Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...

Data: 2013-07-03 15:42:29
Autor: Tmek
Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...

Użytkownik "Tomek" <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> napisał w wiadomości news:kr19jr$pm0$1mx1.internetia.pl...
chcialbym wymienic NavRoad Hugo 7 na nowszy model
posiadajacy automape bez zblokowanych funkcji jak LIVEDRIVE

wiem ze moja obecna HUGO nie posiada tej funkcji gdyz urzadzenie nie ma wi-fi ani  transferu z komorka
miplosync tez musialem instalowac osobno...

pomijajac bajery jak tuner dvb-t czy ktos posiada nawigacje w 7 i moglby sie podzielic uwagami
dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?

na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug internetowych i niedostepne
funkcje w automapie z w/w powodu

A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

Data: 2013-07-03 16:04:13
Autor: Tomek

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:kr19nn$g45$1speranza.aioe.org...

[...]

moja obecna nie ma wi-fi wiec lezych juz w funkjonalnosci chociaz przy przegladniu stron
podczas urlopu, live drive to tez niedogodnosc jak i bluetooth

pomijajac plusy nowych dvb-t to pozostajei kwestia aktualizacji mapy, za ktora musze zaplacic 149zl
i cieszyc sie nowa wersja tylko przez 1msc/ wynika to z dat subskrycji

Data: 2013-07-03 16:27:21
Autor: AT
> [...]

A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

powiedz to 60latkowi, ja nawet kupiłem takiemu tableta i zaprogramowałem wszystko jak nalezy
z czasem kupił oryginalnego garmina za 1400zł :) 5 calowego

Data: 2013-07-03 18:31:48
Autor: Irokez
W dniu 2013-07-03 15:42, Tmek pisze:
A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

TMC, 7 cali lub więcej na szybie to trochę duże (chyba że TIR czy dostawczak), wbudowany GPS (co nie jest jeszcze normalne w tabletach)

--
Irokez

Data: 2013-07-05 15:09:32
Autor: Jan Koval

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:51d451f8$0$1447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zewnętrzny GPS kosztuje (chyba) grosze. Chociaż może dużo w stosunku do taniego tabletu.

Data: 2013-07-06 18:36:45
Autor: Irokez
W dniu 2013-07-05 15:09, Jan Koval pisze:
[...]

Zgadzam się, zewnętrzny TMC też można dokupić.
Masz wtedy 2-3 zasilacze/ładowarki, musisz pamiętać o naładowaniu każdego lub masz plątaninę kabli jak w studiu przy wersjach kablowych.

Ja jeżdżę na co dzień z telefonem z Androidem i aplikacją pod niego (IGO) w razie nagłej potrzeby.
Jednak jak mam dalej jechać przyklejam Beckera (również ze swoim IGO + TMC), aby nie mieć sytuacji jak jakiś czas temu będąc pierwszy raz w centrum Paryża, gdzie pasów jest tyle, ile się samochodów obok siebie zmieści, krzyżówki co kilkaset metrów, full aut w szczycie i akurat przed wjazdem na jedną z nich z rozjazdem więcej niż na 4 strony ktoś dzwoni...

--
Irokez

Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...