Ktoś się wybiera na rower?

Data: 2016-01-03 10:50:52
Autor: PeJot
Ktoś się wybiera na rower?
W dniu 2016-01-03 o 10:24, twistedme pisze:

Stwierdziłem, że zdecydowanie za zimno na rower, ale trochę mi się
zrobiło głupio jak mijałem wczoraj wieczorem samochodem na oko pewnie z
70-letnią babinkę jadącą w berecie do kościoła czy innego marketu :)

Drwal z Hajnówki, pytany  o najniższą możliwą temperaturę do jazdy na rowerze, odparł że wszystko zależy od tego czy łańcuch się jeszcze zagina.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-01-03 02:16:54
Autor: Ignac
Ktoś się wybiera na rower?
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 10:50:38 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

Drwal z Hajnówki, pytany  o najniższą możliwą temperaturę do jazdy na rowerze, odparł że wszystko zależy od tego czy łańcuch się jeszcze zagina.

oraz jak mocny jest "musik" do jazdy, w domyśle.

Data: 2016-01-03 14:43:58
Autor: Hans Kloß
Ktoś się wybiera na rower?
"Ignac" <smak870221@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dc259206-c158-4259-a850-0fd888557962googlegroups.com...
> [...]

rowerze, odparł że wszystko zależy od tego czy łańcuch się jeszcze zagina.

oraz jak mocny jest "musik" do jazdy, w domyśle.

Znaczy czy już zabrakło alkoholu w chacie, czy jeszcze coś kapie z destylatora?

Data: 2016-01-05 08:18:49
Autor: Titus Atomicus
Ktoś się wybiera na rower?
Witam,
Pytalem sie kiedys Piotra Strzezysza (znanego m.in. z rowerowania po Tybecie czy Alasce), jak sobie daje rade na mrozie...
I on twierdzil, ze zadnych specjalnych butow nie uzywa... Przy temperaturach ponizej -15 robi po prostu czeste przerwy, co pol godziny, podczas ktorych robi rozgrzewke...
--
TA

Ktoś się wybiera na rower?