Która religia jest prawdziwa?

Data: 2011-01-13 08:43:30
Autor: abc
Która religia jest prawdziwa?
Jednakże Chrześcijaństwo zostało od roku 325 n.e. całkowicie opanowanie
przez Kościół Rzymsko-Katolicki, który całkowicie zmienił Prawo nadane
przez Jezusa. Kościół Rzymski stał się samozwańczą religią, bez Prawa
Bożego oraz bez wyraźnego potwierdzenia cudami Bożymi.

Ubi Petrus ibi ecclesia - gdzie Piotr, tam Kościół.

Prawowitym następcą świętego Piotra w rządach nad całym Kościołem jest
każdorazowy Biskup Rzymu, czyli Najwyższy Kapłan rzymski, innymi słowy
Papież, bo on sprawowanie najwyższej władzy obejmuje po Piotrze, który był
Biskupem miasta Rzymu i umarł jako Biskup miasta Rzymu.

Prawdziwą głową Kościoła jest sam Jezus Chrystus, który w sposób
niewidzialny zamieszkuje go, rządzi nim i jednoczy w Sobie Jego członków.

Papież rzymski zwie się i jest widzialną głową i Namiestnikiem Jezusa
Chrystusa na ziemi, ponieważ widzialna społeczność musi mieć widzialną
głowę, więc Jezus Chrystus św.Piotra i jego następcę aż do końca świata
ustanowił taką głową widzialną Kościoła i zastępca swoim we władzy nad
Kościołem.

Polecam też  http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-18.php

Data: 2011-01-13 09:23:21
Autor: sofu

--

Nie rozśmieszaj publiki ABC!
To o czym piszesz to uzurpacja ustanowiona przy współudziale cesarza rzymskiego.

sofu
-- -

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-01-13 10:23:07
Autor: dK
[...]

To nie odpowiedz na pytanie. Było jaka religia jest prawdziwa, a nie jaka organizacja uzurpuje sobie prawo do monopolu religijnego.

dK

Data: 2011-01-15 01:52:49
Autor: MH
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

głowę, więc Jezus Chrystus św.Piotra i jego następcę aż do końca świata
ustanowił taką głową widzialną Kościoła i zastępca swoim we władzy nad

====================

Ty skurwysynu nawet tematu wątka nie rozumiesz !!

MH

Data: 2011-01-15 08:39:18
Autor: jedrus
KtĂłra religia jest prawdziwa?
W dniu 2011-01-15 02:52,  MH pisze:

Ty skurwysynu nawet tematu wątka nie rozumiesz !!

Ooooo, a mozesz mnie oswiecic i nawiedzic prawdziwa religia

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Która religia jest prawdziwa?