Którą bym bzyknął? Ta? O Jezu, o Boże

Data: 2019-02-11 11:01:08
Autor: boukun
Którą bym bzyknął? Ta? O Jezu, o Boże
Roman Sklepowicz jako prawnik był zapraszany do TVP Info, gdzie komentował m.in. reformę sądownictwa. W internetowej telewizji wRealu24 skomentował też czarny protest. "Ładne laski to idą na dyskotekę, a takie brzydkie, których nikt bzykać nie chce, to idą na demonstracje. Bo ja stałem i patrzyłem, nie? I stałem i sobie mówię: Którą bym bzyknął? Ta? O Jezu, o Boże. Nie, nie tą tylko nie, o Jezus. I tak stałem i wierzcie mi, że cały czas myślałem: Kto to ru...a? Doszedłem do wniosku, że nikt i dlatego idą w tej manifestacji" - mówi Sklepowicz. Dodał, że kobiety chodzą na manifestacje dla seksu. "Nikt nie chce się nad nimi, że tak powiem, ulitować. Nikt nie chce pociągnąć za majtki, no to ona dawaj na manifestację" - podkreślił.

Wypowiedzi wywołały ogromną falę krytyki. Sklepowicz opublikował wówczas przeprosiny, w których stwierdził, że miał "głupi dzień". - Protestuję przeciwko wulgarnemu chamstwu. Wypowiedzi tego pana to element debaty publicznej, który obserwujemy od dwóch lat. To jest debata publiczna, którą wprowadziło PiS. Pan Sklepowicz, który wcześniej był folklorem politycznym, w tej chwili jest reprezentantem mainstreamu - mówiła Dobrzańska-Frasyniuk.

https://wiadomosci.wp.pl/zona-frasyniuka-dopiela-swego-rusza-proces-za-slowa-kto-to-rua-6348280125908609a

vac tyler
1h temu

Ten Sklepowicz, to po prostu prymitywny erotuman. A jak jest faktycznie taki jurny i ma parcie na szkło, to powinien robić karierę w filmach pornograficznych, bo, jak widać, na dziennikarza się nie nadaje.

bobo
4 min. temu

POwiedz prawdę a czarownice już na miotłach rajcują. Ile z nich na Krystynę P. pluło to już tajemnica poliszynela.

Ewa
4 min. temu

to jakis kolega Piety i uczestnik miesiecznic, ze takie ma pojecie

Palestino fc
4 min. temu

Nic nie gorszy tak jak prawda.

Wrozka
4 min. temu

Kobieto dziwie ci się żeś wzięła takiego przezytka za meza

Wyrocznia
5 min. temu

10 lat więzienia gnojowi

farr
5 min. temu

niech kijowski jej pomaga jako wzorcowy maz. Cała Polska wstydzi się Frasynuika.

fakt
5 min. temu

Przedstawiciele "lepszego sortu" tzw dobrej zmiany!

Ja
5 min. temu

A co z tymi co pluli na p.Ogorek tez sie za nia wstawisz?

Data: 2019-02-11 11:40:10
Autor: bytomir.torpeksowy
Którą bym bzyknął? Ta? O Jezu, o Boże
Nu ale bezpośrednio nie odniósł się do Frasyniukowej, więc będzie jej ciężko wyrwać jaki pieniądz.

https://youtu.be/pL1unhFO99Q

Data: 2019-02-12 09:00:35
Autor: Pajdak
Impotent: którą bym bzyknął?
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości
Nu ale bezpośrednio nie odniósł się do Frasyniukowej, więc będzie jej ciężko
wyrwać jaki pieniądz.

Po prostu obleśny cham.

A nawet "dzicz"! - (c) J.Brudziński, PiS.

--
Pajdak

Data: 2019-02-11 13:03:54
Autor: Pajdak
[...]