Ktokolwiek wie

Data: 2015-02-20 13:59:20
Autor: Budzik
Ktokolwiek wie
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Wie ktoś w jakim charakterze był Putin na tych mediacjach w Mińsku? Chodzi konkretnie o to czy jako strona konfliktu czy tylko jako
mediator? Reżymowe media aż się dławią od oskarżeń pod adresem Putina,
na podstawie czego te sprzedajne kurwy mające się za dziennikarzy tak szczekają na niego skoro Merkel i Hollande w ogóle nie są poddawani
krytyce?

Był w charakterze szefa zwiazku zawodowego rolników i traktorzystów.

Data: 2015-02-20 15:29:44
Autor: kogutek444
Ktokolwiek wie
W dniu piątek, 20 lutego 2015 14:59:22 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> krytyce? Był w charakterze szefa zwiazku zawodowego rolników i traktorzystów..

Jako postulat przedstawił konieczność zastrzelenie kilku wieprzy bo ryją na polach wschodniej Ukrainy, nie dosłyszałem na co chorych.

Data: 2015-02-21 04:59:14
Autor: Budzik
Ktokolwiek wie
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> [...]

Jako postulat przedstawił konieczność zastrzelenie kilku wieprzy bo
ryją na polach wschodniej Ukrainy, nie dosłyszałem na co chorych.
Lepiej bym podejścia Rosji do humanitaryzmu nie ujał...

Data: 2015-02-21 10:58:05
Autor: Patriota
Ktokolwiek wie
W dniu 2015-02-20 o 14:59, Budzik pisze:
[...]

Chciałeś powiedzieć coś mądrego, ale wyszło to co zawsze, współczuję.

Data: 2015-02-21 18:52:03
Autor: Budzik
Ktokolwiek wie
[...]

Chciałes powiedziec cos głupiego i ci sie udało.

Ktokolwiek wie