Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...

Data: 2013-07-04 10:58:37
Autor: J.F
Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomości
na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h,

W nawigacjach samochodowych to chyba norma.
Zailanie pod reka, wiec nie oszczedzaja, bo i po co.
No dobra - mniejsze wytrzymuja 2h, czasem 3.

Ale nawet oszczedne telefony z pracujacym programem, ekranem, gps i lacznoscia do internetu pradu ciagna sporo.

Nie przeszkadza ci te 7 cali na szybie ? Dosc duze juz ..

J.

Data: 2013-07-04 11:03:10
Autor: Chris
Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
J.F nabazgrał(a):

Nie przeszkadza ci te 7 cali na szybie ? Dosc duze juz ..

Do TIR-a :)

Data: 2013-07-04 17:29:34
Autor: Tomek

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51d53940$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
[...]

mam dlugi uchwyt z nawigacji hugo, auto mpv
wiec niewiele mi zasladnia po prawej stronie kierownicy

Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...