ani mBank nie wyszedl najtaniej. Najtaniej
mialem w Generali i roznica byla spora.

No wychodzi, że nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza będzie się cholibcia karnąć po pośrednikach chyba, bo na infoliniach też nie wiedzą do czego to przykleić :)

Data: 2011-04-19 21:56:28
Autor: Grejon
W dniu 2011-04-19 21:55, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-04-19 21:50, Adam Szewczak pisze:
Ale ¯uk jest chyba jako ciezarowy zarejestrowany ?

Ciê¿arowy +7 osób. Pojemno¶æ silnika identyczna co BMW.

A ja Ci powiem ze jak ubezpieczalem swoje samochody to mnie
nigdy ani link4 ani mBank nie wyszedl najtaniej. Najtaniej
mialem w Generali i roznica byla spora.

No wychodzi, ¿e nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza bêdzie siê
cholibcia karn±æ po po¶rednikach chyba, bo na infoliniach te¿ nie wiedz±
do czego to przykleiæ :)

Hmm... A sprawdzali FSC ¯uk? :)

Data: 2011-04-19 22:10:55
Autor: Adam Szewczak
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?

U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iokpeu$6p7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

    Dlatego jak mialem T3 to przez 10 lat w jednej ubezpieczalni go mialem, bo w kazdej innej bylo gorzej, drozej, albo w systemie nie mieli. Porazka.

Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P gdzie ma ubezpieczonego.

PZU powinno miec w systemie ale moze byc drogo.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-20 00:14:29
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-19 22:10, Adam Szewczak pisze:

Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P

Taaa... na mie¶cie... :)

Data: 2011-04-20 05:49:30
Autor: Andrzej Kubiak
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
Dnia Tue, 19 Apr 2011 22:10:55 +0200, Adam Szewczak napisa³(a):

Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P gdzie ma ubezpieczonego.
PZU powinno miec w systemie ale moze byc drogo.

Spyta³em szwagra na wsi :) Ma w PZU.

AK

Data: 2011-04-19 22:13:15
Autor: Big Jack
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
W wiadomo¶ci
*"Rafa³ \"SP\" Gil"* napisa³(-a):

No wychodzi, ¿e nie ma go nigdzie w kalkulatorach ... trza
bêdzie siê cholibcia karn±æ po po¶rednikach chyba, bo na
infoliniach te¿ nie wiedz± do czego to przykleiæ :)

Jest TU, które za sam± markê ¯UK daje 10% zni¿ki, ale traktuje go jako ciê¿arówkê o DMC do 3,5t

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-04-19 22:14:14
Autor: J.F.
Ktoœ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
On Tue, 19 Apr 2011 21:20:49 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
BMW : OC=430 PLN
¯UK : OC=3 600 PLN :)

Nie mowilismy ze jest tani, tylko ze ma przeglad kilku firm, wiec
znajdzie cos taniego. Widac nie dla zuka.

P.S. Kto¶ ma do¶wiadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyæ ¿uka ?

PZU, Warta ? I sprawdzilbym Hestie, Allianz i Liberty, ale paszczowo.

J.

Data: 2011-04-20 01:14:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kto� mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
W dniu 2011-04-19 22:14, J.F. pisze:

BMW : OC=430 PLN
ŻUK : OC=3 600 PLN :)
P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?
PZU, Warta ?
I sprawdzilbym Hestie, Allianz i Liberty, ale paszczowo.

Paszczowo, znaczy przez sieć, czyt MORDOWO ? (FACE TO FACE).

Pytam, bo ubezpieczenie do zapÅ‚aty w  ciÄ…gu 2 dni ;)

I już wiem jaki blog winien mieć tytuł: "KURWA ! RZÓK Znów się spierdolił !"

Data: 2011-04-19 23:25:59
Autor: to
Kto� mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
begin Rafał \"SP\" Gil
I już wiem jaki blog winien mieć tytuł: "KURWA ! RZÓK Znów się
spierdolił !"

A po co Ci w ogóle ten żuk? ;)

Data: 2011-04-20 02:04:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-20 01:25, to pisze:

I już wiem jaki blog winien mieć tytuł: "KURWA ! RZÓK Znów się
spierdolił !"
A po co Ci w ogóle ten żuk? ;)

No właśnie:

- Powiedz mi, po co jest ten RZÓK ?
- Właśnie ! Po co ?!
- Otóż to ! Nikt nie wie po co. Więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz co robi ten Rzók ?
On odpowiada Żywotnym potrzebom całego społeczeństwa ! To jest Rzók na skalę naszych możliwości !
Ty wiesz co my robimy tym Rzókiem ? My otwieramy oczy niedowiarkom. PATRZCIE ! Mówimy ! To nasze, przez nas wykonane; i to nie jest nasze ostatnie słowo. I nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest Rzók społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije do jesieni; na świeżym powietrzu. I co się wtedy zrobi ?
- Protokół zniszczenia ...
- Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach...

