Która komórka naj?

Data: 2012-03-20 08:23:16
Autor: Adaxis
Która komórka naj?
Witam ślicznie :) mam do wyboru tylko takie "cienkie rarytasy" i proszę o podpowiedź która jest the best (symbian, WiFi, radio, dyktafon, mp3, aparat > 3Mpx) i ogólna ocena - byłabym niezmiernie wdzięczna. Pozdrowionka!

    LG S310     Nokia C2-02     Nokia C3     Nokia C5     Nokia X2 RED     Sam. Solid B2710     Samsung C3520
    Samsung C3520     Samsung C3750     Samsung Corby II S3850     Samsung S5610     Samsung Solid     Sony Ericsson Hazel

Data: 2012-03-20 10:08:18
Autor: mz
Która komórka naj?

Użytkownik " Adaxis" <adaxis01.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk9epk$slm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z tych wymienionych tutaj miałem doczynienia z SE Hazel i mnie bardzo sie podobał.
Symbiana nie ma.
WiFi łapie szybko i dobrze trzyma
Radio i muzyka ok (jak dla faceta bez słuchu muzycznego) - nie muszę słyszeć jakis super basów
Dyktafon - nagrywa poprawnie
aparat robi całkiem fajne zdjęcia

Data: 2012-03-20 14:59:36
Autor: Maciek
Która komórka naj?
Użytkownik " Adaxis" <adaxis01.SKASUJ@gazeta.pl> napisał
Witam ślicznie :) mam do wyboru tylko takie "cienkie rarytasy" i proszę
o podpowiedź  która jest the best (symbian,
WiFi, radio, dyktafon, mp3, aparat > 3Mpx)

Ale o co chodzi z tymi hasłami w nawiasie?
No i zawsze można _porównać_ aparaty. Jeśli nie wszystkie naraz to na pewno po 3-4 sztuki.

--
M.

Data: 2012-03-20 19:18:38
Autor: Adaxis
Która komórka naj?
Maciek <mmuran@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Ale o co chodzi z tymi hasłami w nawiasie?
No i zawsze można _porównać_ aparaty. Jeśli nie wszystkie naraz to na pewno po 3-4 sztuki.

Dzięki Wam! Oczywiście mgsm znam, ale zawsze nowe info to wartość dodana :) Osobiście zawsze wybrałabym Nokię w tym przypadku C5 -jest gps, ale brak WiFi :(

Data: 2012-03-20 20:38:56
Autor: Maciek
Która komórka naj?
Użytkownik " Adaxis" <adaxis01.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał
Dzięki Wam! Oczywiście mgsm znam,

http://www.gsmarena.com/search.php3
Zaznacz parametry, których oczekujesz. Porównaj to, co się wyświetli z listą dostępnych aparatów. Może trafisz.

ale zawsze nowe info to wartość dodana

Informacje podane przez producentów chcesz zastąpić domysłami Grupowiczów?
No to mój typ... Hazel. Ale ja nie lubię SE :P

--
M.

Data: 2012-03-20 20:07:45
Autor: Waldek Godel
Która komórka naj?
Dnia Tue, 20 Mar 2012 20:38:56 +0100, Maciek napisał(a):

Informacje podane przez producentów chcesz zastąpić domysłami Grupowiczów?
No to mój typ... Hazel. Ale ja nie lubię SE :P

No to problem ci się rozwiązał, już więcej nie będzie. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -
Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Która komórka naj?