Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook

Data: 2009-05-04 11:56:37
Autor: topek
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
Witam,
moj eten X500+ sie zepsul i musze go wyslac do serwisu. Pewnie im zejdzie z
miesiac, wiec musze szybko kupic jakas tania, uzywana komorke, zeby miec na
przeczekanie takich momentow wlasnie :)
Jedyny wymog to ksiazka telefoniczna ktora synchronizuje sie z Outlookiem
przez kabel jakis (np USB :)
Mam ponad 100 kontaktow i nie chce mi sie tego wszystkiego recznie klepac :)
Moze miec nawet monochromatyczny ekran :]

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-05-04 14:40:28
Autor: Noe Bat
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook

Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

To o program Ci powinno chodzić a nie o komórkę, bo chyba wszystkie udostępniają kontakty interfejsem modemowym.

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-05-04 13:09:07
Autor: topek
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
Noe Bat <noe123@op.pl> napisał(a):
To o program Ci powinno chodzi=E6 a nie o kom=F3rk=EA, bo chyba =
wszystkie udost=EApniaj=B1 kontakty interfejsem modemowym.
Tak, calkiem mozliwe ale chodzi o to, zeby kontakty z outlooka (albo
wyeksportowanej ksiazki) umial ten program wyczytac.
nie chce mi sie tworzyc nowej ksiazki.
Polecisz cos?
Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji, kabel
do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.
jak pisalem to ma byc rozwizanie na kilka dni.

Data: 2009-05-04 13:17:49
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 May 2009 13:09:07 +0000, topek  napisał(a):

Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji,
kabel do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.

Siemens S45, S55.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-04 13:26:33
Autor: topek
> [...]
> Cos co jest tanie (komorka), ma latwo dostepny soft do synchronizacji,
> kabel do syncu nie jest jakis kosmicznie drogi.

A jak sie sychnronizuje siemensa S55 z outlookiem?
Jaki kabel, jaki soft itd?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-05-04 13:42:53
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 May 2009 13:26:33 +0000, topek  napisał(a):

Siemens S45, S55.

A jak sie sychnronizuje siemensa S55 z outlookiem? Jaki kabel, jaki soft
itd?

Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od dawna już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.

Data: 2009-05-04 14:00:49
Autor: topek
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od dawna już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.
ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-05-04 14:03:48
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 May 2009 14:00:49 +0000, topek  napisał(a):

Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od
dawna już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.

ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

Aaaa to ciekawe. Chyba z outlookiem, ale poprzez własny soft (?). Naprawdę nie pamiętam...

Data: 2009-05-04 17:41:44
Autor: Dominik & Monika
topek pisze:
Kabel siemens-coś-tam, oprogramowanie siemens coś tam. Nie wiem, od dawna już nie mam tego telefonu. Ale było i działało.
ale synchronizuje z outlookiem czy wlasnym, autorskim softem?

Z Outlookiem. Bodajże Siemens Data Exchange Software to było.

Dodam jeszcze Siemensa ME45 (każdy kabel, zarówno "do danych"
jak i tzw. "serwisowy"- RS232, Data Exchange Software) i Benq-Siemensa
S68 (kabel USB, soft Mobile Phone Manager- standardowo dodawany do telefonu).
Sam telefon jak i kabel bardzo tanie.

Ale akurat same kontakty to bardzo wiele telefonów będzie umiało
wgrać choćby z pliku csv.

--
Dominik & Co (z domku)

Data: 2009-05-04 16:56:58
Autor: topek
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
Ale akurat same kontakty to bardzo wiele telefonów będzie umiało
wgrać choćby z pliku csv.
No to jaka uzywka za okolo 200zl zadowoli sie plikiem CSV, kabel do transferu
i soft byl w standardowym wyposazeniu telefonu?

Data: 2009-05-04 19:38:19
Autor: Dominik & Monika
topek pisze:
No to jaka uzywka za okolo 200zl zadowoli sie plikiem CSV, kabel do transferu
i soft byl w standardowym wyposazeniu telefonu?

S68- używka ca 40 zł, soft na wyposażeniu na pewno był,
jeśli sprzedający zgubił płytkę, na pewno da się z sieci ściągnąć.

Zadowoli się plikiem CSV i grzecznie zapyta, które kolumny mają
odpowiadać którym- przenosiłem tak kontakty z ME45. Tudzież
zsynchronizuje się z Outlookiem (nie sprawdzałem, bo nie używam,
ale funkcja jest).

Czy kabel był w zestawie głowy nie dam, na Alledrogo za 5-10 zł.
Dodatkowo telefon ma bluetooth, więc najpewniej obyłoby się bez kabla
(nie próbowałem synchronizacji książki, wrzucałem tak tylko obrazki i aplikacje javowe,
ale instrukcja wspomina (str. 33), że MPM działa via kabel lub bluetooth).

--
Pozdrawiamy,
Monika, Dominik i Oliwia (4 VIII 2006).

Data: 2009-05-05 12:28:17
Autor: Hants
Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook
"topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gtml5l$iof$1inews.gazeta.pl...

SE W800i np. po kabelku, blutucie, albo goosync.com

Ktora najtansza,uzywana komorke synchronizujaca adresy z Outlook