Ktora czesc ciala dzis ...

Data: 2010-01-28 11:29:25
Autor: MadMan
Ktora czesc ciala dzis ...
Dnia Thu, 28 Jan 2010 11:12:05 +0100, Pawel Ratajczak napisał(a):

dostala niezly wycisk w trakcie Waszej jazdy?

Jak zwykle twarz i nos. 14 km. Nie wiem jakim cudem ale chyba amortyzator mi zaczął działać nieco :)

Pytanie do osob posiadajacych opony z kolcami: Czy taka opona tez
dostaje taki uslizgow przy przejezdie przez wysoki snieg/bloto sniezne i
macie potrzebe kontry, czy raczej przypomina to jazde po szynach?

Też są uślizgi, ale chyba łatwiej to opanować. Na względnie ubitym
śniegu jedzie się bardzo dobrze, dzisiaj szczególnie na rondach to
zauważyłem - tył często lawirował, przód jechał tak jak miał. Upadków
brak. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Ktora czesc ciala dzis ...