Data: 2016-07-22 19:06:21 | |
Autor: Maciek | |
Która benzyna w Espace IV? | |
Czołem, Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy? Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6 o mocy 245 KM. Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze niż diesle dci. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2016-07-24 13:46:58 | |
Autor: laisar | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu piątek, 22 lipca 2016 19:06:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Wszystkie są niekłopotliwe, ale wolnossak jest oczywiście najprostszy i najtańszy w obsłudze. 2.0T to ten sam silnik. V6 jest od Nissana, występuje w wielu modelach i jest uważany za jeden z lepszych silników w swojej klasie - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE -- L. |
|
Data: 2016-07-25 09:13:54 | |
Autor: sandman | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
Tylko 3,5 V6, bo 2,0 T jest trochę za słaby dla tego auta (jeżdżę 2.0T w VelSatisie, znajoma ma 3,5 V6 w VelSatisie i różnica jest bardzo odczuwalna). Oba samochody z gazem. Mój ma 260 kkm przebiegu, jej ok. 150 kkm i z silnikami nic się nie dzieje. -- sandman |
|
Data: 2016-08-05 00:28:51 | |
Autor: Paweł Kajak | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
Czołem,Witam. Jeśli mnie pamięć nie myli to silnik 3,5 V6 montowany był w wersji z automatyczną skrzynią biegów. Jeśli tak jest w rzeczywistości to zdecydowanie polecam skupić się na silnikach dwulitrowych, bo te są montowane w autach z manualną skrzynią. I druga sprawa - instalacja gazowa. Jeśli o takiej myślisz, to do silnika z turbiną musisz zainstalować super instalację za kupę kasy bo inaczej kłopoty murowane. pkajak kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką) teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki) |
|
Data: 2016-08-05 00:47:27 | |
Autor: AA | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 00:28:52 UTC+2 użytkownik Paweł Kajak napisał:
W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze: montowane w autach z manualną skrzynią. I druga sprawa - instalacja gazowa. Jeśli o takiej myślisz, to do silnika z turbiną musisz zainstalować super instalację za kupę kasy bo inaczej kłopoty murowane. Możesz rozwinąć? IMHO w F4RT wystarczy zwykła, sekwencyjna instalacja, poprawnie wystrojona, np. Sequent24 na pomarańczowych wtryskiwaczach, do zrobienia za <3kPLN. Może być też Stag, TECH, czy inne KME na dobrym osprzęcie za podobne pieniądze. -- pozdr AA |
|
Data: 2016-08-05 10:21:22 | |
Autor: Gregoriusx | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu 2016-08-05 o 09:47, AA pisze:
IMHO w F4RT wystarczy zwykła, sekwencyjna instalacja, True - F4R/F4RT to jedne z ostatnich z fajnych silników, które da się łatwo zagazować. -- Gregorius |
|
Data: 2016-08-05 06:16:17 | |
Autor: laisar | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 00:28:52 UTC+2 użytkownik Paweł Kajak napisał:
3,5 V6 montowany był w wersji z automatyczną skrzynią biegów Owszem - Renault SU1 czyli Aisin AF33, raczej solidna, mało problematyczna i znana mechanikom, występuje w wielu modelach aut różnych producentów: https://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_AF33_transmission |
|
Data: 2016-08-22 17:15:37 | |
Autor: Dman666 | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu piątek, 22 lipca 2016 19:06:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Czołem, Szukac 2.0 DCI (serio) lub 2.0T. V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic glowice, zatrzec sobie panewki na wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach 200k lub wczesniej)- wymiana swiec schowanych za podszybiem przy tym to pikus. -- Dman-666 |
|
Data: 2016-08-25 23:41:21 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Która benzyna w Espace IV? | |
On Mon, 22 Aug 2016 17:15:37 -0700 (PDT), Dman666 <dm4n666@gmail.com>
wrote: V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic glowice, zatrzec sobie panewki na wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach 200k lub wczesniej)- wymiana swiec schowanych za podszybiem przy tym to pikus. 3,5 v6 też? A nie chodziło o 3.0 V6 180KM P9X701? Produkcji Isuzu? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-08-26 02:45:20 | |
Autor: Dman666 | |
Która benzyna w Espace IV? | |
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 23:41:07 UTC+2 użytkownik jerz...@irc.pl napisał:
>V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic glowice, zatrzec sobie panewki na wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach 200k lub wczesniej)- wymiana swiec schowanych za podszybiem przy tym to pikus. Darek, swojego czasu bralem go pod uwage ("wspanialy" silnik od nissana). Nie mowie, ze jest tragedia, ale bylbym ostrozny. Najlepiej poszukac hasla "remont". I chrzani sie w cywilnych dupowozach a nie tylko w 350Z gdzie sie go raczej tylko paluje. -- Dman-666 |
|