Ktora KK do transakcji zagranicznych (poza Polbankiem)?

Data: 2011-02-24 12:22:57
Autor: Marcin Lubojański
On 2011-02-24 09:32, Marcin wrote:
Witam,
Mam od jakiegos czasu karte Polbank Era i znam jej wszystkie zalety przy
transakcjach w walucie innej niz PLN - rzeczywiscie rewelacyjne kursy, a jak
do tego dochodzi jeszcze 1% cashback, to sie rzeczywiscie oplaca taka karte miec.
Nic mnie nie kosztuje, w dodatku bank doplaca mi kilkaset zlotych rocznie -
fajnie.

Ale... no wlasnie, jest istotne "ale": ta karta jest zupelnie nieprzewidywalna
poza PL. Juz kiedys pisalem o problemach z platnosciami w Niemczech i Austrii.
Karta czasem dzialala, a czasem nie. Teraz mialem identyczna sytuacje w Stanach...
Konczy sie to tak, ze place raz i mysle sobie: fajny kurs :-) a za chwile inna
proba platnosci i karta nie przechodzi... wyciagam wtedy Citi (czyli chyba
najgorsza mozliwa karta do platnosci poza PL) i ta dziala od razu.

W Niemczech i Austrii każda karta jest nieprzewidywalna... Bardzo często nie da się zapłacić kartą inną niż Niemiecka lub Austriacka.
W Stanach musisz być pewien że transakcja idzie jak dla karty kredytowej (nawet jeśli płacisz debetówką) bo inaczej zostanie odrzucona.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-02-24 06:19:44
Autor: mucher
Ktora KK do transakcji zagranicznych (poza Polbankiem)?
On 24 Lut, 12:22, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
On 2011-02-24 09:32, Marcin wrote:

> [...]

> proba platnosci i karta nie przechodzi... wyciagam wtedy Citi (czyli chyba
> najgorsza mozliwa karta do platnosci poza PL) i ta dziala od razu.

W Niemczech i Austrii ka da karta jest nieprzewidywalna... Bardzo cz sto
nie da si zap aci kart inn ni Niemiecka lub Austriacka.
W Stanach musisz by pewien e transakcja idzie jak dla karty kredytowej
(nawet je li p acisz debet wk ) bo inaczej zostanie odrzucona.

Przeważnie pytają. Ale Polbank jest faktycnie dość losowy- czasem
działał sobie w kratkę.

mucher

Ktora KK do transakcji zagranicznych (poza Polbankiem)?