[xbox360] Ktora gre o samolotach wybrac?

Data: 2009-09-20 00:13:06
Autor: Zdzicho
[xbox360] Ktora gre o samolotach wybrac?
Witam

Co byscie polecili kupic z tych dwoch gier

heroes over europe
czy tez
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey First

Dodam ze nie ma doswiadczenia w tego typu grach no chyba ze z dawnych czasow na pc - f19 ;)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-20 10:13:03
Autor: buraxta
Zdzicho wrote:
heroes over europe
czy tez
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey First

Ja bym wziął jednak Ace Combat :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-09-20 17:24:24
Autor: Zdzicho
[xbox360] Ktora gre o samolotach wybrac?

Ja bym wziął jednak Ace Combat :)

E nie to wspolczesne samoloty a ja lubie klimat II wojny swiatowej

Data: 2009-09-29 02:05:44
Autor: neuro
On 20 Wrz, 17:24, "Zdzicho" <Zdzi...@nospam.pl> wrote:
> Ja bym wziął jednak Ace Combat :)

E nie to wspolczesne samoloty a ja lubie klimat II wojny swiatowej

   Sturmovik, bez 2 zdań.

p.

Data: 2009-09-21 17:44:44
Autor: Zdzicho
[...]

To nikt nie gral w te tytuły?

Data: 2009-09-22 08:21:32
Autor: Cezar
Użytkownik "Zdzicho" <Zdzicho@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h98750$54t$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez tutaj juz prawie nikt nie zaglada...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-09-24 20:38:24
Autor: Terror
Cezar pisze:
[...]

Eee tam, nie zaglada. Zaglada, ale jak nie ma co pisać to nie pisze.
A szkoda, szkoda...

--
Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu | X360 | PS3 | PSP

[xbox360] Ktora gre o samolotach wybrac?