Która opinia jest prawdziwa?

Data: 2019-04-21 12:58:57
Autor: Yogi\(n\)
Która opinia jest prawdziwa?

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości news:5cbc3b0d$0$522$65785112news.neostrada.pl...
Szukam TU, w którym warto by było ubezpieczyć mój samochód.
Korzystne ceny w stosunku do wybranych opcji (AC, NNW, Assistance)
proponuje firma Gothaer. Postanowiłam więc sprawdzić opinie.
Na stronach:
https://gothaer.ubezpieczenie.com.pl/opinie_o_towarzystwie/0,0.html
https://www.ebroker.pl/banki-opinie/gothaer-towarzystwo-ubezpieczeniowe/37
opinie są odstraszające. Czyżby to wszystko zamieszczała konkurencja?
Natomiast na stronie
https://www.gothaer.pl/nagrody-i-wyroznienia
Informacje o corocznych nagrodach i wyróżnieniach, też podobno opartych
na opiniach klientów.

Jaka jest prawda?

Miałem raz z nimi do czynienia, chodziło o kilka stówek po wypadku na nartach córki. Ubezpieczenie było tanie i gówno warte. Omijać z daleka.

--
Yogi(n)

Która opinia jest prawdziwa?