Data: 2011-04-20 00:18:01
Autor: to
Kto� mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
begin Rafał \"SP\" Gil
No właśnie:

- Powiedz mi, po co jest ten RZÓK ?
(...)

Czyli po nic. To rozumiem! Też sobie kiedyś takiego kupię. ;)

Data: 2011-04-20 08:25:52
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
[...]
Plagiat. Nie uda siÄ™ ;-)
--
Krzysiek

Data: 2011-04-20 16:05:57
Autor: radekp@konto.pl
Kto? mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
19 Apr 2011 23:25:59 GMT, w <4dae1a07$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to@abc.xyz> napisa³(-a):

begin Rafa³ \"SP\" Gil

> I ju¿ wiem jaki blog winien mieæ tytu³: "KURWA ! RZÓK Znów siê
> spierdoli³ !"

A po co Ci w ogóle ten ¿uk? ;)

W chwili obecnej niezbêdne wyposa¿enie przedsiêbiorcy, aby odliczyæ VAT z
paliwa :).

Data: 2011-04-20 21:46:32
Autor: J.F.
On Wed, 20 Apr 2011 01:14:39 +0200,  Rafa³ "SP" Gil wrote:
W dniu 2011-04-19 22:14, J.F. pisze:
P.S. Kto¶ ma do¶wiadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyæ ¿uka ?
PZU, Warta ?
I sprawdzilbym Hestie, Allianz i Liberty, ale paszczowo.

Paszczowo, znaczy przez sieæ, czyt MORDOWO ? (FACE TO FACE).

Moze byc przez siec ... telefoniczna :-)

J.

Data: 2011-04-20 08:14:57
Autor: wit
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
"Rafa³ \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> wrote:
Szmata stoi ci±gle na parkingu, ma w planie przejechaæ w roku a¿ 10 000 kilometrów (wliczony w to z³ombol), Uwentualnie za dobr± cenê ubezpieczenia przyjmê za free reklamê na ¿ula ;)

Z ciekawo¶ci: mo¿e w Gliwicach? Stoi taki rzêch na parkingu ju¿ ze dwa lata,
rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda siê rozpada, w ¶rodku robi
siê basen na deszczówkê. Kto¶ wie co mo¿na z tym zrobiæ?

wit

Data: 2011-04-20 09:12:13
Autor: Rafa³ Grzelak
wit wrote:

> [...]

dwa lata, rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda siê rozpada, w
¶rodku robi siê basen na deszczówkê. Kto¶ wie co mo¿na z tym zrobiæ?

Zadzwonic na SM/Policje ze stoi porzucone auto bez tablic?

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-20 16:57:38
Autor: wit
Rafa³ Grzelak <spam@spam.com> wrote:
Zadzwonic na SM/Policje ze stoi porzucone auto bez tablic?

Tablice ma, jeszcze czarne ;) W tym rzecz, ono porzucone chyba nie jest,
jest tylko "zaprakowane" na zawsze.

wit

Data: 2011-04-20 12:41:12
Autor: to
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
begin wit
Z ciekawości: może w Gliwicach? Stoi taki rzęch na parkingu już ze dwa
lata, rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda się rozpada, w środku
robi się basen na deszczówkę. Ktoś wie co można z tym zrobić?

Może przyspawaj szyld "basen" i sprzedawaj karnety?

Data: 2011-04-20 09:35:40
Autor: Bartek
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioknag$oii$1node2.news.atman.pl...
[...]

spoko, rafa³,
ja za fiata 125P 1.5 p³acê wiêcej ni¿ za Lybrê 2.4 JTD :)

ale nieweiele.
:=-)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-04-20 11:08:23
Autor: MZ
[...]

Podałeś za mało danych (jakie zniżki, jaki konkretny model, kod
zameldowania itd), ale tak z grubsza szacujÄ…c w LibertyDirect (majÄ… go w
katalogu jako FS Lublin i potem modele) wyszło przy założeniu że 60%
zniżek, na pierwszy z brzegu kod pocztowy z Wrocławia - 715 zł za OC +
56zł NNW rocznie, zakładając że zapłacisz kartą. Do tego jeśli wpiszesz
kod promocyjny np. mój:) 2011-87579484, obniży Ci to składkę OC o 50 zł
czyli wyjdzie około 665 zł + 56 zł NNW.
--
MZ

Data: 2011-04-20 12:38:57
Autor: Adampio
W dniu 2011-04-20 11:08, MZ pisze:
majÄ… go w katalogu jako FS Lublin

I to jest bardzo dobry trop. FS (nie FSC!) było już w okolicach roku 1990, kiedy to wydawalo sie za DajEwo.

