Kto¶ tu umie je¼dziæ?

Data: 2013-11-18 17:36:07
Autor: AL
Kto¶ tu umie je¼dziæ?
On 2013-11-18 17:03, inny punkt siedzenia... wrote:
wsiadłem do ceeda diselka i się okazało, że nie umiem nim powozić... co
chwilę byłem rugowany przez komputer pokładowy, że mam zmienić bieg a to
na wyższy a to na niższy... co to za idiotyzm? po przekroczeniu 1500
obrotów komputer nakazywał zwiększenie biegu, po spadku do 1200 kazał
bieg zmniejszać... co to za kretynizm? może mi Ktoś wyjaśnić?

abys sie zmiescil (lub zblizyl) do spalania podawanego przez producenta w prospektach.
;)

Data: 2013-11-23 10:37:31
Autor: anacron
Kto¶ tu umie je¼dziæ?
W dniu 18.11.2013 17:36, AL pisze:
abys sie zmiescil (lub zblizyl) do spalania podawanego przez producenta
w prospektach.
;)

Nie da się. W i30 1,4 CRDI producent podaje 3,5l. Wartość nieosiągalna w
praktyce w tym aucie.

--
anacron

Data: 2013-11-23 10:44:46
Autor: sqlwiel
Kto¶ tu umie je¼dziæ?
W dniu 2013-11-23 10:37, anacron pisze:
[...]

.... tyle palił mój piździk "Romet" (dwuosobowy!) 50ccm ok. '78. Mój drugi, własnymi siłami zakupiony pojazd silnikowy :)

Pierwszym był Simson. Sprzedający (mój nauczyciel, który odziedziczył go po ojcu) odkopał go w stodole spod słomy i kurzych gówien, odpaliliśmy - i przejechałem na nim bezawaryjnie ~40km do domu :)

tempora mutantur :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-23 12:00:21
Autor: Budzik
Kto¶ tu umie je?dzi??
Osobnik posiadaj±cy mail anacron@anacron.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

abys sie zmiescil (lub zblizyl) do spalania podawanego przez producenta
w prospektach.
;)

Nie da siê. W i30 1,4 CRDI producent podaje 3,5l. Warto¶æ nieosi±galna w
praktyce w tym aucie.

Najlepszy wynik jaki mi sie uda³o osi±gn±c to 4l spalania w toyocie yaris, rocznik bodaj co¶ oko³o 2010 (w kazdym razie nie w tych pierwszych które by³y ponoæ jeszcze bardziej oszczêdne)

3,5 to kosmos jakis chociaz podobno citroeny AX potrafi³y tak palic...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Kto¶ tu umie je¼dziæ?