Ktoś nie zdzierżył...

Data: 2016-06-08 07:51:46
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ktoś w US-iech nie wytrzymał nerwowo i zamknął mój portal http://leotar.00freehost.com na nowojorskim serwerze. Portal był kopią mojego głównego portalu http://leotar.net. A może doszli do wniosku, że trzeba oszczędzać przestrzeń serwera a łącza z Europą są juz wystarczająco szybkie, ze kto zechce to poszybuje do Polski.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-06-08 09:48:51
Autor: Chiron
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nj8bps$v43$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo używa się ruskich i chińskich serwerów, a nie amerykańskich

--
Chiron

Data: 2016-06-08 10:26:53
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Chiron pisze:

[...]

Możesz jakiegoś polecić Chironie?

Data: 2016-06-09 04:02:25
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 10:26 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Chiron pisze:

[...]

Eeeee, za głupi.

--
stevep

Data: 2016-06-08 12:56:30
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...
[...]

Tego kogo zamknął twój portal szukaj w PiS.

CL

Data: 2016-06-08 13:26:05
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Wed, 8 Jun 2016 12:56:30 +0200, Ciemny Lód napisał(a):

[...]

Raczej wśród takich chorych jak ty.

Data: 2016-06-08 13:27:38
Autor: CiemnyLód
Ktoś nie zdzierżył...
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:157kem6efeo2o.1qo96jiotpyhr.dlg40tude.net...
[...]

Masz coś z łbem laleczko?

CL

Data: 2016-06-08 17:46:26
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Wed, 8 Jun 2016 13:27:38 +0200, CiemnyLód napisał(a):

[...]

Ty nic. Wspólnego.
:>

Data: 2016-06-09 04:05:18
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 13:26 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

Przecież oszołomy u steru, więc gdzie ma szukać?

--
stevep

Data: 2016-06-08 14:16:18
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Głupiś, śmierdzielu pospolity.

Data: 2016-06-08 17:39:14
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nj92at$spl$1node1.news.atman.pl...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Czyli trafiony-zatopiony! Jesteś PiS-owskim oszołomem Leoś.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 04:04:25
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

A co do tego nie ma cienia wątpliwości.

--
stevep

Data: 2016-06-09 07:09:00
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Życie ma to do siebie, że trzeba dokonywać wyborów. Jedni podejmują świadomie i niezależnie a inni po uważaniu. Czas weryfikuje zawsze, którzy mieli rację.

Data: 2016-06-09 13:30:03
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:njatld$s32$1node1.news.atman.pl...
Życie ma to do siebie, że trzeba dokonywać wyborów. Jedni podejmują świadomie i niezależnie a inni po uważaniu. Czas weryfikuje zawsze, którzy mieli rację.

--

Zycie ma to do siebie, że eliminuje takich komuszych chamów jak ty udających świetoszków!

CL

Data: 2016-06-10 03:16:37
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

I ty wpatrzony ślepo w strasznego dziadunia dokonujesz jakichś wyborów?  Nie rozśmieszaj mnie bo mam zajady.

--
stevep

Data: 2016-06-10 07:34:41
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Może to nie ja dokonuję wyborów...?

Data: 2016-06-10 14:40:25
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...
Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:njdjhj$m8s$2node1.news.atman.pl...
Może to nie ja dokonuję wyborów...?

Wyboru za ciebie dokonuje prezes PiS. Ty nie potrafisz samodzielnie myśleć. Oszołomstwo zalewa ci mózg.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-11 04:29:18
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

Nie głosowałeś na mafie strasznego dziadunia?

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:14:49
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Nie, nie głosowałem.

Data: 2016-06-12 04:35:02
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:
[...]

Będziesz żałował do końca życia, podobnie jak i tego, że się nieożeniłeś.

--
stevep

Data: 2016-06-12 07:37:41
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Co Ty nie powiesz. ;-)

Widać, że wszystko jeszcze przede mną. :-)

Data: 2016-06-13 03:10:53
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:
[...]

Tia, zupełnie jak przed strasznym dziaduniem.

--
stevep

Data: 2016-06-13 09:04:44
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:

[...]

Rozumiem, że życie zaczyna się po 70-tce.
No to jeszcze kilka lat mi pozostało do odczekania. :-)

Data: 2016-06-14 04:09:41
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:

[...]