Poza tym jednak kod pocztowy rzÄ…dzi. Za Audi 80 2.0 znajomi w podkarpackim interiorze placÄ… w Warcie 50% tego co ja za CorollÄ™ 1.4 w Warszawie w PZU

Data: 2011-04-20 12:47:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ktoś mówił, że mbank jest tani w z akresie OC ?
W dniu 2011-04-20 11:08, MZ pisze:

BMW : OC=430 PLN
ŻUK : OC=3 600 PLN :)

Podałeś za mało danych (jakie zniżki, jaki konkretny model,

Zniżki w MBanku: 60 %
Kod pocztowy: 37-700
Silnik BMW 2,5 TDS
Silnik ŻUK 2,4 ANDORIA

56zł NNW rocznie, zakładając że zapłacisz kartą. Do tego jeśli wpiszesz
kod promocyjny np. mój:) 2011-87579484, obniży Ci to składkę OC o 50 zł
czyli wyjdzie około 665 zł + 56 zł NNW.

Chyba skorzystam :)

:

Data: 2011-04-20 14:24:49
Autor: MZ
[...]

Ten Twój kod pocztowy jest wart ze 200 zł:). Dla takich danych wyszło
487,24 zł - 50 zł czyli 437 zł za OC zakładając że nie masz dzieci do 18
roku życia i parkujesz na ulicy (czyli najdroższy wariant). Oznaczenia
Andoria jako takiego nie ma, są oznaczenia kodem producenta. Żeby mieć
dokładną kwotę musisz sam dokładnie przekalkulować z DR w ręce wpisując
przebieg, dzieci, miejsce parkowania i oznaczenie modelu z DR.

--
MZ

Data: 2011-04-20 16:11:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-04-20 14:24, MZ pisze:

[...]

Dochodzi do tego zwyżkowy współwłaściciel, ale to już pokonałem, ogarnęliśmy dzisiaj trochę ubezpieczalni łącznie z directami etc .... i udało się wg naszych konkretnych danych zejść do poziomu 651 PLN

PZU: 860
LINK 4: 700 PLN
jakieÅ› PTU wspomniane 651 PLN

Złożyłem też radosne zapytanie do BRE UBEZPIECZENIA czy im się przecinek nie pier*lnął, bo na beemka wyliczyli mi 360 a na żuka 3600 ;) , dostałem taką oto radosną odpowiedź:

"Witam.

W odpowiedzi na Pańskiego maila pragniemy poinformować, iż BRE Ubezpieczenia prowadzi sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych głównie przez mBank i MultiBank. W związku z tym, że w przypadku Pańskiego pojazdu nie było możliwości wyliczenia składki w kanale bankowym, istnieje możliwość przedstawienia oferty poza kanałem bankowym, natomiast składki w takim wypadku są niekorzystne.

Pozdrawiam

Kamila Przerwa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
"

Andoria jako takiego nie ma, są oznaczenia kodem producenta. Żeby mieć
dokładną kwotę musisz sam dokładnie przekalkulować z DR w ręce wpisując
przebieg, dzieci, miejsce parkowania i oznaczenie modelu z DR.

Przebieg, przebieg ...  a jak siÄ™ go w żuku wyznacza ? :)

Data: 2011-04-20 11:35:49
Autor: PH
[...]

ja wczoraj przeszed³em do z allianz do link 4

ubezp co¶ podobnego do ¿uka w allianz na 2010r kosztowa³o 440z³
ich propozycja na 2011 to 670z³
link4 to 520z³

kwoty dla 60%zni¿ki

Data: 2011-04-20 12:40:10
Autor: GR
Kto¶ mówi³, ¿e mbank jest tani w zakresie OC ?

BMW : OC=430 PLN
¯UK : OC=3 600 PLN :)

co¶ musia³e¶ ¿le policzyæ...
u mnie
Audi A4 2,6 99 rok - 480 z³ (co¶ ko³o tego)
Nissan Patrol 3,3 Diesel 89 rok - 780 z³ (co¶ ko³o tego)
jedno i drugie w mbanku
pozdr.

Data: 2011-04-20 12:48:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ktoś mówił, że mbank jest tani w z akresie OC ?
W dniu 2011-04-20 12:40, GR pisze:

coś musiałeś żle policzyć...

Nic nie liczyłem, nie mają tego w kalkulatorze. Zadzwoniłem na mlinię, ci przysłali arkusz exela na maila, wypełniłem wszystkie dane, odesłałem., i oni odesłali odpowiedź :) 3600.

Data: 2011-04-20 15:48:22
Autor: Karolek
[...]

Moze im sie o jedno zero jebnelo?

--
Karolek

Data: 2011-04-23 23:24:37
Autor: Jackare
Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
Miałem jeszcze w zeszłym roku lublina '94 z silnikiem 4C90. W PZU płaciłem OC około 520 na rok z tym, że mam pełne zniżki, bezszkodową przeszłość i miałem jeszcze w PZU równocześnie ubezpieczone 4 inne pojazdy.
--
Jackare

Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakr esie OC ?