Która opona

Data: 2010-06-16 14:31:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Która opona
Lapland bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
- Continental RACE KING drutowa 2.2

Kuzyn ma od jakichś 1500km. Mówił, że świetnie trzyma, ale coś za coś:
BARDZO szybko się zużywa na asfalcie. Za to mokra trawa czy błoto nie są
jej straszne (sam jeździłem na jego rowerze. Na bardzo stromym fragmencie
mokrej trawy podjazd zrobiłem bez najmniejszego problemu z przyczepnością).

Która opona