Którą spinką SRAMA zepnę shimanowski ł ańcuch IG90 NARROW?

Data: 2009-06-03 15:18:56
Autor: Mamut
Którą spinką SRAMA zepnę shimanowski ł ańcuch IG90 NARROW?
budfox2@gmail.com {budfox2@gmail.com} naskrobał:
pytam bo już 3 odpowiedzi słyszałem się wykluczające
dzięki

Ja sapinam serbrną bez trudu.

Data: 2009-06-03 06:21:08
Autor: budfox2
On 3 Cze, 15:18, "Mamut" <konrad_pl.bezsp...@poczta.fm> wrote:
budf...@gmail.com {budf...@gmail.com} naskrobał:

> pytam bo już 3 odpowiedzi słyszałem się wykluczające
> dzięki

Ja sapinam serbrną bez trudu.

rozumiem srebrną (NIE szarą?)

Data: 2009-06-03 16:32:58
Autor: Mamut
[...]

Tak srebrną. Szara mam wrażenie jest węższa i trudniej się nia spina.

Którą spinką SRAMA zepnę shimanowski ł ańcuch IG90 NARROW?