Kto艣 pod Prezesem znowu do艂ki kopie. ..

Data: 2011-06-12 10:10:14
Autor: jadrys
Kto艣 pod Prezesem znowu do艂ki kopie. ..
W dniu 2011-06-12 07:52, Tzva Adonai pisze:
Wchodzi艂 na m贸wnic臋 w rytm s艂ynnej piosenki Queen "we will rock you",
podejrzewam, 偶e chyba jednak nikt mu nie przet艂umaczy艂 jej s艂贸w...

***

Ch艂opie, Ty tworzysz straszny ha艂as
Grasz na ulicy, m贸wisz, 偶e zostaniesz kiedy艣 kim艣
Masz b艂oto na twarzy
Ty wielka ha艅bo
Kopi膮c przed sob膮 puszk臋
艢piewasz

'Poruszymy, poruszymy was
Poruszymy, poruszymy was'

Ch艂opie, jeste艣 ju偶 stary i biedny
Po twym wzroku wida膰, 偶e chcesz ju偶 tylko spokoju
Masz b艂oto na twarzy
Ty wielka ha艅bo
Kto艣 w ko艅cu postawi Ci臋 na swoim miejscu

'Poruszymy, poruszymy was
Poruszymy, poruszymy was'

http://www.tekstowo.pl/drukuj,queen,we_will_rock_you.html

A偶 si臋 niedobrze, gdy sie widzi  kogo to Czes艂aw K i Adam M wybieraj膮 na w艂adc贸w tego kraju.. Ja normalnie takim ludziom jak Donald T, Jaros艂aw K itd. nie powierzy艂bym stanowiska 艣winiopasa, - bo taka funkcja to dla takich kmiot贸w jest za powa偶na.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-06-12 10:19:59
Autor: cirrus
Kto艣 pod Prezesem znowu do艂ki kopie...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:it1s7d$7cm$1news.onet.pl...
[...]

A ja tobie bez wahania powierzy艂bym stanowisko 艣winiopasa, przynajmniej trzody chlewnej nie zindoktrynujesz.

--
stevep

Data: 2011-06-12 10:38:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-12 10:19, cirrus pisze:
[...]

Taka odpowiedz twoja jest podyktowana wymienieniem kogo - Jaros艂awa czy Donalda? - pewnie obydwu.. - Adam M p艂aci ci za chwalenie T. i ganienie K., ale promowani s膮 obydwaj. - Adam M.  i s-pka obydwu trzyma na sznurku. Zwyk艂y Kowalski w takim nat艂oku informacji nawet nie pomy艣li o Lepperze i innych Samoobronach.
Mam tylko w膮tpliwo艣ci czy ty sobie zdajesz spraw臋 do czego s艂u偶ysz Adamowi.. i jaka on prowadzi gr臋.

Data: 2011-06-12 15:39:28
Autor: cirrus
Kto艣 pod Prezesem znowu do艂ki kopie...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:it1tsj$drg$1news.onet.pl...
[...]