Która opona 700x45C ?

Data: 2009-10-11 10:49:35
Autor: ąćęłńóśźż
Która opona 700x45C ?
Zrobiłem "krótką listę" (akurat te dostępne w Cyklotourze, ale może macie inne typy):
www.cyklotur.com/x_C_X__P_POROWNANIE.html

* CONTINENTAL COUNTRY RIDE
* SCHWALBE MARATHON
* HUTCHINSON URBAN TOUR

Jazda codzienna po mieście rekreacyjna i na bliskie odległości, ale po bardzo kiepskich chodnikach z płyt (m.in. szpary pomiędzy
płytami, w które wpada wąskie ogumienie, stąd zmiana gum) i po parkach (różne ziemne górki i dołki ;))

Na zimę mam okolcowane Marathon Winter 42-622, więc chodzi o wiosnę lato - jesień.

Dopiero co wypróbowałem z zadowoleniem z jazdy opony Specialized Infinity 700x47C (47-622), ale niestety bardzo źle układały się w
rowerze na obręczy Bontrager Camino 622x18 w jednym z kół (opony dwa razy spadły z wielkim buuum dętki), i SkiTeam jest na drodze do
przyjęcia zwrotu opon.
THX

Która opona 700x45C ?