Kiedyś czekano na Godota, więc nic nie rób i czekaj.

--
stevep

Data: 2016-06-14 08:17:49
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:

[...]

Lubię aktywne życie.

Data: 2016-06-09 04:03:40
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 14:16 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Ciemny Lód pisze:
[...]

Mądryś wypierdku mamuta, prawie jak jarusiów kocur.

--
stevep

Data: 2016-06-09 07:54:09
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

Co to za łajza ten LeoTar?

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 13:29:03
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

-- Co to za łajza ten LeoTar?

--

Pewnie komuch, obecnie wierny sługa PiS.

CL

Data: 2016-06-10 07:17:42
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
"LeoTar" <LeoTar@wp.pl> wrote in message news:nj8bps$v43$1node2.news.atman.pl...
[...]

A może zamiast gdybać zapytasz ich po prostu czemu zamknęli?

http://www.00freehost.com/contact.htm

Data: 2016-06-10 15:02:09
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
[...]

Zapytałem. I ciekaw jestem czy otrzymam odpowiedz i czy w ogóle jakowąś odpowiedz otrzymam, Hi, hi...

Dzięki a poradę. :-)

Data: 2016-06-10 09:04:14
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

A zapytałeś grzecznie i uprzejmie ?

Czy na dzien dobry zrobiles im zjebkę?

Dzięki a poradę. :-)

Prosze bardzo.
Dziwne, ze tu na grupę przyszedles z tym problemem ...

Data: 2016-06-10 16:24:32
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

Pomyśl. Myślenie ma przyszłość. :-)

Data: 2016-06-10 09:29:25
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

No wlaśnie, tego się obawiałem...

Data: 2016-06-10 16:39:57
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

A gdzieżby; grzecznie poprosiłem... :-)

Dzięki za poradę. :-)

Prosze bardzo.
Dziwne, ze tu na grupę przyszedles z tym problemem ...

Pomyśl. Myślenie ma przyszłość. :-)

No wlaśnie, tego się obawiałem...

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

Data: 2016-06-10 10:24:26
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

Zastanawiales sie z czego to moze wynikać?

Czy przypadkiem nie z tego, że niczego autorskiego nie stworzyłeś?

Data: 2016-06-10 17:57:41
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Może masz rację...? ;-)

Data: 2016-06-10 11:10:09
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

Zastanawiales sie z czego to moze wynikać?

Czy przypadkiem nie z tego, że niczego autorskiego nie stworzyłeś?

Może masz rację...? ;-)

Czy pojawiły się u Ciebie jakieś wnioski z tego spostrzeżenia?

Data: 2016-06-10 18:29:27
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Masz na myśli swoją opinię o mnie czy też może moją odpowiedź?

Data: 2016-06-10 16:53:29
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Data: 2016-06-10 10:24:28
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Masz dużo wspólnego z LoeTarem - nie przeraża Cię to?

Data: 2016-06-10 17:06:25
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

Data: 2016-06-10 17:21:55
Autor: Qrczak
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia 2016-06-10 17:06, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:
Ikselka pisze:
Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

Bardzo wieloma wklejkami z gugla.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-06-10 19:02:22
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Cóż za autentyzm myśli w tej wypowiedzi.

Data: 2016-06-10 21:37:47
Autor: Qrczak
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Cóż za nieuzasadniona życzliwość.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-06-10 21:40:50
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
[...]

Czyżby Qrza żałość...?

Data: 2016-06-10 21:57:26
Autor: Qrczak
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
[...]

Statystyka?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-06-10 21:56:23
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Masz talent po prostu 333333-]

Data: 2016-06-10 19:21:26
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Fri, 10 Jun 2016 17:06:25 +0200, LeoTar napisał(a):

Ikselka pisze:
Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Myślę, że potrafisz obronić swoje stanowisko...?

Ba.

Żadne dzieło ludzkiego intelektu nie powstało w całkowitej izolacji od
dorobku=zasobów intelektu CAŁEJ ludzkości, a wręcz przeciwnie, intelekt tzw
twórcy (bardzo nieścisłe jest pojęcie twórcy, dalej wytłumaczę) CZERPIE z
nich, PRZETWARZA je i WZBOGACA - istniejąc i rozwijając się tylko i
wyłącznie dzięki nim.
To, że ktoś, z powodu mniejszych "osiągnięć intelektualnych" nie jest
nazywany twórcą, absolutnie nie oznacza, że NICZEGO nie wniósł do ogólnego
dorobku - oznacza tylko, że mniej z niego WYNIÓSŁ, więc może właśnie
dlatego mniej WNIÓSŁ, ale ma takie samo prawo do korzystania, jak tzw
twórca :->

Dziękuję za uwagę.

