Która firma/model butów narciarskich jest na szersz? stop??

Data: 2011-02-25 20:36:29
Autor: Olleo
Która firma/model butów narciarskich jest na szersz? stop??
Czy ktoś robi niedrogie buty (~1000zł/$350) w rozmiarze 30.5 o szerokości
105mm lub jeszcze więcej?

Sprawdz rozne modele Salomona. Ja trafilem na Impact 7 z sezonu 2008/9
(wlasnie rozmiar 30,5), ktore w palcach sa szerokie, a w kostce
waskie, na czym mi zalezalo.
--
Olleo

Data: 2011-02-28 10:24:59
Autor: Pszemol
"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:e45f39c2-55e8-4a1f-8d76-6420be23ddf3p12g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Kupiłem Salomona Mission GT, takie bardzo proste, wręcz prymitywne,
bez żadnych regulacji śrubkami - czarno-czerwone i pasują. Dzięki...

Która firma/model butów narciarskich jest na szersz? stop??