Która karta VISA najtaniej przy wypłacie gotówki na Węgrzech ?

Data: 2010-06-05 22:28:46
Autor: kashmiri
Która karta VISA najtaniej przy wypłacie gotówki na Węgrzech ?
L <i7i7@op.pl> dared to write:
Którą kartą opłaca się wypłacać z bankomatu forinty najtaniej biorąc pod
uwagę : - kurs
- przewalutowanie
- opłatę za bankomat

Proszę o info

A dlaczego akurat VISA? MC nie może być?

k.

Data: 2010-06-06 05:37:33
Autor: L

Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:hue511$b2h$1news.onet.pl...
[...]

hm...........jeśli mam kartę VISA to do czego mi kursy MC ?

Która karta VISA najtaniej przy wypłacie gotówki na Węgrzech ?