Ktora szkola lotnicza w Polsce?

Data: 2009-06-23 16:57:00
Autor: ICM
Ktora szkola lotnicza w Polsce?
Witam

Sledze od kilku lat poczynania na grupie, natomiast dopiero teraz
zdobylem sie na odwage aby cos napisac.
Z uwagi na fakt ze interesuje mnie szkolenie na licencje pilota PLL(A)
i ew. wiecej, dlatego chcialbym zasiegnac rady. Ktora szkole wybrac ?
Jest tego troche na rynku, najbardziej interesuje mnie rejon Warszawy
lub bliskiej okolicy.

Z gory dziekuje za pomoc..

pozdrawiam,
Szymon

Data: 2009-06-24 07:56:55
Autor: Micha? Grzelak
Ktora szkola lotnicza w Polsce?

Moz.e nie tak najbliz.ej, ale spróbuj

www.bartolini-air.com

http://www.forumbartolini.pl/index.php

M..M

Data: 2009-06-24 18:52:50
Autor: Piotr Florczuk
ICM pisze:
[...]

www.runway.pl Warszawa - Babice  ja tam robilem PPL(a) i teorie do ATPL(a) moge polecic z czystym sumieniem.

Piotr

Data: 2009-06-25 09:12:46
Autor: Lukasz Jachowicz
Piotr Florczuk napisał(a):
 www.runway.pl Warszawa - Babice  ja tam robilem PPL(a) i teorie do  ATPL(a) moge polecic z czystym sumieniem.

I nieco dalej - Silvair.net, gdzie obecnie robię PPLa i jest bardzo
fajnie. Do dyspozycji garść samolotów i własne lotnisko, zajęcia z teorii
są na Ursynowie.

ł.

Data: 2009-06-25 10:33:55
Autor: ICM
On 25 Cze, 11:12, Lukasz Jachowicz <ho...@nospam.7thGuard.net> wrote:
Piotr Florczuk napisał(a):

> [...]

I nieco dalej - Silvair.net, gdzie obecnie robię PPLa i jest bardzo
fajnie. Do dyspozycji garść samolotów i własne lotnisko, zajęcia z teorii

Dziekuje za udzielone informacje. Troche na ten temat poczytalem na
forach dyskusyjnych, ale nie moge znalesc za i przeciw.
Nie ukrywam, ze runway wypada dla mnie najkorzystniej ze wzgledu na
dostepnosc pozniejszych lotow praktycznych. Szybki dojazd na lotnisko.
A jak to wyglada cenowo, sa duze roznice w szkoleniach i lotach  ?
Jakie powinienem wziac  pod uwage za i przeciw ?
Jak to bedzie mialo wplyw na pozniejsze etapy, CPL itd. W runway z
tego co jest napisane na stronie, wykladaja piloci, kontrolerzy
pracujacy w LOT.

pozdrawiam,
ICM

Data: 2009-06-26 19:10:12
Autor: Delfino Delphis
Ktora szkola lotnicza w Polsce?
ICM wrote:

[ciach]

No właśnie. Co jakiś czas się to pytania przewija, ale warunki się zmieniają. Gdyby teraz planować PPLkę to gdzie najtaniej? A może w Czechach?

Ktora szkola lotnicza w Polsce?