Którą płyte wybrać

Data: 2010-06-28 00:05:55
Autor: Dape
Którą płyte wybrać
Jest sobie:
Core 2 Quad q6700@3.20GHz
Saphire Radeon 4890@925/1020
aktualnie mam Gigabyte 965P-s3, ale dzieją się z nią dziwne rzeczy i pora w końcu wymienić:

wybór stanął na tych dwóch:
    http://www.allegro.pl/item1085188602_legenda_asus_striker_ii_formula_nforce780i_fv.html

http://www.allegro.pl/item1085818370_legenda_asus_p5q_pro_p45_oc_fsb_1600_express_gate.html

wiem, że główną różnicą jest obsługa crossfire/sli, ale mnie konfiguracje wielokrartowe nie interesują.

Co byście polecali, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z którąś z tych płyt ?
Ah, dodatkowo:
na procesorze Noctua NH 9F
na grafice Accelero S1 + 12 CM wiatrak
i SB X-FI na PCI, fajnie by było gdyby nic o siebie nie wadziło (ani o elementy płyty).

Data: 2010-06-28 15:37:31
Autor: Dox
Którą płyte wybrać
[...]

Boże broń przed płytami na nforce dla intela. Jeżeli miałbym wybierać to ta druga jest ok, sam złożyłem na niej parę kompów i nie było kłopotów.

Którą płyte wybrać