Data: 2016-06-10 12:27:58
Autor: Pszemol
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Czyli jak w Twojej szklarni wyrosną Ci ogórki czy pomidory, będące nie
tylko rezultatem Twojej pracy (bo nie powstaly przecież w izolacji od
reszty ludzkości) to nie będziesz mieć problemu gdy sobie przyjdę i wezmę
ich sobie trochę... Pewnie nawet pytać się o zgodę nie muszę...

Data: 2016-06-11 04:49:23
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Komuna w najczystszej formie.

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:17:36
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
[...]

Widać braki edukacyjne w najczystszej postaci... ;-)

Data: 2016-06-12 03:58:09
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Idiotyzm i słoma z butów wychodzi w najczystszej postaci.

--
stevep

Data: 2016-06-13 03:11:28
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

U ciebie parobku.

--
stevep

Data: 2016-06-13 09:03:14
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
W dniu .06.2016 o 19:27 Pszemol <Pszemol@polbox.com> pisze:
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Czyżby jaśnie pan szlachcicem ?
Jakiego herbu, jeśli wolno spytać?

Data: 2016-06-14 04:08:31
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:
[...]

Herbu kot Jarusiów idioto.

--
stevep

Data: 2016-06-14 08:19:18
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:

[...]

A kiełbie we łbie...

Data: 2016-06-15 02:46:38
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:

[...]

Spadaj debilku.

--
stevep

Data: 2016-06-10 19:30:43
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
[...]

Nie ma więc izolowanych twórców. Wydaje mi się, że nawet ten, który ujarzmił ogień czy ten, który wynalazł koło, nie działali w pojedynkę lecz dzięki współpracy odsłaniali tajemnice ukryte w przepastnej ludzkiej zbiorowej nieświadomości. (Patrz: Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju" - Piotr Kropotin @ http://leotar.net/Books/Kropotkin/Piotr%20Kropotkin-Pomoc%20wzajemna.pdf)

Data: 2016-06-10 21:54:06
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Oczywiście.

(Patrz: Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju" - Piotr Kropotin @ http://leotar.net/Books/Kropotkin/Piotr%20Kropotkin-Pomoc%20wzajemna.pdf)

Może w wolnej chwili.

Data: 2016-06-13 10:29:27
Autor: zażółcony
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

Choć nie mogę się zgodzić z całkowitą negacją pojęcia 'własność intelektualna', to jednak czuję problem tu istotny problem, o którym
piszesz a jeszcze bardziej zagrożenia z tego wynikające (przykład
z wierzchu: dlaczego tak słabo rozwija się technologia OLED).
Jest rzeczą ... hmmm ... bardzo PRZYKRĄ, kiedy gotowe na wyciągnięcie
ręki rozwiązania np. w dziedzinie elektroniki czy motoryzacji,
szczególnie te, które istotnie zmniejszają bolączki cywilizacyjne
(poprawiają efektywność energetyczną, zmniejszają emisję spalin,
zmniejszają ilość produkowanych śmieci) nie mogą zostać zastosowane,
bo są obłożone ogromnymi opłatami licencyjnymi.

Wielokrotnie rozważające ten temat z różnych stron dochodzę do
wniosku, że brakuje nam przede wszystkim rozwiązań pozwalających
na sprawną nacjonalizację patentów. Brzmi to głupawo, wiem.
Kojarzy się z komunizmem ... No ale skoro budujemy społeczeństwa,
w których dajemy darmowy dostęp do szkolnictwa na poziomie
wyższym, to widzę to jako bardzo dobry argument za tym, by
wyniki pracy intelektualnej w istotnej części wracały z powrotem
do 'państwa'. Ale uwaga: nie do państwa jako sprzedawcy, tylko
państwa jako powiernika udostępniającego tę wiedzę do powszechnego
wykorzystania.
Pomyślmy: czy państwo polskie mogłoby wykupić prawa do technologii
OLED w taki sposób, by każdy polski producent elektroniki mógł sobie na niej zarabiać (pod warunkiem, ze płaci podatki i tym samym
wspiera uczelnie ?). Może dałoby się to bardziej zglobalizować,
np. na całym terenie UE ?

