Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Data: 2010-01-19 18:12:27
Autor: PeJot
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Czołem.

Szukałem pewnej części w okolicznych SRach i serwisach, bez skutku. Chodzi mi o małą *blaszaną* podkładkę montowaną w niektórych kasetach Shimano jako dystans, pod jedną z najmniejszych koronek. Grubość tej podkładki to ok. 0.6 mm, są też takie 1.0 mm i w zasadzie obydwie by mi pasowały. Fotki tej części w necie  nie znalazłem, ale obeznani z tematem będą wiedzieli o co chodzi. Być może komuś zalega takie coś w "przydasiach" i zechciałby pomóc.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-19 20:12:28
Autor: PeJot
PeJot pisze:

Fotki tej części w necie  nie znalazłem,

Dokładnie chodzi mi o to:

http://images.jensonusa.com/large/cs/cs409z13_____1____8sp.jpg

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-19 20:54:20
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
PeJot pisze:
PeJot pisze:

Fotki tej części w necie  nie znalazłem,

Dokładnie chodzi mi o to:

http://images.jensonusa.com/large/cs/cs409z13_____1____8sp.jpg

Mam takowe w starych, niepotrzebnych kasetach. Gdzie to być chciał dostać? Ja w Warszawie zamieszkuję, na południu i tam też pracuję.

Wal na priv seco maupa tlen pl

--
Osobiście polecam:
Nie masz pomysłu na prezent?

Data: 2010-01-19 23:04:45
Autor: MadMan
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:12:27 +0100, PeJot napisał(a):

[...]

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_PODK%A3ADKA+DYSTANSOWA+SHIMANO__P_53017998-53010001__PZTA_8__PD_53010527.html
materiał bliżej mi nieznany. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...