Ktora siec co ma unikalnego

Data: 2011-10-13 16:36:57
Autor: Papkin
Ktora siec co ma unikalnego
Piotr Karocki wrote:
Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych
niz finansowych.

Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
informacje "abonent juz jest dostepny".

orange ma portal gdzie po zalogowaniu mamy rozne ustawienia i mozliwosc wyslania SMS jakby byl wyslany z komorki (i to jest to co typuje bo nie wiem czy inni tez to maja).

Data: 2011-10-13 16:45:25
Autor: Wojtek
Ktora siec co ma unikalnego
Papkin wystukał, co następuje:

Piotr Karocki wrote:
[...]

No niestety fioletowa bramka sms też to ma... tyle, że każda wiadomo¶ć jest opdłatna ;)

Co do unikalno¶ci -- w play s± dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer features'):
- poczta glosowa na e-mail
- wiadomo¶ć sms na e-mail

Data: 2011-10-13 18:28:12
Autor: Wemif
Ktora siec co ma unikalnego
Wojtek <cos@za.cos> wrote:

- wiadomo¶ć sms na e-mail

Fajne, dzieki za informacje. Uzywam play fresh jako VPN, i boje sie, ze zapomne doladowac, a tak ustawie email i powinienem dostac email, ze sie
konczy waznosc.

a.

Data: 2011-10-14 18:03:07
Autor: ToMasz
Ktora siec co ma unikalnego
W dniu 13.10.2011 20:28, Wemif pisze:
Wojtek<cos@za.cos>  wrote:

- wiadomo¶ć sms na e-mail

Fajne, dzieki za informacje. Uzywam play fresh jako VPN, i boje sie, ze
zapomne doladowac, a tak ustawie email i powinienem dostac email, ze sie
konczy waznosc.
Teraz to raz na 2 lata wystarczy....
ToMasz

Data: 2011-10-13 19:44:19
Autor: Sławek
Ktora siec co ma unikalnego
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Xns9F7DBE7E6D17wuathome@lwiczek.at.home...

Co do unikalno¶ci -- w play s± dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
features'):
- poczta glosowa na e-mail
- wiadomo¶ć sms na e-mail

Jeszcze w Play jest ciekawy Teleplay - możesz w roamingu dzwonić z komputra jak ze swojego teflonu po stawkach jakby¶ dzwonił w kraju

-- Sławek

Data: 2011-10-13 20:45:00
Autor: Piotr M
Ktora siec co ma unikalnego
Dnia 13-10-2011 o 19:44:19 Sławek <slavekk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jeszcze w Play można wykupić na okre¶lony czas alias do własnego numeru.

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2011-10-13 21:21:31
Autor: MarekM
Ktora siec co ma unikalnego
W dniu 13.10.2011 20:45, Piotr M pisze:

Jeszcze w Play można wykupić na określony czas alias do własnego numeru.

W Orange nazywa się to Ekstra Numer, może być na stałe i można z niego dzwonić (o ile się doładuje - to dodatkowa taryfa pre-paid na tej samej karcie SIM).

Marek

Data: 2011-10-19 03:52:31
Autor: John Kołalsky
Ktora siec co ma unikalnego

Użytkownik "Sławek" <slavekk@gazeta.pl>

[...]

Można się jako¶ dostać z telefonu VoIP ?

Data: 2011-10-13 21:20:24
Autor: MarekM
Ktora siec co ma unikalnego
W dniu 13.10.2011 18:45, Wojtek pisze:

Co do unikalności -- w play są dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
features'):
- poczta glosowa na e-mail

Jest w Orange.

- wiadomość sms na e-mail

Nie ma w Orange.

Marek

Data: 2011-10-13 20:11:17
Autor: Wojtek
Ktora siec co ma unikalnego
MarekM wystukał, co następuje:

W dniu 13.10.2011 18:45, Wojtek pisze:

Co do unikalno¶ci -- w play s± dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
features'): - poczta glosowa na e-mail

Jest w Orange.

O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

- wiadomo¶ć sms na e-mail

Nie ma w Orange.

a tego szkoda, jakby wprowadzili to mógłbym nawet rozważyć powrót (w końcu normalna ważno¶ć, tylko niektórych usług teraz brakuje...)

Data: 2011-10-13 22:21:08
Autor: MarekM
Ktora siec co ma unikalnego
W dniu 13.10.2011 22:11, Wojtek pisze:

Co do unikalności -- w play są dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
features'): - poczta glosowa na e-mail
Jest w Orange.
O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

Cytat z FAQ na orange.pl:

Czy mogę otrzymywać kopie wiadomości głosowych na e-mail?

Tak. Każdy klient może bezpłatnie włączyć opcję wysyłania kopii wiadomości głosowych pocztą email. Korzystanie z tej opcji jest również bezpłatne. Aby to włączyć, należy:

     poĹ‚Ä…czyć siÄ™ z pocztÄ… gĹ‚osowÄ…
     wybrać 3 - ustawienia i funkcje poczty gĹ‚osowej
     wybrać 1 - zarzÄ…dzanie ustawieniami powiadomieĹ„
     wybrać 2 - wĹ‚Ä…czenie otrzymywania kopii wiadomoĹ›ci emailem
     wybrać 1, aby wĹ‚Ä…czyć opcjÄ™
     otrzymasz SMS, odpowiedz na niego podajÄ…c w treĹ›ci swĂłj adres email.

Otrzymasz smsem potwierdzenie włączenia tej opcji oraz informację, na jaki adres będą wysyłane kopie wiadomości. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca ten adres

Marek

Data: 2011-10-14 09:03:04
Autor: Wojtek
Ktora siec co ma unikalnego
[...]

Czy mogę otrzymywać kopie wiadomo¶ci głosowych na e-mail?

Gracias :)

Data: 2011-10-13 22:40:22
Autor: Krystek
Ktora siec co ma unikalnego
2011-10-13 22:11, Wojtek wysłał(a) wiadomość:
[...]

Do tego, co napisał MarekM w odpowiedzi dodam, że po zalogowaniu się na swoje konto abonenckie przez WWW masz dostęp do konfiguracji skrzynki wiadomości poczty głosowej oraz możesz zachowane na skrzynce wiadomości odsłuchać na stronie przez komputer. Klikasz w odtwarzacz przy wybranej wiadomości i odsłuchujesz zostawione przez ludzi nagrania.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Ktora siec co ma unikalnego