Przeczuwam ogromną ilość problemów (np. generowanie sztucznych
nic nie wartych patentów po to, żeby państwo je wykupiło itp.).

Tia ... Partnerstwo publiczno-prywatne ...
Ale może by się jednak coś tu dało ...

Data: 2016-06-13 11:18:51
Autor: Chiron
Ktoś nie zdzierżył...

Ikselka pisze:
[...]

To się nazywa FASZYZM. Dokładnie. I już testowano kiedyś.

--
Chiron

Data: 2016-06-13 11:51:04
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ikselka pisze:
[...]

Sam jesteś krypto-faszysta a zarzucasz to innym. Kto hołubi niewolnictwo? - Chirek, tchórz i oportunista...

A możesz sobie wyobrazić jak znakomicie uległyby koszty wytwarzania różnych dóbr gdyby wyeliminować patenciarstwo i całą tę ochronę własności intelektualnej?

Wyobrażasz sobie jak bardzo wzrosłaby liczba producentów tego samego produktu gdyż nie musieliby wykupować horrendalnie drogich licencji?

A wiesz jak bardzo zmniejszyłyby się dysproporcje w dochodach ludzi z których wielu przestałoby liczyć na dywidendy płynące z dorobku ich przodków?

Jak bardzo zmieniłoby to wymusiłoby to zmianę relacji i stosunku różnych leniuchów do pracy?

Data: 2016-06-13 12:33:14
Autor: pinokio
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu 13.06.2016 o 11:51, LeoTar pisze:
[...]

Po raz pierwszy zgadzam się z LeoTarem. To "własność intelektualna" jest niczym innym jak tworzeniem monopoli.

Data: 2016-06-13 12:47:18
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
pinokio pisze:
[...]

Uważaj! Bo ze mną wystarczy zgodzić się chociażby tylko raz... ;-)

Data: 2016-06-14 04:12:35
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 12:33 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Bardzo słuszna myśl każdego świniopasa.

--
stevep

Data: 2016-06-13 18:24:40
Autor: Kviat
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu 2016-06-13 o 11:51, LeoTar pisze:
A możesz sobie wyobrazić jak znakomicie uległyby koszty wytwarzania
różnych dóbr gdyby wyeliminować patenciarstwo i całą tę ochronę
własności intelektualnej?

Pewnie, że znakomicie :)
Do dzisiaj listy wysyłałbyś dyliżansem, a o grupach dyskusyjnych czytałbyś w opowiadaniach s-f wytłaczanych na glinianych tabliczkach.

Wyobrażasz sobie jak bardzo wzrosłaby liczba producentów tego samego
produktu gdyż nie musieliby wykupować horrendalnie drogich licencji?

Bzdury pieprzysz jak zwykle.
Ten produkt ktoś jeszcze musi wymyślić, zbudować prototypy, sprawdzić czy działa... Jak ty to sobie wyobrażasz? Że jakiś intelektualista z brodą i w okularach siedzi i duma wpieprzejąc suchy chleb popijając wodą z rzeki?
I jak już coś wyduma, to go łańcuchami skujesz, żeby dalej za friko wymyślał, bo pedofilowi LeoTarowi zachciało się kupić płaski monitor?
Ty myślisz, że nowe i skuteczniejsze lekarstwa to się wymyśla w przerwach między wyplataniem koszyków a lepieniem dzbanków?

[...]

.... tak bardzo, że nikomu nie opłacałoby się ładować kasy w opracowywanie nowych technologii bez gwarancji, że ta kasa się zwróci i zarobi na opracowywanie nowych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-06-13 12:39:27
Autor: zażółcony
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu 2016-06-13 o 11:18, Chiron pisze:

To się nazywa FASZYZM. Dokładnie. I już testowano kiedyś.

