Która myjnia umuje podwozie?

Data: 2012-01-02 15:33:38
Autor: huri_khan
Która myjnia umuje podwozie?
Dnia Mon, 2 Jan 2012 12:58:06 +0100, matek napisał(a):

Po ostatnich paru tys. km auto jest całe oblepione białym nalotem z soli.
Czy ktoś się orientuje która myjka automatyczna na stacjach ma w programie mycie podwozia, tzn. przynajmniej
kwawędzi wzdłuż progów, nie chodzi o mycie szczotą  zwykłą dyszę z woda
sikającą od dołu. Z tego co pamiętam to widziałem takie coś na Orlenie ale to było dobrych 5-6 lat temu

Na BP jak myłem samochód to zauważyłem, że dysze od spodu pod dosyć dużym
ciśnieniem spłukały podwozie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Która myjnia umuje podwozie?