Ktora przejazdzke wybrac?

Data: 2009-06-02 19:44:17
Autor: CSM
Ktora przejazdzke wybrac?
R8 - 4,6s do 100 km/h

Najpierw R8...

Exige - 4,1s do 100 km/h

Poźniej Exige by poczuć MASAKRUJĄCĄ różnicę masy obydwu samochodów...

Data: 2009-06-02 18:49:20
Autor: Sebo z Bogdanca
Ktora przejazdzke wybrac?
Użytkownik "CSM"  napisał w wiadomości

Poźniej Exige by poczuć MASAKRUJĄCĄ różnicę masy obydwu samochodów...

Mam zamiar jechac tam z bratem i zrobic mu prezent urodzinowy. Przy okazji sam sie przejade bo od dawna planowalem tam jechac.

400F to troche duzo na jeden dzien ;-)

Pozdrawiam

Data: 2009-06-02 19:53:06
Autor: CSM
Ktora przejazdzke wybrac?
Mam zamiar jechac tam z bratem i zrobic mu prezent urodzinowy. Przy okazji sam sie przejade bo od dawna planowalem tam jechac.

Osobiście wolałbym R8.

400F to troche duzo na jeden dzien ;-)

Jak wyżej... Z dwojga złego R8. ;)

Have phun...