Ja wiem, że to nie jest doskonałe.
Ale zastanawiam się, czy nie byłoby to lepsze od sytuacji,
w której zamiast państwa masz wielkie korporacje. Bo tak właśnie
jest dzisiaj.
A tzw. wielka korporacja nie ma obowiązków takich jak państwo
może mieć w d. ludność zamieszkującą obszar, na którym operuje
i który eksploatuje. W tym, co pisałem państwo wchodzi
wyłącznie w rolę redystrybutora własności intelektualnej.

Rachunek tu jest prosty: można państwa nie lubić, ale
jeśli je zlikwidować (co Ty rozumiesz jako: obniżyć podatki
do 0), to wcale to nie ułatwi drobnemu przedsiębiorcy
korzystania z dobrodziejstw technologii OLED.
Jest to po prostu poza jego zasięgiem. Jak bardzo wiele rzeczy,
które powstają na styku wielkich korporacji i świata
nauki.

Data: 2016-06-11 04:44:52
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 16:53 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Dnia Fri, 10 Jun 2016 16:39:57 +0200, LeoTar napisał(a):

Nie akceptuję czegoś takiego jak własność intelektualna...

W sumie ja też nie.

Jeszcze jedna komunistka.

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:20:10
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Komunizm się przejadł, kapitalizm też.
Pozostała 'trzecia droga' - aż dziw,że tego nie dostrzegasz.

Data: 2016-06-12 03:59:29
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 08:20 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

stevep pisze:
[...]

Hmmm, ta którą głosi twój guru- straszny dziadunio?

--
stevep

Data: 2016-06-12 07:41:49
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Ne mam żadnego guru - kieruję się własnym rozumem i Wiedzą.

Data: 2016-06-13 13:35:45
Autor: zażółcony
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu 2016-06-11 o 08:20, LeoTar pisze:
stevep pisze:
[...]

Noga lewa, noga prawa, a pośrodku ...
mały h..

I co tu robić.
Jak żyć, panie premierze, jak żyć ...

Data: 2016-06-11 04:44:11
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 16:39 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

Jak w komunizmie.

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:22:33
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
> [...]

Dzięki za poradę. :-)

[...]

Głupiś.

Data: 2016-06-12 04:01:44
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
> [...]

Dzięki za poradę. :-)

[...]

Debil żeś parobku.

--
stevep

Data: 2016-06-12 07:45:06
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Zabolało? Wykaż więc czasem empatię zanim bluzgniesz.

Data: 2016-06-13 03:12:46
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Spadaj idioto.

--
stevep

Data: 2016-06-13 08:59:30
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Cóż to za wiekopomna myśl..? ;-)

Data: 2016-06-11 04:40:49
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 16:24 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:
[...]

I uważaj bo jeszcze zakwestionujesz jeniusz strasznego dziadunia.

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:27:10
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:

[...]

To nie ja kwestionuję lecz Tobie podobni.

A może mu zazdrościsz...?
Zazdrość to prymitywne zjawisko szczególnie popularne w polskiej nacji.
Zgnoić tych, którzy się czymś wyróżniają i wybujają na wolność.

Data: 2016-06-12 04:02:50
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:
Pszemol pisze:

[...]

Nie wiedziałem, że jesteś aż tak zidiociały.

--
stevep

Data: 2016-06-12 07:48:00
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...

Pszemol pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> wrote:

[...]

Możesz "pogłębić" swą wiekopomną myśl?

Data: 2016-06-10 15:55:59
Autor: CookieM
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu 10.06.2016 o 15:02, LeoTar pisze:
[...]
http://www.00freehost.com/contact.htm

Zapytałem. I ciekaw jestem czy otrzymam odpowiedz i czy w ogóle jakowąś
odpowiedz otrzymam, Hi, hi...

Dzięki a poradę. :-)

Niech zgadnę. Pewnie właściciele praw autorskich do udostępnionych książek dopięli swego.

Data: 2016-06-10 16:22:56
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
CookieM pisze:
[...]

Te książki są dostępne w mojej biblioteczce od lat. Dlaczego więc dopiero teraz mieliby sobie o nich przypomnieć? Trochę to dziwne.

A poza tym amerykańskich autorów tam nie ma.

Gdyby ktoś chciał poczytać zapraszam pod adres:
http://leotar.net/Books/ lub http://leotar.friko.pl/Books/ . ;-)

Data: 2016-06-10 16:41:33
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
LeoTar pisze:
CookieM pisze:
[...]

.... no może poza dwoma książkami... :-)